Hej igen...!

Hej vi är så ledsna att vi inte har lagt upp något nytt kapitel. Vi har inte haft tid till att skriva på grund av pluggning till prov, läxor och allt annat i skolan. Sen har vi ju våra andra aktiviteter också, men vi har försökt att få ihop ett kapitel. Jag(fanny) skulle ha skrivit ett kapitel till er idag och lägga upp, men jag mår skit och sovit bort tiden men jag ska försöka skriva ihop ett kapitel.
 
Hoppas ni inte är allt för besvikna på oss! Kram och tack för att ni stannar!! xx
 
Våra killar i Sverige!! :Dx
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Omg! Hur kan man inte stanna...
Man vill ju veta fortsättningen!!!! ;) älskar novellen och ni är bäst på att skriva!! KLART ATT JAG STANNAR!!! :D

Svar: haha aww tack så mycket:)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-22 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0