Stay away, baby! Chapter 81!

"Det känns inte som om du är borta vet du...att du bara kunde försvinna på några sekunder. Att älska någon så mycket som jag älskar dig och sen veta att jag aldrig mer kommer få se dig, hålla din hand, kyssa dig, se ditt leende...det gör ont så jävla ont...enda anledningen till att jag fortsätter vara kvar här på jorden är för att jag vet hur besviken du skulle bli om jag tog livet av mig för att träffa dig igen. Men under dom här två veckorna har jag tänkt på det hundra gånger, eller tänkt på att skära mig men då kommer ditt ansikte upp i min hjärna och jag lägger ifrån mig rakhyveln, för jag vet hur ledsen du skulle bli om du fick reda på att jag gjorde det och eftersom du alltid är med mig så vet du ju vad jag gör. Så för din skull lever jag, för din skull så ska jag försöka leva mitt liv." när jag blundade kunde jag nästan föreställa mig att Chris satt här bredvid mig men när jag öppnade ögonen satt han inte där men någon annan gjorde det.
 
"Saknat mig?"
 

  Btw jag hinner inte stavnings kolla nu så om det finns stavfel... sorry :/
 
Zayns perspektiv:
 

"Zayn, Zayn, Zayn" sa han och log sjukt. Han ögon var mörka och långsamt plockade han upp en kniv, det silvriga bladet blänkte i solen han drog sin tumme över bladet och tittade upp på mig igen. 
 
"Vad vill du?" frågade jag svagt. kan jag inte bara få sitta vid min döda pojkvänns grav i lugn och ro utan att någon ska störa mig? Dylan skrattade, eller inte skrattade han gjorde ett läte som kom ifrån en dåliga actionfilm när 'skurken' gör ett 'mohahah' så lät det och han fick rysningar gå över min ryggrad. 
 
"Bara prata, Zayn jag är inte kallhjärtad. Du har precis förlorat din pojkvän jag är här som stöd" sa han och log. Att han ens vågar spela spel när jag är såhär! 
 
"Du vet jag förlorade ju också en man den kvällen, han betydde ju inte något för mig men två extra händer är ju alltid bra att ha..." 
 
"Fuck off" spottade jag ur mig och plötsligt låg Dylans kniv mot min hals. Hans ögon mörknade och bladet trycktes hårdare och jag sväljde nervöst. 
 
Säg inget Zayn du kommer bara dö...Du skulle ju leva för Chris skull...
 

"Zayn" började han och lutade sitt huvud lite åt höger, han blinkade oskylddigt som om han inte förstod varför jag blev så rädd. "Du behöver inte va otrevlig" det sjuka leendet var allt jag kunde se, jag vet inte varför men en låt Emy brukade lyssna på ploppade upp i mitt huvud. En sångare som heter Ed sjöng den och låten börjades spelas upp i mitt huvud.
 

White lips, pale faceBreathing in snowflakes Burnt lungs, sour taste Light's gone, day's end Struggling to pay rent Long nights, strange men

 

Dylan drog bladet över min kostym så spetsen rispade upp tyget. För Chris ockej för Chris, håll dig levande för Chris skull.


And they say She's in the Class A Team Stuck in her daydream Been this way since 18 But lately her face seems Slowly sinking, wasting Crumbling like pastries And they scream The worst things in life come free to us Cos we're just under the upperhand Go mad for a couple grams And she don't want to go outside tonight

 

"Du vet att det var aldrig dig jag ville skada..." sa Dylan, samma sjuka leende låg på hans läppar och jag rös till vilket fick kniven tryckas in lite i sidan utav min midja.

 

And in a pipe she flies to the Motherland Or sells love to another man It's too cold outside For angels to fly Angels to fly
Ripped gloves, raincoat Tried to swim, stay afloat Dry house, wet clothes Loose change, bank notes Weary-eyed, dry throat Call girl, no phone


"Det var Louis" torra ljusa läppar formade orden men jag kunde inte koncentrera mig i början men sen förstod jag vad han sa och spärrade upp ögonen. Dylan drog bladet över min läpp, Den kalla metallen fick mig att vilja hoppa på Dylan men sen kom en bild utav Chris i mitt huvud och jag stannade där jag var.

