Vi har inte försvunnit!!

Hej, ni undrar nog varför vi inte har uppdtaerat på några dagar så ska förklarar för er varför. Idag hade Nora och jag(fanny) prov som vi har pluggat till dom senaste dagarna. Nora har två/tre prov till den här veckan och jag har ett prov. Jag skulle kunnat skriva idag om jag inte hade dans så tyvärr, imorgon så ska Nora och jag gå på Ulrik Munther's konsert här i Linköping med några vänner så vi kan inte uppdatera då heller, men om vi hinner så sätter vi oss ner och skriver ett kapitel till er.
 
Vi fick också frågan om vi kunde uppdatera oftare och längre kapitel. Svaret på det är att vi har förut uppdaterat varje dag andledningen till att det inte är så längre är pga alla prov och läxor men vi försöker verkligen att uppdatera varje dag. Det här om längre kapitel, vi skriver tills vi känner att det räcker och längden på kapitlena kommer nog vara som det alltid har varit.
 
Om ni har något ni inte gillar eller undrar över så är det bara att ni frågar, så svarar vi er.
 
Kram på er och ha det superbra och så kommer det snart upp ett nytt kapitel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0