Stay away, baby! Chapter 12

Tidigare:
 
"Jag lovar" Säger jag och ler ett litet leende till honom. Han tar armarna runt om mig och omfamnar mig i en kram, jag kramar honom tillbaka. Jag hör skratt bakom mig och vi släpper taget om kramen, där står Valerie och skrattar åt oss.
 
"Snälla Josh, kyss henne bara." Fumlar Valeire fram. Jag skrattar åt hennes fulla betende.
 
"Valerie gå och lägg dig, du har druckit för mycket." Säger jag till henne och hon ler stort. Hon går ut från badrummet skrattandes, Josh och jag kollar på varandra och skrattar innnan vi går ut från badrummet.
 
 
--några dagar senare --
 
Det har gått några dagar sedan festen och Josh och Liams fight så det hade blivit lite lugnare. Men sedan skolan började så har inte Louis varit i skolan men inte för att jag bryr mig precis.
 
"Godmorgon" hör de jag Niall säga när han kom in i köket där jag satt och åt min frukost.
 
"Godmorgon" sa jag innan jag reste mig upp för att bytta om till vanliga kläder.
 
"Vill du ha skjuts till skolan?" 
 
"Visst." sa jag och började gå mot trappan.
 
"Ni ska sim test idag, va?"
 
"Ja det ska vi, varför frågar du?"
 
"Tänkte bara att du och Valerie kunde åka med mig och Josh eftersom vi också ska ha det." sa han och log och jag nickade innan jag kunde fortsätta min väg mot mitt rum.
 
Jag gick in i min walk in closet och kollade runt på vad jag skulle kunna ha på idag. Men jag kom fram till att ha på mig shorts för det var fortfarande varmt ute. Så jag tog fram ett par höga jeans shorts med nitar, en top med blommor och mina vita JC skor med nitar. När jag bytt om till kläderna som jag hade valt så började jag fixa mitt hår och mitt smink. Sminket blev naturigt men med ljus rosa läppar och håret bestämde jag mig för att platta. Så jag satte på platt tången och lät den bli varm så jag gick tillbaka in i garderoben och kollade runt bland mina bikinisar som jag hade. De flesta bikinisarna som jag har, har jag fått från Miranda när hon har gjort photoshots för Victoria Secret. Jag valde en svart bikini från Victoria Secret som kom från deras nya kollektion som Miranda hade skickat till mig för någon vecka sedan. Så jag packade ner bikinin, handduk, shampoo/balsam, smink, hårborste, pengar och nya underkläder i min stora Louis Vuttion handväska. När jag hade packat klart så gick jag tillbaka till badrummet och började platta mitt blonda hår så det blev spik rakt.
 
-
 
"Framme!" sa Niall när han stannade bilen på parkeringen framför skolan. Jag öppnade min dörr och hoppade ut ur bilen och gick tillsammans med Niall till skolan. När vi kom in i skolan så såg jag Josh,Valerie och Zayn stå vid mitt och Valeries skåp.
 
"Emy!" skrek Valerie ut när hon såg mig och när jag kom fram till dem så kramade hon om mig.
 
"Hej Valerie." sa jag när hon hade slutat krama mig.
 
"En liten fågel viskade i mitt öra att du fyller 16 nästa vecka."sa hon och blinkade med ena ögat.
 
"Niall, varför sa du det till henne?" frågade jag honom för jag visste att han var den enda som visste när jag fyllde år.
 
"Jag har inte gjort något." 
 
"Bullshit" sa jag och istället för att fortsätta diskutera om vem som hade berättat för Valerie när jag fyllde år så gick vi till aulan där alla skulle samlas för att få information om sim testet vi skulle göra idag.
 
-
 
Jag och Valerie gick ut från tjejernas och in i själva simhallen istället.
 
"Aaaj!" pep jag ut när jag kände någon slå till mig på rumpan. Både jag och Valerie vände oss om och såg Louis stå där med ett stort leende på läpparna.
 
"Emy, baby du ser het ut." sa han och gick närmare mig. Jag kände ilskan inom mig men jag kunde inte få ut ett enda ord så istället stod jag helt stum. Men såklart medans jag stod där helt stum så gled mina ögon över honom och stannade på hans sex pack.
 
"Gillar du det du ser?" frågade han och tog ett steg närmare.
 Jag och Fanny har skaffat en blogg tillsammans där vi inte skriver fan fictions utan om oss själva så klicka >>HÄR<< för att komma till vår blogg!!
 
6 kommentarer!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

OMG!! såå bra kapitel! MEEEER!!
Jag är hemma och sjuk och har inget att göra! dessa 2 kapitel har räddat min dag!! :D

Svar: Haha varsegod och tack! :)xx
Fanny och Nora

2013-02-27 @ 16:46:00
Postat av: Anonym

novellen är sjukt bra!!! <3it!

Svar: tack :)xx
Fanny och Nora

2013-02-27 @ 16:46:27
Postat av: Nadina

OMG MEEEERR!!!

2013-02-27 @ 16:54:00
URL: http://jagsanaddisss.blogg.se
Postat av: Julia

Meeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: haha :)xx det kommer LOVAR!
Fanny och Nora

2013-02-27 @ 17:53:15
Postat av: Hannah

asbra! som vanligt :) .xx

Svar: tack så mucket :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-27 @ 17:55:22
URL: http://stanze.blogg.se
Postat av: My

Asbra kapitel:)Xx

Svar: tack:)xx
Fanny och Nora

2013-02-27 @ 19:17:44
Postat av: Elin

Längtar till nästa del!:D♥

Svar: haha, kommer imorn! :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-27 @ 20:34:41
URL: http://OneDiiiirection.devote.se
Postat av: Anonym

Vet ni vilket land 1D world butiken ska flyttas till?
Er novell är sjuktbra vill bara att det ska komms mer!!!!

Svar: Har ingen aning men sök på google eller gå in på doms sida så får du säkert reda på det:) tack! :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-28 @ 16:05:09
Postat av: Nathalie

Super bra! Längtar till nästa kapitel!! :D

Svar: tack natta :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-28 @ 17:29:06
URL: http://allweneedisoned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0