Stay away, baby! Chapter 24

Tidigare:
"Jag sa. SÄG INGET" sa han med en illsken röst som fick mig att rysa av den lilla rädslan jag hade för honom. Jag gjorde som han sa och la mig ner på sängen utan att säga någotting. Han la sig över mig men la ingen vikt på mig utan höll sig uppe med hjälp av hans armar som var på var sin sida om mitt huvud. Våra läppar åter förendades och den här gången så träffades våra tungor för första gången. Det var som en stöt gick igenom mig eller som ett fyrverkeri tog fart i mig. För känslan jag alltid fick när våra läppar mötes var otrolig, nästan som en drog för mig. För när jag väll hade fått smakat på Louis läppar så var det svårt att inte fortsätta. Jag ville bara ha mer och mer hela tiden men så klart eftersom vi är tvungna att andas så måste man nån gång sluta. Och varje gång han eller jag var tvungna att andas så var det som någon slog mig hårt i magen.
 
Louis tröja var det första klädesplaget som åkte av, sedan var det min tröja och mina byxor. Så just nu låg jag i mina bara underkläder som jag för en gångs skull hade matchat. Louis avbröt vårt hångel genom att granska mig från top till tå och det gjorde mig otroligt osäker. 
 
"Damn." Sa han innan han böjde sig ner ingen och vi åter gick till vårt hångel
 
 
Men såklart måste mobilen ringa och förstöra allt och det pinsamaste var att det var min. Louis sukade och rullade av mig och jag drog upp mina trosor som han hade börjat att ta av mig men inte hunnit så långt på grund utav mobilens irriterande ringsignal.
 
"Vart fan är du?!" skrek Niall i andra änden utav telefonsamtalet. 
 
"Hos Valerie, som jag sa förut." sa jag för det var den bästa lögnen jag kom på.
 
"Bullshit, Valerie är här med Josh och mig så vart fan är du!!" skrek han åter igen. Jag suckade när jag insåg att jag var tvungen att säga sanningen.
 
"Jag är hos min psykolog, nöjd?" sa jag och bitch slapade mig mentalt i huvudet. Allvarligt "Psykolog" kunde du inte kommit på något annat eller kanske någon bra lögn. Nej, istället sa jag att jag var hos min psykolog som jag inte äns har eller jag hade ju en när mamma dog men det var länge sedan och det var hemma i New York.
 
"Shit, jag menade inte... jag... förlåt mig." sa han och hans röst var lugn jämfört med den han hade innan, då han skrek på mig.
 
"Gör inget men nästa gång försök att inte göra mig döv när du ringer mig och är sur." sa jag och det fick honom att skratta.
 
"Ja ja, om du säger det så, vi syns senare då."
 
"Ja det gör vi, hej då!"
 
"Hej då" sa han och avslutade vårt samtal. När jag kollade på Louis så gav han mig den där "vad fan var det?" looken men det fick mig bara att skaka på huvudet och istället gå mot honom där han låg på sängen.
 
"Vad handlade det där om?" frågade han och jag skakade åter igen på huvudet.
 
"Niall, som undrade vart jag var då jag hade sagt att jag var hos Valerie men hon var med dem." sa jag och han nickade. Jag la mig ner bredvid honom i sängen och la mitt huvud på hans bröstkorg så jag kunde höra hans hjärta slå.
 
-
 
 
Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre så det kanske var dags för mig att gå hem då Niall säkert skulle komma hem om någon timma eller så. Louis och jag hade på sängen i tystnad i nästan en timma och det var faktiskt riktigt skönt att bara höra hans hjärtslag. 
 
När jag satte mig upp så såg jag att Louis hade somnat medans vi var tysta. Han var så himla vacker där han låg på sängen och han såg också vädigt fridful ut när han sov. Innan jag gick så skrev jag en snabb lapp om att jag hade dragit hem och la lappen där jag tidigare hade legat så Louis enkelt kunde hitta den.
 
Jag tog på mig mina ytterkläder som fortfarande låg på golvet då jag och Louis tog på oss våra vanliga kläder. Jag hade ingen ork att knyta mina converse så jag lät skorna vara oknytna och började gå mot ytterdörren som var på nedervåningen i det stora huset som Louis faktiskt bodde i.
 
När jag kom ut från huset och hade kommit ut på vägen som ledde till den delen jag bodde i. Mina steg blev genast snabbare då klockan nästan var halv två och jag visste inte vilka typer som var ute nu. Fast jag hade ju en liten aning om vilka det kunde vara som till exempel: pedofiler, mördare och så klart andra kriminella personer. 
 

Förlåt Förlåt!! Vi är så himla ledsna för den dåliga uppdateringen men pågrund utav skolan och annat skit så har vi inte hittat tiden till att skriva ett nytt kapitel. Och så var det här kapitlet riktigt svårt att komma på, så det är en anledning till att det har tagit långtid, sorry... Imorgon så kommer det ett nytt kapitel plus att frågestunden kommer ut imorgon. Vi vill tacka er för alla frågor som vi har fått och om ni vill så kan ni skriva några till i det HÄR inlägget

Kommentarer
Postat av: Elin

Bäst! Som vanligt!:)

2013-03-15 @ 23:57:14
URL: http://OneDiiiirection.devote.se
Postat av: Julia

jätte bra som alltid ! x

2013-03-16 @ 01:04:38
Postat av: Felicia

Helt klart bäääst!!

2013-03-16 @ 08:17:42
Postat av: Frida

Mega bra!! :)xx

2013-03-16 @ 09:10:31
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Anonym

När kommer de nya kapitlet?!

2013-03-17 @ 10:02:42
Postat av: Anonym

Skulle inte frågestunden och ett kapitel komma upp igår, lördag?

2013-03-17 @ 18:30:12
Postat av: Noveller om Niall & Zayn

Jätte bra!!

Svar: tack :)xx
Fanny och Nora

2013-03-18 @ 21:17:45
URL: http://ziall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0