Stay away baby! Chapter 53

Tidigare:
"Varför skrattar du? Det är fan inte roligt!" Säger han.
 
"För att jag vet exakt vad jag måste göra." Sa jag och tog bak min hand för att ta tag om pistolen jag hade under tröjan, instoppad i mina jeans. När min hand hade ett stadigt grepp om pistolen så drog jag fram den som  ett tecken på vad jag skulle göra med honom. "Som sagt Dylan hatar att vänta så han gav mig strikta order om att döda dig, om du inte gav mig pengarna."
 
Efter att det var sagt så riktade jag pistolen mot honom och när jag hade det perfekta läget så började jag trycka hådare med pekfingret på den lilla spaken som avlosade skottet.
 
PANG PANG
 
Jag skött två skott för att vara säker på att han var död. Jag öppnade dörren snabbt efter och började gå mot bilen.
 
Emys perspektiv:

Åhhh nu hade jag stått ut med Harry i TRE timmar jag orkar det seriöst inte mer! Han är så jobbig, ska lägga in sexuella kommentarer hela tiden och allt jag ville göra var att himmla med ögonen men jag måste vara fokuserad på uppgiften då den är grundläggande för vårat betyg. Vi jobbade i ungefär fem minuter till innan jag fick nog.
 
"Harry det börjar bli sent du borde nog gå hem." sa jag och tittade upp bara för att se två smilegropar och ett roat leende.
 
"Ja det börjar bli sent men jag kan ju sova här? eller väntar du någon annan?" sa han och skrattade lite tyst.
 
"Nej!" Jo jag har väntat dom senaste timmarna... tänkte jag. "Jag börjar bli trött och den här" sa jag och höll upp rapporten. " Ska inte in för ens om två veckor." 
 
"Okej när blir vår nästa dejt?" sa han och vickade på ögonbrynen.
 
"Vad sägs om två dagar OCH det är inte en dejt!" 
 
"Okej okej men då ses vi baby." sa Harry innan han reste på sig och gick ut genom dörren. Jag brydde mig varken om att svara eller följa med honom till ytterdörren jag tog bara upp min mobil och gick in på meddelande.
 
Emy: Var är du? Jag trodde du skulle komma för typ en timme sen? 
 
Jag fick ett sms bara någon minut senare.
 
Louis: FÖRLÅT!!!!! Jag blev lite upptagen men jag sitter i bilen nu jag ska bara lämna en sak hemma först sen kommer jag till dig! xxxx
 
Emy: Med vad? men det är ändå försent nu för pappa kommer om typ 20 minuter men vi kan ju ses imorgon... x
 
Louis: Dylan ville att jag skulle hjälpa bära upp lite saker till hans lägenhet. va inte arg babe men vi kan ju ses i skogen? xxxx
 
Emy: Okej... jag är inte arg men pappa ville att jag skulle va hemma innnan han åker imorgon så det går nog inte att ses ikväll. x
 
Louis: okej men vi ses väl imorgon? xxx <3
 
Jag orkade inte svara för då han va en timme sen så kände jag inte för att slösa min tid på att skriva ett sms till honom. Även om Louis var världens finaste och jag har väldigt starka känslor för honom så var det elakt av honom att inte ens skriva något om att han skulle bli sen...
 
Louis perspektiv:
 
FAN! jag smällde igen bildörren frustrerad över att Emy var arg på mig för att jag va sen. Jag såg Harry låsa upp ytterdörren och jag lugnade ner mig innan jag gick fram till honom.
 
"Ey Harry!" sa jag och gjorde en bro fist med honom. 
 
"Hey vart har du varit?" frågade han.
 
"Fixade affärer med en som inte hade betalat." sa jag och ryckte på axlarna.
 
"Ah okej och vad gjorde du av kroppen då?" sa han och förstod precis vad jag menade med affärer.
 
"Lämnade den det var ändå en bra bit bort och han hade ingen anknytning till oss så varför skulle jag ens bry mig?"
 
Utan att låta honom svara på min fråga började jag prata igen. "Så vart har du varit då?" frågade jag även fast jag visste precis vart han hade varit. Med min flickvän!
 
"Med den där slynan du höll på med ett tag vi har en kemi raport att göra tillsammans." sa han och skrattade sarkastiskt. "Fast hon är ju fucking sexig så jag förstår varför du tyckte om henne" sa han och skrattade igen fast den här gången rått och kallt.
 
Jag sket i att svara och gick upp till mitt rum där jag la av mig min pistol och la den i en gömd låda innan jag gick in i badrummet, började klä av mig och steg in i duschen.
 
Emys perspektiv:
 
Från Josh: Hey vad gör du? :)
 
Emy: väntar på pappa som också är sen verkar som om alla är det idag... :/
 
Josh: Har det hänt något, vill du ses? :o <3
 
Jag tänkte ett tag innan jag svarade.
 
Emy: Nja.. visst är du hemma? :)<3
 
Josh: Ja men Zayn är här också det går bra va? :)<3
 
Emy: Ja det är klart. går nu då :)<3
 
-
 
Jag knackade på dörren som jag hade stått vid så många gånger nu. Josh öppnade och drog in mig i en kram jag kramade vänskapligt tillbaka. 
 
"Hej Emy!" hörde jag Zayn ropa från vad jag tror skulle va köket då han spenderar mesta tiden ätandes.
 
Jag skrattade lite innan jag gick in i köket och mycket riktigt satt Zayn där med ett äpple i handen. Jag satte mig mittemot och vi började prata om lite allt möjligt innan jag blev sugen på att baka och jag tvingade killarna att hjälpa mig. inte för att det blev så mycket bak men vi gjorde så gott vi kunde innan jag hörde min mobil plinga till på köksbordet.
 
Louis: Värst vad du spenderar mycket tid med din pappa...
Nytt kapitel, skrivet av den blonda Cornelia.. haha skoja bara. 
 
Hoppas ni gillar det! 7 kommentarer til nästa!! :Dxx
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vill ha nästa typ nu!!!!

Svar: haha kul att höra!! :Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-29 @ 22:53:57
Postat av: Julia

Mer! du kan ju inte sluta innan man får veta vad som hände xD

Svar: haha! :Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-30 @ 07:30:00
Postat av: Frida

Jättebra!! :)x

Svar: tack! :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-30 @ 07:34:08
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Sophie

Gud vad spännande ! :)

Svar: eller hur!! :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-30 @ 11:07:35
URL: http://Laparisienne.blogg.se
Postat av: Lol

Så bra! :D

Svar: tackar :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-30 @ 13:09:36
Postat av: Felicia

Omg! Såååå bra!!!!! Vill verkligen veta mer!!!!! Så skriv på! :P xx

Svar: Tack! haha det ska göras :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-30 @ 13:28:36
Postat av: the superhero

kommer det nya kapaitlet idag?
ni skriver jättebra måste veta vad som kommer att hända :)xx

Svar: det kommer förmodligen ett nytt idag(onsdag) :Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-30 @ 16:20:44
Postat av: Denise

ASDFGHJKL MEEEER :D

Svar: hahah :Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-30 @ 21:34:05
URL: http://oneedirection.devote.se
Postat av: Moi

As bra!!!!!! :)

Svar: tack!! :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-30 @ 22:43:16
Postat av: Need this novell to live!

Meeeer!!!!!!!!!!

Svar: haha det kommer!!:Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-01 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0