 

"Ett sånt fint ansikte synd om jag behövde förstöra det..." viskade han.


And they say She's in the Class A Team Stuck in her daydream Been this way since 18 But lately her face seems Slowly sinking, wasting Crumbling like pastries And they scream The worst things in life come free to us Cos we're just under the upperhand And go mad for a couple grams And she don't want to go outside tonight


"Men det planerar jag inte på att göra ikväll du är för sexig för det" viskade han och dom rosa läpparna bet lätt i min öronsnibb. Jag satt förstelnad allt jag kunde göra var att stirra på kniven som vilade på min arm strax under axeln.

 

 And in a pipe she flies to the Motherland Or sells love to another manI t's too cold outside For angels to fly An angel will die Covered in white Closed eye And hoping for a better life This time, we'll fade out tonight Straight down the line


"Men vart var jag...jo det är ju Louis som jag vill skada och det bästa sättet att skada honom på är att skada han lilla syna" 

 

Emy! 

 

Dylan skulle inte få skada henne. Hon är min bästa vän och jag älskar hennne som min syster. Hon och min familj är det enda som betyder något nu. Visst mina andra vänner är också viktiga men Emy var prio ett just nu  för mig. Okej prio två då inte ta livet av mig själv för att träffa Chris igen är prio ett men hon ligger på en andraplats.


And they say She's in the Class A Team Stuck in her daydream Been this way since 18 But lately her face seem sSlowly sinking, wasting Crumbling like pastries


"Du är ett monster" viskade jag med skakig röst. Dylan skrattade rått igen och lutade sig mot mig igen. 

 

"Jag är vad som finns i barns mardrömmar och vet du vad? Jag älskar det" utan att tänka mig för spottade jag honom i ansiktet. Dylan tittade på mig med förvåning men det blev fort ett roat ansiktsutryck. 

 

"Blev du lite tjurig? men jag gillar det" sa han och Dylan pressade sina läppar mot mina och jag ville nästan kräkas. Mina läppar tillhör Chris! Jag sket i att Dylan hade en kniv, jag började sparka och putta på Dylan men han backade inte.

 

They scream The worst things in life come free to us And we're all under the upperhand And go mad for a couple grams And we don't want to go outside tonight

 

"Slåss inte mot mig Zayn" mummlade Dylan men jag slutade inte, han suckade och backade lite. "Jag ville verkligen inte göra det här men om du måste vara så här har jag väll inget val.." med en sista kyss mot mina läppar körde han in kniven i min överarm och jag skrek ut i smärta. Min arm var i lågor och svarta prickar dansade framför mina ögon.

 

"Du är verkligen sjuk" viskade jag och han log så man såg alla hans tänder. Kontrasten mellan rosa och vitt var för stark så jag vände blicken mot mitt sår igen, blog pumpades ut och det svarta tyget blev glansigt och min vita skjorta under var helt röd.

 

"Tro inte att jag är färdig med dig Zayn Malik" sa han och reste på sig, Dylans långa figur vandrade bort mot en svart bil. Han lämnade mig och jag hoppades att jag skulle dö. Då dör jag iallafall bredvid min pojkvän.

 

Men mina tankar gick till Emy, jag måste varna henne och Louis. Med min högra hand över det pumpande såret vinglade jag bort till min bil, låste upp och tog min mobil. Niall var den som senast hade ringt mig så jag tryckte på ring upp. 

 

Emy, jag måste skydda Emy.

 

 And in a pipe we fly to the Motherland Or sell love to another manI t's too cold outside For angels to fly Angels to fly To fly, fly Angels to fly,To fly, to fly 

 


Skydda Emy

 

For angels to die...

FÖRLÅT JAG ÄR VÄRLDENS HEMSKASTE PERSON SOM INTE HAR SKRIVIT PÅ EVIGHETER!!! 


JAG ÄR SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ LEDSEN SNÄLLA FÖRLÅT MIG!!! 
 
Ni kan få några gifs som en liten förlåtelse present (inte för att det gör upp för att jag inte har skrivit men jag kan ju försöka)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

As bra kapitlel. Kapitlet var så bra så det e lugnt att det tog så lång tid!! :) ;)

2013-07-27 @ 22:14:22
Postat av: Bella

Jättebra! Hur går det med oneshoten? ;) xx

2013-07-28 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0