Best friends forever? kapitel 35

tidigare:
"Så nu tycker jag att alla ni i publiken säger grattis till Zayn och Lola." sa han och rummet fylldes med applåder och skrik. "Och så vill vi att Elin ska komma upp på scenen, KAN ELIN KOMMA UPP PÅ SCENEN!" skrek han in i mikrofonen.
 
Elin kom upp till scenen efter några sekunder och satte sig på stolen som hade blivit placerad i mitten utav scenen. Introt till låten började och skriket blev öronbedövande men det tystnade när Zayn började sjunga första ordet.
 
--Elin´s perspektiv--
Jag kände hur en tår sakta ren ner för min kind när jag hörde vilken låt de sjöng till mig. Och när Harry sjöng hans del utav Little Things så kände jag hur mitt hjärta började slå några extra slag. Och det hjäplte inte precis när han kysste mig på kinden när låten var slut.
 
"Grattis Elin." sa han med hans sexiga röst in i mitt öra. Jag kände hur hela jag fick gåshud, varenda liten bit av mig hade gåshus. Varför var jag tvungen att vara så jävla attrakterad av honom, jävla skit.
 
"T-tack." sa jag och log mot honom. Han log tillbaka innan han vände sig mot publiken. De sjöng några låtar från deras album "Take me home" och några låtar från "Up all night". Jag är så himla tacksam för att min pappa är just Simon Cowell så att jag har möjligheten att ha de hör underbara killarna här på min föddelsedags fest.
 
Det hade gått en timme och vad ska man säga jag är riktigt full, jag kollade runt i lokalen på allt folk, partyt var verkligen lyckat. Jag såg en Harry stå på golvet och dansa med någon blond tjej, jag går fram och knackar honom på ryggen, han vänder sig om ler stort mot mig. Jag börjar hoppa och dansa och samma sak gör ha, vi står där ett tag och bara dansar och skrattar åt varandra plötsligt känner jag hur han tar tag i min handled och drar ut mig bort från allt folk, hans steg är vingliga och man märker att han också är full. Han trycker mig mot vägen och kysser mig hårt, jag kysser honom tillbaka kyssen går snabbt över till hångel, jag tar upp mina händer i hans hår och drar fingrarna igenom det medans han håller ett grep om min midja. 
 
"Hem till mig?" Säger han mellan hånglet.
 
"Gärna" Svarar jag bara, han tar tag i min handled och drar ut mig genom dörren. Han stannar en taxi och vi hoppar in i taxin. Hånglet fortsätter när vi har satt oss i taxin men mitt minne blev mer och mer suddigt ju mer vi kysstes.
 
-
 
Jag vaknade med ett ryck när jag kände någon lägga handen på mitt lår. Jag såg en kille med lockigt hår ligga bredvid mig i en säng som inte var min. Fan.. Jag har just förlorat oskulden till en super stjärna vid namn Harry Styles, fuck..
 
"godmorgon babe." Sa Harry i hans sexinga morgon röst. Inte för att jag hör den varje dag men det finns youtube videos som jag och mina polare brukar titta på. Hehe.
 
"godmorgon,vad hände igår?" Frågade jag och Harry satte sig upp och kollade rakt på mig.
 
"ja, du vet. Vi typ gjorde det." Sa han och avfyrade ett svagt leende men jag kunde inte le tillbaka. Jag var i en för stor chock för att kunna le tillbaka.
 
"Ja-ja-jag fattar inte att jag..." Stammade jag fram men jag kunde inte säga de sista orden.
 
"Du var väll inte?" sa han med en orolig röst. Jag nickade.
 
"Oskuld? Harry vad trodde du jag fyllde 16 igår!" Sa jag irriterat. 
 
"Jag är..." Sa han men jag kunde inte låta honom säga klar för jag kom på att min pappa var Harrys chef. Elin vad har du ställt till med nu...
 
"Min pappa!" Skrek jag ut och Harrys ögon blev större.
 
"Din pappa?" Sa han som om han inte visste vem det var.
 
"du vet min pappa som är din CHEF!!!" Skrek jag ut i ren rädsla för vad han skulle om han fick reda på vad Harry och jag hade gjort.
 
Lite sent men det är ju ett kapitel;) säg vad ni tycker om kapitlet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra!:)

Svar: tack xx
Fanny och Nora

2013-02-03 @ 00:24:49
Postat av: My

Super bra!<3

Svar: tack xxx
Fanny och Nora

2013-02-03 @ 00:25:20
Postat av: Matilda

Har precis börjat läsa eran novellblogg eller aa är på del 25. än så länge är det sjukt bra!! Titta gärna in på min blogg. Kram :) xx

Svar: tack så jättemycket, jag(fanny) ska kolla in din blogg direkt! Kram :D xxx
Fanny och Nora

2013-02-03 @ 16:06:04
URL: http://onenovella.blogg.se
Postat av: indra

Jättebra!

Svar: tack! :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-03 @ 16:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0