One Shot till Ellinor - Harry Styles

”Ellinor!!” Hör jag Cara ropa på mig.  


”Vad är det?” Ropar jag tillbaka.


”Vi kommer försent!” Ropar hon till mig, jag suckar och tar det sista som behövs till den perfekta sminkningen ett ljusrosa läppglans. Jag springer ner till nedervåningen, jag ser Cara stå i hallen och ta på sig ett par svarta klackskor. Jag kollar mig i hell kropps spegeln, den rosa klänningen sitter perfekt och dom silverglittriga klackarna passar perfekt till klänningen. Vi går ut och sätter oss i Cara’s bil och kör iväg till festen.


”Du sa inte vilka vi skulle på fest oss.” Säger jag till Cara.


”Du vet Liam?” Frågar hon mig, jag nickar som svar. ”Han har fest på Funky Buddha ikväll så vi ska dra ditt.” Fortsätter hon.


”Så det kommer finnas snygga killar där?” Frågar jag henne mer på skoj.

”Såklart, Liam har några riktigt snygga vänner.” Säger hon och blinkar mot mig på skoj. Efter ungefär 10 minuter så parkerar Cara bilen och stänger av motorn. Vi hoppar ut ur bilen och går mot klubben där festen ska hålla hus.

Efter ett tag så har festen startat igång på riktigt folk dansar tätt intill varandra och dricker massor av alkohol, jag tog det lite lugnt med drickandet jag visste hur jag vart om jag drck för mycket.


”Ellinor kom hit!” Hör jag Cara ropa på mig. Jag kollar åt hennes håll och ser henne stå med Liam och två andra killar den ena har lockigt brunt hår och den andra har blont hår med lite brunt i. Jag går över till Cara, Liam och de två killarna, jag ser hur dem kollar på mig och ler.

”Så det här är mina två kompisar, Harry och Niall.” Säger han och pekar på var och en av dem. Jag måste säga att killen med det lockiga håret var riktigt snygg, hans smilgrop fick mig att le större än vad jag hade gjort innan. Killarna sa hej till mig och jag svarade dem.


”Hej, jag är Ellinor.” Säger jag till dem och ler.


”Vi vet, vi har hört ganska mycket om dig.” Säger Harry och ler stort. Jag ser hur Cara ler stolt och kollar på mig och sedan på Harry. Cara, Liam och Niall går iväg och själv står jag där med Harry och har ingen aning om vad jag ska säga.


”Vill du dansa?” Frågar han mig och ler stort.

”Visst.” Svarar jag honom och vi går ut på dansgolvet, musiken dunkar och vi dansar tätt intill varandra. Efter ett tags dansande så blir vi ganska trötta och varma så vi går till sidan och tar varsin drink. Vi står och pratar ett tag om allt möjligt, och innan jag han reagera så var Harrys läppar på mina och kysste mig passionerat, och jag besvarade kyssen med glädje. 


Så nu var Ellinor's one shot klar, jag(fanny) eller Nora ska börja på nästa One Shot snart som kommer att bli Felicia's. Hoppas du vart nöjd Ellinor!!
 
Kram på er!!♥♥♥

 


Kommentarer
Postat av: Elin Benjaminsson

Om ni vill får ni gärna göra en One shot om Niall
lek med iden om en tjej som bor på naturbruksintenat kanske? maila om ni undrar någonting:D

Svar: okey, vi skriver upp dig på våran kö-lista :Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-28 @ 23:08:31
URL: http://eliibe.blogg.se
Postat av: Ellinor

Haha absolut! Skit bra skrivet :)

Svar: taaaaaack! :Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-29 @ 07:08:19
Postat av: Bella

När kommer min oneshot med Louis? :) xxx

Svar: eftersom du har fått en så gör vi din när vi har gjort dom andras, alltså när kön är slut :Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-29 @ 07:29:33
Postat av: Felicia

Den var jättebra!!! Längtar!!!! :) xx

Svar: taaack! Kul! :Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-29 @ 10:17:38
Postat av: Bella

Såg ni idéerna? :) xxx jag gillar den när jag får blomman :) xxx

Svar: jaa det gjorde vi :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-29 @ 15:17:20
Postat av: Anonym

Asså jag älskar one shotsen men istället för att skriva Ellinor Bella eller något så kan ni väll skriva y/n (your name) ???? Det blir mycket bättre då.... Men det är bra det sättet ni gör nu också

Svar: eftersom vi skriver one shotsen till en speciell person så skriver vi doms namn men om det är en one shot som inte är till någon så kan vi göra det! :Dxx Tack för förslaget!
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-30 @ 07:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0