Stay away, baby! Chapter 27

Tidigare:

”Mmmmh Emy du är så trång och skön” viskade han. Jag drog med naglarna på Louis rygg och jag slog vad på min prada väska att det skulle bli röda ”klös” märken imorgon. Jag började känna suget i kroppen sen krampade jag tag runt Louis kuk när jag kom i en orgasm så stark att det svartnade för ögonen. Louis kom strax där efter. Sen låg vi där några minuter och hämtade andan.” tack babe” va allt Louis sa innan han började klä på sig och sen gå. Innan jag hade förstått vad som hade hänt hörde jag hans bil åka iväg och lämna mig, jag hade bara en tanke i huvudet.

 

Varför hade jag sex med Louis Tomlinson


 

 
 

"Boy it's now or never
Time we got together
Been a long time coming, now I need that loving
I like the way you tease me
But let's just make this easy
Put me in control
We can switch roles"

 

"What about us" av The Saturdays började spelas på min mobil och det var ett tecken på att det var dags att gå upp för att åka till skolan. Jag klickade av alarmet och låg kvar några minuter extra i sängen för jag var fortfarande lite öm från gårdages "träning" som Louis överaskade mig med. Inte för att jag klagar för det var helt jävla otroligt, gaaash killen har en riktig stor stolpe mellan bennen, Gud... Jag klev upp från sängen försiktigt eftersom jag är öm mellan bennen och började sakta gå till mitt badrum för att ta en dusch för just nu så känner jag mig lite snuskig. Jag gick i bara en stor grå/svart t-shirt med Union Jack flaggan på och mina svarta spets trosor från igår som jag tog på mig efter "träningen". När jag gick in i badrummet så satte jag på sterion som jag hade där inne och en random låt började spela medans jag började ta av mig de två plaggen jag hade på mig. När både tröjan och trosan låg i en hög på golvet så gick jag in i duschen och satte på det varma vattnet som började rinna ner för min kropp.

 

Jag började massera in shampoot i min hårbotten för att sedan skölja ut det med det varma, underbara vattnet. När shampoot var bort sköljt så började jag massera in balsamet i hår topparna och sedan ta tvål över hela min kropp och raka både ben, armar och det kvinnliga könsorganet. När jag hade rakat mig klart på alla ställen så sköljde jag ut balsamet ur håret och tvålen från kroppen. Jag tog sedan min handuk som hängde utanför duschen på en stång och började troka mitt hår och sedan min kropp.Jag smörjde in min kropp med body butter från bodyshop som luktade som kokosnötter, mums! När min kropp var helt insmord med body butter så gick jag ut från badrummet och in i walk in closeten för att leta efter något att ha på mig. Eftersom idag var en så dag där vi slapp gå runt med våra dumma skoluniformer och istället gå runt med vanliga, snygga kläder plus skor.

 

Jag tog på mig en vit stickad tröja med en svart mustach på som var i stoppad i ett par mörkblåa midje jeansshorts. Jag rullade upp ärmarna på tröjan eftersom tröjan var lite förstor i armarna men jag rullade också upp shorts kanten lite eftersom det så mycket snyggare ut när jag hade vikt upp ärmarna på tröjan. Eftersom det är februari och jag har ingen lust att frysa i själ så tog jag på mig ett par svarta knä/lår strumpor som var rätt så tjocka. Till det så hade jag tagit på mig mina bruna Jeffrey Campbell skor och för att matcha upp skorna så tog jag en brun läderväska och en svart liten hatt. Sminket fick bli enkelt men endå lite dramatiskt så jag gjorde en vingad eyeliner som jag verkligen älskade att göra och som faktiskt var lite som min signatur sminkning. För en vingad eyeliner funkar alltid i alla lägen, stora som små, festliga som vardagliga.

 

Som vanligt så frågade Niall mig om jag ville ha skjuts och såklart sa jag ja, eftersom jag inte hade någon lust att åka bussen till skolan. Så just nu är vi på väg till skolan och radion är på högsta volym och vi bara fjantar oss som löjliga små barn. Men eftersom bilfärden bara är några minuter så blir fjantet inte så långvarit utan det slutar så fort bilen stannade på skolans parkering. Jag och Niall gick tillsammans in till skolan där vi möte upp Zayn, Josh och Valerie ståendes bredvid Valeries och mitt skåp som de nästan gör varje dag. 

 

"Hej!" sa de alla tre samtidigt och Niall och jag svarade med varsitt enkelt "Hej". Vi stod och pratade en liten stund innan klockan ringde och det var dags att gå till lektionerna och som varje måndag så började jag med biologi som jag hade alldeles själv medans Valerie hade kemi. Men det gjorde inte så mycket för det var nästan bara att läraren berättade om olika saker och att vi fick skriva det han sa.

 

"Syns sen!" ropade jag när jag hade börjat gå mot biologi salen. Innan jag kom fram till salen där biologin var i så blev jag in tryck med ryggen mot några skåp. 

 

"Du var helt fantastikt igår." viskade Louis in i mitt öra och började kyssa mig ner från örat ner till halsen.

 

"Louis igår var ett misstag." 

 

"Vad sägs som en rond 2? Ikväll, hos mig, klockan 8?" sa han och struntade i vad jag precis hade sagt.Han snurrade runt så han stod med ryggen lutad mot skåpen och jag ståendes med hans amar runt mina axlar. 

 

"Louis, det var ett One Night thing, inget mer eftersom inget kommer någonsin hända mellan oss." sa jag och jag såg hur något brast innanför hans ögon så att de blev mörkare och mörkare.

 

"Men du är min." sa han med en hård röst innan han började suga hårt på min hals för att sedan gå över till att börja bita.


Ett nytt kapitel, vad tycker ni?!? det är jag( Nora) som har skrivit detta kapitel hoppas att ni gillar det.Och hoppas att ni gillade kapitlet som vår kompis Cornelia hade skrivit till hos, hon är så duktig eller hur :)
 
I alla fall jag har en fråga till er alla hur tycker ni att vi ska göra bilderna till kapitlerna? Vill ni att de ska vara i färg eller svart vita? Här är tre alternativ, vilken gillar ni mest?

 

1:                   2:              3:

Kommentarer
Postat av: Julia

skit bra! nr 3

Svar: tack :)xx
Fanny och Nora

2013-03-22 @ 07:17:00
Postat av: My

Sjukt bra! Jag tycker nr 3❤

Svar: tackar :)xxx
Fanny och Nora

2013-03-22 @ 15:07:03
Postat av: Felicia

Omg!! Såå bra!!! Tycker nr.1 eller nr.3 :P

Svar: tack :)xxxx
Fanny och Nora

2013-03-22 @ 15:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0