Stay away, baby! Chapter 77

"Louis?" Frågar jag honom och han kollar ner på mig. 

 

"Ja?" Svarar han oroligt. 

 

"Kan jag få stanna hos dig ikväll?" Frågar jag honom. 

 

"Alltid Emy." Säger han och kysser mig passionerat på läpparma. 

 


 

Louis perspektiv: 

 


Ring....ring.....ring

 


Långsamt lyfte jag på huvudet och öppnade ögonen för att hitta källan till det irriterande ringandet. Min blick fokuserades på nattduksbordet där min mobil låg och tjöt. Jag sträckte mig efter mobilen och utan att kolla ID:t svarade jag med en trött morgonröst.

 

"Hallå?" mitt huvud kom i kontakt med kudden och jag stängde ögonen igen. Emys lilla kropp låg sovandes mot min rygg med ena armen om min bicep. Mina läppar formade ett leende när jag tänkte på Emy och hur lycklig jag är att ha henne i mitt liv. Jag insåg att personen på andra sidan luren inte hade svarat än så jag frågade återigen ett hallå och då började någon skratta. 

 

"Louis Louis Louis" sa rösten som om han hånade mig och plötsligt klickade jag ihop vem det var.

 

Dylan.

 

"Vad vill du Dylan!?" fräste jag ut lågt nog så att jag inte skulle väcka Emy. Dylan släppte ut ett rått och kallt skratt och jag kunde se det elaka flinet ligga på hans läppar.

 

"Jag vill bara parata, möt oss vid 'huset' ikväll klockan nio" sa han och la på. 'Huset' var stället där öst mötte upp folk som tillexempel langare osv. Det brukade vara ett fint hus, precis vid en liten å men efter det brann så vill ingen bygga upp det igen så vi brukar vara eller rättare sagt dom brukar vara där då jag inte är del utav öst längre. Jag skickade ett sms till Niall där han fick adressen och han svarade med att vi skulle alla mötas upp sju vid hans hus. 

 

Hur kan Nialls mamma och Emys pappa aldrig märka vad som pågår här? Jag menar med alla skador så måste dom misstänka något... men nej dom är alltid ute och reser.

 

Emy rörde på sig i sömnen och jag vände mig försiktigt om. Hon var en ängel utan vingar, bara min. Hennes blonda hår låg som en gloria runt hennes ansikte och rosa läppar var lätt särade. Jag kysste hennes panna innan jag reste på mig och gick till min garderob. En jeans skjorta och en svart tshirt slängde jag på mig med svarta jeans. 

 
Sen fixade jag håret, den lilla stubben som hade kommit fick vara kvar för dagen då jag inte hade ork att raka bort den. När jag kom in i mitt rum igen låg Emy vaken och gjorde något på sin mobil. Jag började små skratta när jag hörde musiken till angry birds spelas och hon tittade upp på mig.
 
"Hej, jag hörde inte att du kom tillbaka" sa hon och la ner mobilen, hon hoppade upp ur sängen och tassade över till mig. Jag blir alltid mållös när jag ser Emy och nu när endast har en utav mina tshirtar och ett par trosor på sig kan jag inte sluta titta på henne.
 
"Gillar du vad du ser?" sa hon och fnissade, jag kunde inte säga något så jag nickade bara och hon fnissade igen.
 
"Skulle det inte va bättre om jag inte hade någon tröja på mig alls?" viskade hon i mitt öra och bet sen i öronsnibben, rysningar gick i hela min kropp och innan det här skulle gå längre så la jag mina händer på hennes midja och puttade bort henne lite, jag harklade mig.
 
"Emy, inte nu" det tog allt jag hade att yttra dom orden och så fort dom lämnade mina läppar suckade hon lite.
 
"Okej" viskade hon men sen glimtade hennes ögon till med busighet. "Men tro inte att jag är klar med dig" viskade hon igen och började dra av sig sin tshirt. Jag kunde bara gapa.
 
"Emy jag sa precis-" började jag men hon avbröt mig.
 
"Vad jag ska bara ta på mig mina kläder" sa hon och tittade oskyldigt på mig, hon plockade upp hennes BH från golvet och knäppte på den. Nu stod hon i endast ett par svarta spets trosor och en svart BH, ååh Emy varför jävlas du med mig?
 
"Har du sett mina shorts Louis?" frågade hon och kikade oskyldigt på mig henom hennes ögonfransar. Jag pekade mot min svarta stol och hon gick dit. Hon satte på sig don korta jeans shortsen sen gick hon över till min garderob och plockade ut en hoddie. Den var förstor så man såg inte shortsen, hon såg plötsligt mer gullig ut än sexig men när gick fram och kysste mig så försvann alla tankar om att hon var gullig. Precis när jag gav upp och tänkte ta henne där rakt mot väggen som jag hade tryckt upp henne mot puttade hon bort mig med ett flin på läpparna. 
 
"Du hade din chans förut Louis nu har jag klätt på mig så..." sa hon och binkade med högra ögat.
 
"Du bara vill jävlas med mig?" frågade jag och skrattade lite. 
 
"Kom jag har lovat Niall att du ska va hemma om tio minuter" jag tog hennes hand och vi gick ut till min bil. 
 
Väl vid Emys hus kysste jag henne hej då och hon hoppade ut. Med en sista vinkning öppnade hon dörren och gick in. Jag skulle precis starta bilen när min mobil plingade till och sa att jag hade fått ett nytt sms.
 
 
Dylan: Jag kan se varför du har kvar Emy, hennes kropp är fantastik. Svart spets min favorit.
 
Jag frös till is, Dylan hade sett Emy byta om i mitt rum!
 

Förlåt att det suger men nästa kapitel då händer det shit asså. eller aah ha inte för höga förväntningar ifall jag helt och hållet kommer faila att skriva det kapitlet men jag ska göra mitt bästa :)
 
Btw läser någon utav er min andra fanfic om Justin, skulle va lite kul att veta om någon här gör det :)
 
bara för att så länkar jag den igen inget tvång att läsa den men jag skulle bli jätte glad om ni gjorde det :)
 
Klicka här för att komma til min Justin fanfic
 
 
 
Några gifs också :)
 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Älskar denna novellen!! Läser ganska många men detta är helt klart min favorit! <3

2013-07-02 @ 14:19:34
URL: http://moajosefinesvensson.blogg.se
Postat av: Bella

jättebra :)

2013-07-02 @ 17:31:56
Postat av: Felicia

Omg! As bra kapitel... Längtar till nästa :D
(Ni är bara bäst på att skriva) även om du tycker att det suger...


MEN DÅ HAR DU FEL!!!!! För det äger verkligen!!!!!!!

Ps! Läser din JB-novell lite då och då! (Den e lika bra som denna novellen även on jag föredrar 1D) ;) xxx

Svar: Awwww tack :D<3
Xoxo
Nora,Fanny och Cornelia

2013-07-02 @ 18:40:06
Postat av: Mini Mattis

När kommer nästa??? Länktar så

2013-07-04 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0