TILLBAKA/FRÅGESTUND!!!

Heeeej babes!!! 
 
Nu är jag tillbaka i Sverige och redo att hjälpa Fanny med kapitlerna. Men eftersom vi har NO-prov den veckan som kommer och att jag har en uppsatts att skriva så kanske det blir tight, men vi ska få det att funka.
 
 Men visst var kapitlerna bra som Fanny hade skrivit, Gud älskar de så mycket! Vet faktiskt inte hur jag kan göra min comeback efter så grymma kapitel. Får väll jobba min väg uppåt till att ha nåt min värdighet igen, inom DFFW (Directionernas fanfiction world).
 
Fanny frågade mig i torsdags om vi kunde ha en frågestund på bloggen men eftersom jag inte hade något internet så har inte jag kunnat svarat på hennes fråga. Så det här inlägget blir som en hälsning/ frågestund. Så lämna en kommentar eller två om fråger ni har till oss om till exempel om bloggen eller oss. Ja, valet är er att men desto mer frågor vi får desto roligare blir det!
 
 SÅ FRÅGA PÅ NU!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Jooysann

När den här novellen tar slut kommer ni fortsätta att skriva på den eller blir det en ny? :)
(Om ni fattar vad jag menar)

2013-03-10 @ 10:54:58
Postat av: Wilma

Var får ni er inspiration till novellen från? Liksom ni uppdaterar typ varje dag och alla kapitel har än så länge varit S U P E R, får ni aldrig "skrivstopp", slut på ideer eller något liknande? :))

2013-03-10 @ 11:15:12
URL: http://onedirection1dnovell.devote.se
Postat av: Elin

Vilka är era favoriter i 1D?:D

2013-03-10 @ 18:27:50
URL: http://OneDiiiirection.devote.se
Postat av: Anonym

Vet ni var 1D World butiken ska flyttas?
Ni äger på att skriva noveller!!! Jag läser någa st noveller men ni är min favorit!! Det att ni uppdaterar varje dag med några få undantag är jättebra!! Fortsätt så!
Jag håller med Wilma eller vad man ska säga!

2013-03-10 @ 19:32:03
Postat av: Anonym

1.var bor ni? Vilken stad?
2.Live while we're young eller What makes you beautiful?
3.favorit låt på take me home?
4. Favorit låt på up all night?
5. Varför valde ni att skriva en novell tillsammans?
Btw älskar bloggen

2013-03-11 @ 11:38:11
Postat av: Julia

vilken är eran favorit one direction novell?

tycker ni om fler artister som kommer från england/band?

2013-03-11 @ 14:36:41
Postat av: Julia

Jag råkade skriva fel, artister/band från england? :)

2013-03-11 @ 14:37:45
Postat av: Jasmin

Måste bara säga att jag älskar eran novell!!
Annars, hur löser ni det när ni får skrivstopp?
När jag får det tycker jag det är sjukt jobbigt så har ni något tips? :)
Sen har ni själv varit i London/England?
FORTSÄTT BARA MED ATT SKRIVA VÄRLDENS BÄSTA HISTORIER! ;) Hare bra :) :)

2013-03-11 @ 22:05:10
Postat av: Kajsa

Super bra novell!

Vilken ställe skulle ni åka till först om ni kom till London?

Hur skulle ni beksriva varandra?

Vilka andra kändisar gillar ni?

Vad gillar ni att göra på fritiden?

Ska ni gå på killarnas konsert?

2013-03-12 @ 20:42:22
Postat av: Anonym

Kan ni länka era favorit novellbloggar, dom ni läser dåra?;)
Någon hårfärg ni skulle vilja ha men inte vågar testa?
Favorit stad?:)
Hur många läsare har ni varje dag?;)

2013-03-14 @ 15:58:37
Postat av: Johanna

Vem av killarna kommer nästa novell va om?
Om någon gav er en bok och ni började läsa den, och insåg sedan att den handlade om era liv. Skulle ni läsa klart den?
Om ni fick flytta någonstans i världen, vart?
vem är era favoriter av killarna?
Är ni singlar?

2013-03-14 @ 15:58:58
Postat av: Sandra

Lyssnar ni mycket på one direction eller blir det annan musik också (såklart det blir men vilken?)?
Gillar ni Justin Bieber?
Vad har ni för telefoner?
Vilken är er favoritdag?
I vilket landskap/stad bor ni i? Ni kan ha nämn det innan utan att jag har uppmärksammat det men..
Hur övertalar man sin överbeskyddande mamma att man ska få twitter? ;)
Vilken är er favoritfärg?
Om ni skulle gå på en bal, modern eller gammeldags? Vilken färg skulle ni ha på balklänningen?
Om ni kunde ge one direction någonting, vad skulle det vara? Vad som helst i hela världen, om ni hade hur mycket pengar som helst.
Vilket är ert favorit ord på engelska?

2013-03-14 @ 15:59:59
Postat av: Hanna

Vad gillar ni för musik, förutom 1D

Vad är erat favorit ämne i skolan?

Vad skulle ni vilja jobba med i framtiden?

favorit mat?

favorit godis?

favorit chips?

favorit läsk?

Vad har ni för typ utav stil?

Vem/vilka är er/era kvinnliga förebild?

säg två kändisar som ni tycker är snygga( Måste vara en tjej och en kille)

Hur många one direction saker har ni, ungefär?

Vem skulle ni välja om ni var tvungna att välja en i 1D?

2013-03-14 @ 16:12:02
Postat av: Emy

Gillar ni katter?

Gillar ni jordgubbar?

Vilken är er favorit färg?

Är ni oskuld ?

Favorit serie?

Er dröm kille?

2013-03-15 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0