Stay away, baby! Chapter 23

tidigare:
 
"Visst." sa jag och tänkte på att jag nu kommer snabbare till Louis hus. Niall stannade bilen och jag gick ur den, vi sa hej då till varandra innan jag stängde dörren och han åkte sin väg till Josh. Jag började gå mot Louis hus som var åt det andra hållet.
 
När jag kom fram så såg jag hur det lysste i ett utav fönstrerna så jag antog att det var Louis rum. Jag gick upp för den lilla trappan som ledde upp till dörren och plingade på. Jag hörde hur snabba fotsteg kom mot dörren där jag stog och när dörren öppnades så möttes jag av ett par blå ögon. Han sa inget utan tog bara min hand och drog in mig så att jag nu var inne i hans hus. När dörren var stängd så tryckte han mig mot den och kysste mig hårt och passionerat.
 
 
 
Kyssen blev hettare och hettare men eftersom jag kände hur syret började ta slut och jag kände ett behov till att andas så avbröts kyssen som mer var som ett hångel. Vi båda stod och andades anfått på varandra när vi stod och kollade in i varandras ögon.
 
"Hej" sa han när vi hade fått tillbaka vår andning. Jag kände hur mina kinder blev varmare och hur jag inte kunde hålla kvar min blick på honom. Så min blick for ner i golvet och mina kinder började svalna och förlora den rosa/röda färgen som de säkert hade.
 
"Hej" sa jag men kollade fortfarande ner i golvet. Louis tog min hand och började leda mig in i huset med både skor och jacka fortfarande på. När vi kom fram till hans rum som låg på övervåningen så pekade han på sängen och jag gjorde som han sa och gick och satte mig på sängen. Han gick närmare mig men satte sig ner på huk för att börja ta av mina skor åt mig. Eftersom jag bar ett par vinröda converse så började han att knyta upp skon, först höger för att sedan börja på vänster foten. När han hade knytit upp ena skon så slängde han iväg den och började med den andra foten.
 
När han hade kastat iväg båda skorna så satte han sig på sängen och la var sin hand på mina axlar. Han började då ta av mig jackan men innan han fortsatte så började han kyssa min nacke. När jag kände hans läppar mot min hud så stängdes mina ögon omedelbart av den sköna känslan som hans läppar lämnade efter sig. Jackan var vid mina armbågar när jag kände hur ett stön for från mina läppar men Louis fortsatte med att få av mig jackan.
 
"Lägg dig ner och säg inget." sa han när jag var fri från både skor och jacka. 
 
"Okej"
 
"Jag sa. SÄG INGET" sa han med en illsken röst som fick mig att rysa av den lilla rädslan jag hade för honom. Jag gjorde som han sa och la mig ner på sängen utan att säga någotting. Han la sig över mig men la ingen vikt på mig utan höll sig uppe med hjälp av hans armar som var på var sin sida om mitt huvud. Våra läppar åter förendades och den här gången så träffades våra tungor för första gången. Det var som en stöt gick igenom mig eller som ett fyrverkeri tog fart i mig. För känslan jag alltid fick när våra läppar mötes var otrolig, nästan som en drog för mig. För när jag väll hade fått smakat på Louis läppar så var det svårt att inte fortsätta. Jag ville bara ha mer och mer hela tiden men så klart eftersom vi är tvungna att andas så måste man nån gång sluta. Och varje gång han eller jag var tvungna att andas så var det som någon slog mig hårt i magen.
 
Louis tröja var det första klädesplaget som åkte av, sedan var det min tröja och mina byxor. Så just nu låg jag i mina bara underkläder som jag för en gångs skull hade matchat. Louis avbröt vårt hångel genom att granska mig från top till tå och det gjorde mig otroligt osäker. 
 
"Damn." Sa han innan han böjde sig ner ingen och vi åter gick till vårt hångel.
Nytt kapitel! Vad tycker ni? Glöm inte frågestunden!!
 
KOMMENTERA! xx Fanny & Nora

Kommentarer
Postat av: indra

Jättebra!! :D

2013-03-13 @ 20:53:45
Postat av: Felicia

as bra som vanligt!!!! ;P

2013-03-13 @ 21:16:10
Postat av: Elin

BÄST! Som alltid! men ni skrev Best Friends Forever? Kapitel 23!XD Annars så var den lika prefekt som alltid!:D

2013-03-13 @ 21:52:38
URL: http://OneDiiiirection.devote.se
Postat av: Moa

Älskar allt ni skriver!! Så sjukt duktiga är ni!

2013-03-13 @ 22:24:15
URL: http://moajosefinesvensson.blogg.se
Postat av: My

Så bra som vanligt:)<3

2013-03-13 @ 22:27:46
Postat av: Wilma

Oh my gooood, här går det hett till. Haha. ;) xx

2013-03-13 @ 22:52:21
URL: http://onedirection1dnovell.devote.se
Postat av: Lol

SÅ BRA! :D

2013-03-14 @ 10:51:13
Postat av: Julia

så sjukt bra, man vill bara läsa mer ! :)

2013-03-14 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0