Tyvärr...

Hej tyvärr så kommer inte kapitel 4 upp ikväll pga, att jag(fanny) är på en fest hos min bästevän (också noras vän).
Nora är hos sina kusiner så hon hade inte heller möjligheten att skriva. Jag(fanny) ska sätta mig ner imorn och skriva några kapitel så att ni blir uppdaterade på lovet. Har ni sportlov nu? Det har vi i Linköping i alla fall, haha.
Nora kommer att vara lite högre upp i Sverige och åka skidor så det kommer bli att jag(fanny) uppdaterar mest, men Nora kommer säkert försöka skriva lite med. Förlåt för super tråkigt inlägg men vi ville bara att ni skulle veta.
 
Kram på er och ha ett bra sportlov för er som har det nu xxxx Fanny & Nora

Kommentarer
Postat av: Nadina

Åh har ni sportlov nu?? Jag får inte det förrän nästa vecka :(

Svar: Ja :) va tråkigt se det på den ljusa sidan du kan reta oss sen att du har lov men inte vi:)xxx
Fanny och Nora

2013-02-15 @ 23:57:56
URL: http://jagsanaddisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0