Stay away, baby! Chapter 40

Tidigare:

"Kan du hålla din brosa borta från mig?" Skriker jag till honom för att han ska höra. 
 
"Em, jag bryr mig inte." Svarar han mig. Jag går därifrån, han bryr sig inte såklart han inte gör. 
 
"Du ser ut att vara lite försvunnen tjejen." Hör jag en kill röst säga till mig bakom mig, jag vänder mig snabbt om och ser en kille stå där med ett leende på läpparna. 
 
"Nej, inte direkt." Svarar jag honom.

"Lust att gå ut lite?" Frågar han mig, jag nickar innan vi båda går ut från den stora ladan. 

 

Nialls perspektiv:
Vals kropp var varm när hon stod tryckt mot min när vi dansade. Jag böjde mig ner och kysste henne igen. Hon slutade dansa och drog fingrarna genom mitt hår. Val va väldigt full så hon va lite klumpig så för att hålla i henne lite smekte jag hennes rygg.


"Mmmmmh Josh..." mumlade hon. Jag slutade och backade. JOSH, trodde Valerie att jag va Josh?

"Val? det är ju jag Niall!" sa jag lite argt.

"Oooopps!" sa hon och fnissade men spärrade sen upp ögonen. "Åh nej kysste jag dig jag gillar ju Josh..." sen sprang hon iväg. Jaha det här va ju kul tänkte jag. Dissad av Val pågrund av min bästa vän. Inte för att det va hennes fel. jag gick till "baren" och tog gud vet vad att dricka. sen gick jag till Zayn.

"Zayn!" skrek jag över musiken, han vände sig om och hälsade. Vi hade inte träffats på ett tag för Zayn hade precis börjat dejta en kille så vi snackade om det mesta. När jag berättade om om Valerie sa Zayn att det kanske bara va ett fyllemisstag fast det trodde jag inte på och det tror jag att Zayn inte heller trodde på det.                   Vi snackade ett tag till innan han gick och jag stod vid baren och letade efter någon att snacka med, kanske Emy...

Emys perspektiv:
Killen som jag hade fått veta hette Dylan tog upp ett packet med cigaretter tände en och drog ett bloss.

"Vill du ha en?" frågade han mig. Jag skakade på huvudet.

"Så är du vän med Niall?" sa jag.

"Nja jag vet vem han är men vi är inte precis vänner. Ska vi gå och sätta oss någon stans eller?" Jag sa ja och vi gick till baksidan och satte oss vid en bänk.

"Här va det lungt iallafall" sa Dylan.

Han luta sig framåt och jg visste precis vad han skulle göra, först va jag osäker och jag gillade ju faktiskt Louis. Tanken på Louis och hur han hade ljugit gjorde mig arg och jag lutade mig framåt och mötte Dylan i en kyss. Han drog upp mig i sitt knä så min mage och bröstkorg pressades mot honom. Hans händer låg på min rygg men gled neråt till min rumpa. Visst han var bra på att kyssas men det va inte som med Louis. Hans grepp om mig hårdnade samt kyssarna. 

"Dylan det gör ont!" Men han slutade inte. "Dylan!" 

"Hör på nu här slyna. Lägg ner den här skiten som du håller på med!" va vilken skit? Nu va jag förvirrad."Ska jag va tydligare sluta hänga med Louis, du är bara en liten hora från USA förstår du inte det?" så började han kyssa mig igen, grovt och hårt. Jag försökte komma loss men han höll för hårt och jag kunde inte skrika när hans tunga invaderade min mun.

"Snälla sluta" sa jag så gott det gick. Han reste lite på sig och gjorde så att jag hamnade underst på bänken. Han drog ner min klänning så min bh syntes jag försökte dra upp min arm så jag kunde täcka mig men hans tyngd gjorde att det det inte gick. Hans vilda blick var fäst på mina bröst innan han tittade upp.

"Jag förstår varför Louis tyckte om dig." viskade han. Precis då släppte han taget lite och jag skrek allt vad jag kunde, Dylan slog till mig hårt över högra kinden. Jag blev stel av en liten chock. "Jag tycker inte om att slå tjejer men du bara ber om det!" sa han hotfullt. Han fortsatte att kyssa mig och jag fortsatte att försöka komma loss.

"Vad fan gör du!?" hörde jag Zayn skrika.

"Zayn hjälp mig!" sa jag och lyckades vända på huvudet lite.

"Din jävel har du slagit henne?!" Skriker Zayn. Dylan reste på sig och gick fram till Zayn. 

"Går du nu kanske jag inte slår till dig!" 

"Emy spring och hämta Niall och Josh!" 

Jag nickade och började springa till framsidan av ladan. Jag hörde någon slå till någon men hann inte vända mig om innan jag va framme. Jag sparang runt lite tills jag hittade Niall.

"Men herregud Emy vad har du gjort?"

"Jag hinner... bara kom med.. Zayn och Dylan...Dylan han slog mig och..." 

"Vart är dom?!" Nialls ögon var mörka och jag tog hans hand och började springa ut. Zayn blödde från näsan och hans axel verkade vara skadad också, Dylan blödde från läppen men såg betydligt mycket bättre ut än Zayn. Niall gick på direkt och snart hade Zayn och Niall övertaget. Dylan spottade upp lite blod där han satt på marken och Niall drog med mig bort från honom.

Vi gick till Zayns hus för hans föräldrar var borta, där berättade jag allt som hade hänt.

"Zayn följ med här" sa jag och drog med honom in på toaletten där jag började tvätta hans ansikte. När vi gick ut stod Josh där också han rusade fram och kramade om mig.

"Hur är det?" Frågade han mig.

"Bra antar jag, varför ska jag hamna med dom fel killarna här?" 

"Jag vet inte Emy men jag skulle aldrig skada dig!" sa han och kramade om mig lite hårdare.

Vi sov alla hos Zayn, jag och Josh i hans föräldars säng och Niall på soffan. Josh hade inte släppt mig ur sikte på hela kvällen och när jag väl somnade kände jag mig trygg...


 Nytt kapitel, hoppas ni gillar det eftersom det är Cornelia som har skrivit det.

Jag vet att jag(Nora) inte har skrivit så mycket men det är på grund utav att jag inte har en aning om vad jag kan skriva om och Fanny plus Cornelia har riktigt bra ideer som jag inte vet hur jag kan fortsätta på... Och en annan sak är att jag har skadat min hand plus min rygg så jag har inte kunnat skriva pga handen och nu pga ryggen då jag är tvungen att ligga ner för att jag har så himla ont.

Kram Nora och Fanny + Cornelia xx


Kommentarer
Postat av: Jooysann

Jättebra som vanligt! :)
Nora, du får krya på dig, stackare! :( Jag tycker jättesynd om dig. Hoppas det blir bättre.

2013-04-10 @ 22:10:11
Postat av: Felicia

Den är as bra!!! Jag vill bara ha meer! Och jag vill bara kunna läsa resten! Den e så jävla bra!! (Ursäkta att jag svär) men ni är bäst på att skriva!!! 😝😎😉❤

Svar: haha tack!! xxxx ♥♥
Fanny och Nora

2013-04-10 @ 22:45:28
Postat av: from meee...

MEEER! jag skojar inte när jag säger att jag kan inte leva utan novellen!!!!! ^^ tack för att ni gör så bra och spännande kapitel!!! xxx

Svar: haha tack, det är så kul att höra! :Dxx
Fanny och Nora

2013-04-11 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0