Förklaring!

Hejsan det har inte blivit någon uppdatering på dom senaste dagarna, men igår var det ju valborg så då var vi med kompisar och så, och idag så har ingen av oss direkt haft lust att skriva. Men imorgon så kommer det ett nytt kapitel, spännande eller hur? 
 
Idag så är det ju bara en vecka kvar till konserten och vi undrar vilka utav er som ska gå? Vilka platser har ni? osv. Om ni ser oss så får ni gärna komma fram och säga hej, ni vet ju på ett ungefär hur vi ser ut, haha. Det skulle vara superkul!! Så kommentera gärna om vart ni sitter och så, och så kanske vi ses där!! 
 
Kram Fanny & Nora xx

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag ska gå!:) våra platser är ganska långt bak, läktare 3 någonstans. Men bättre än inget :)xx

Svar: Vad kul! Jag(fanny) ska sitta på läktare 3 med min kompis, men det är ju bättre än ingenting! :Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-02 @ 07:49:04
URL: http://directionernovell.devote.se
Postat av: Bella

Jag ska inte gå. Om inte jag vinner tävlingen på TV3, men dem har inte hört av sig, tävlingen tog slut den 30 april och dem skulle höra av sig dagen efter. Har nog inte vunnit. Kram! xxx :(

Svar: Aa såg den tävligen! Synd :)x
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-02 @ 07:58:56
Postat av: Wilma

Helluuu, nu var det ett tag sen jag kommenterade.. Jag kan försäkra er om att jag fortfarande läser er novell! Haha, den är bara sååå underbar!

Jag ska på konserten med min bestie, inte världens bästa platser, på läktare 2, men vafan spelarroll liksom?! Haha. Jag skulle gärna säga hej till er, grejen är den att jag ärlig talat inte har en aning om hur ni ser ut. Haha. Ha det gött. 6 dagar kvar!! xx

Svar: hahha va kul!! tack!! haha vi kan lägga ut en bild innan konserten eller så kollar du in våran blogg som ingen bloggar på typ hahah http://nattstad.se/fannyonora :Dxx Huvudsaken är att man är där! :D
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-02 @ 17:53:55
URL: http://onedirection1dnovell.devote.se
Postat av: Bella

Det var någon som ringde och gjorde en undersökning om att få träffa one Direction och det var skyddat nummer och jag kände mig inte riktigt säker att tro på dem. Det var ett företag som jag inte kände igen, det var mitz, men om det var tävlingen så hade dem väll sagt mitt namn eller? ja elr nej ...

Svar: det enda jag vet är att tv3 gjorde tävligen med ett annat företag, om det är mitz är jag inte säker på. :)xx Hoppas du får reda på det!
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-02 @ 19:07:25
Postat av: Bella

Det var Sony Music och MUSU, inte Mitz, har ni hört talats om det?

Svar: aha okej nej har aldrig hört talas om det
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-02 @ 19:20:29
Postat av: Bella

men om de var TV3, MUZU och Sony Music tävlingen som jag har pratat om, då skulle väll dom säga är det du som är och mitt namn då eller? Ja eller nej. :) kram! xxDem kan ju luras och det. Jag kände mig inte helt säker heller, om man inte känner sig säker så ska man ju inte eller?

Svar: Asså när jag har sett andra tävlingar där dom lottar ut biljetter och att man får träffa dom så säger dom ju alltid är det (ditt namn) vi pratar med? Jag skulle nog inte vara 100% säker, tycker det låter väldigt lustigt? xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-02 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0