Stay away baby! Chapter 39

Tidigare:
Valerie och jag var klara för att gå ut, eftersom jag inte hade några kläder med mig fick jag låna en klänning av henne. Som tur var så har vi samma storlek i kläder så jag kunde låna från henne, jag hade också turen att vi hade samma skostorlek. Vi ringde en taxi och när den kom så sa Valerie så någon adress vi skulle till, jag hade ingen aning om vart det låg men jag antar att Valerie visste ett pra ställe att festa på. Efter ungefär tio minuter så kollade jag ut genom fönstret, jag kjände igen vägen men jag kunde inte riktigt komma på vart vi var någonstans. Efter yttligare 10 minuter så stannade taxin och Valerie betalade taxi-chaffören. Jag kjollade mig omkring och kände genast igen mig, Valerie hade tagit mig till Louis fest även fast hon visste att jag inte ville, varför?

--Louis's perspektiv--
Jag såg Emy och Valerie stå i vid "barbordet" och tog varsin cider. Jag kollade på Emy hon såg inte ut ha så jättteroligt. Hon vände sig om och hon såg mig hon stannade up i hennes rörelser och kollade på mig jag fortsatte att kolla på henne jag var inte den som skulle avbryta våran ögonkontakt. Jag såg hur Valerie viskade någonting i Emy's öra och Emy nickade sakta. Emy rörde sakta på huvudet tills våran ögonkontakt avbröts, hon följde efter Valerie och sen såg jag dom inte mer. 
 
"Vilken fin stund ni hade där." Hör jag hur någon viskar bakom mig. Jag vänder mig om och där står Dylan, Dylan killen jag hade varit en väldigt bra vän med för några år sen. Vi var inte vänner längre vi var mer som "fiender".
 
"Vad vill du?" Frågar jag honom irriterat. 
 
"Absolut ingenting." Säger han till mig och flinar. Jag vänder bara ryggen och går där ifrån jag går och hämtar en stor öl och går över till Liam som sitter vid ett bord lite längre ner i ladan. När jag ser vad han håller på med så tvekar jag om jag ska gå fram till honom. 
 
"Heey Louis kom över hit." Skriker Liam till mig och jag går till honom och sätter mig på stolen brevid honom. 
 
"Vad vill du bro?" Frågar jag honon. 
 
"Testa." Säger han och tar fram en påse med det vita pulvret,jag tvekar lite men tar sedan tag i påsen och häller ut det på bordet, jag andas långsamt in det. Jag gillade känslan man fick även om den var lite obehaglig, jag andades up det mesta innan jag kollade up på Liam som satt med ett stort leende på sins läppar. 
 
"Ska gå och hitta någon tjej nu, vi ses." Säger han till mig innan han reser sig upp och går iväg. Jag sitter kvar en stund på samma ställe innan jag ser Emy stå själv med en drink i handen på andra sidan "salen". Jag reser mig upp och går till henne, jag tar tag i hennes midja och kysser henne, jag antar att hon är chokad för hon besvarar inte kyssen. 
 
"Kan vi inte gå till något mer privat ställe?" Viskar jag i hennes öra och börjar suga på hennes hals. 
 
"Ne-" Hör jag henne börja säga innan hon stönar högt. 
 
"Vad sa du baby?" Frågar jag henne och fortsätter att suga på hennes hals. 
 
"Jag sa nej." Säger hon till mig, jag suckar och går därifrån med tanken om att det säkert finns någon annan tjej som vill ha mig. Jag går runt i salen och ser en snygg tjej med långt brunt hår. 
 
--Valerie's perspektiv--
Jag kollade mig omkring i den stora ladan, innan jag valde att kolla på killen framför mig istället på Niall. Jag kollade på honom och log ett varmt leende, jag kände hur han la sina händer på min höfter och lutade sig sakta fram, innan jag han tänka klart så lutade jag mig också fram innan han tog sista steget och kysste mig. Jag tog upp mina armar och drog dom i hans hår, han lämnade ut ett stön mot mina läppar och jag log smått. När kyssen var över så kollade jag mig omkring yttligare än gång, jag ville hitta Emy. Men istället ser jag Dylan, Ryan och Mark gå ut från festen, dom såg ut som att dom skulle göra någonting, men jag kunde inte gå härifrån och dissa Niall här. Efter ett tag ser jag Emy stå och prata med några tjejer längre ner i salen. 
 
--Emy's perspektiv--
Det hade gått ett tag sen när Louis kom fram och kysste mig, åter igen stog jag här ensam helt uttråkad. Jag ser Harry komma emot mig med ett stort leende på läpparna. 
 
"Hey Emy baby." Säger han till mig.
 
"Vad vill du?" Frågar jag honom och bryr mig inte ens om att kolla på honom. 
 
"Se om du är så bra som Louis sa." Säger han och tar tag i mina armar och trycker mig mot väggen, han kysser mig grovt och stönar smått. Han suger smått på min hals, bra jobb Emy två bröder på en kväll tänker jag. Jag förösker putta bort honom men jag lyckas inte så bra eftersom han håller fast i mina händer. Jag tar upp mitt knä och knäar honom hårt i hans privata ställe, han skriker rakt ut och släpper fort taget om mina händer. Snabbt går jag därifrån och letar efter någon som kan hålla honom borta från mig. Jag letar efter Valerie och Niall men hittar dom ingen stans i den ladan som var fylld med ungdomar. Jag kollar fort omkring mig och ser Louis stå ungefär en meter ifrån mig dansandes med någon tjej. Jag går fram till honom, och han kollar på mig frågandes. 
 
"Kan du hålla din brosa borta från mig?" Skriker jag till honom för att han ska höra. 
 
"Em, jag bryr mig inte." Svarar han mig. Jag går därifrån, han bryr sig inte såklart han inte gör. 
 
"Du ser ut att vara lite försvunnen tjejen." Hör jag en kill röst säga till mig bakom mig, jag vänder mig snabbt om och ser en kille stå där med ett leende på läpparna. 
 
"Nej, inte direkt." Svarar jag honom.

"Lust att gå ut lite?" Frågar han mig, jag nickar innan vi båda går ut från den stora ladan. 
Ahhhh nytt kapitel!! Det vart lite sent men jag(fanny) hade dans, så jag han inte skriva innan det började eller direkt efter. 
 
KOMMENTERA!! Kram Fanny & Nora ♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Great!! :)

Svar: tack :)xx
Fanny och Nora

2013-04-10 @ 07:45:32
Postat av: Felicia

omg! Novellen är såå bra!!! så mkt drama och jag älskar det! vill verkligen ha MEEEEER!!!! <3<3

Svar: tack :)♥
Fanny och Nora

2013-04-10 @ 16:14:10
Postat av: My

Ah så himla bra!!❤

Svar: tack♥
Fanny och Nora

2013-04-10 @ 16:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0