Stay away, baby! Chapter 45

tidigare:
Jag kollade mig omkring i skolan och såg Louis stå lutad mot sitt skåp, när han såg att jag kollade på honom blinkade han med ett öga mot mig, jag svarade med ett leende. Jag såg Valerie komma in vid entren och jag gick fram till henne.
 
"Hej Val." Säger jag till henne glatt. 
 
"Hej, värst vad du var glad idag." Säger hon till mig. 

"Inget särskilt, lust att shoppa efter skolan?" Frågar jag henne. 

"Visst, känns som att jag inte har shoppat på en evighet." Svarar hon mig. Nu på länge så kändes livet äntligen bra igen, jag hade en "ny" bror, två nya killkompisar och en bästa tjejvän. Det bästa var att jag hade ett nytt roligt förhållande, som inte riktigt var som alla andras förhållanden. 
 

 

Den femte april var den första dagen som jag äntligen kunde kalla Louis min pojkvän. Men eftersom Louis är med i det andra gänget så vill inte han att vi ska gå ut med att vi har blivit tillsammans eftersom han tror att jag kommer bli skadad eller något liknande. Men det tror inte jag helt på för jag tror mer på att han inte vill gå ut med det eftersom han var en riktig player innan jag började här och om alla får reda på det så tror jag att de inte kommer ta honom lika seriöst. Men vad vet jag han kanske bara skyddar mig, fast det gör han ju. Han skyddar ju mig mot Dylan och Ryan eftersom han gick med i deras gäng igen bara för att de inte skulle skada mig. Varje gång jag tänker på det så får jag som fjärilar i magen fast när jag väll kommer ihåg vilka de är och vad de har gjort så försvinner de lika snabbt som de kom.  Jag vet att Louis för längesedan har varit med i deras gäng men hoppade av och det fick honom stora konsekvenser. Han berättade att han en dag skulle gå någon stans och helt plötsligt så kom två killar och började slå ner honom och han har också berättat att Dylan och Ryan har hotat honom med att om han inte gjorde vissa saker för de så skulle dem skada hans familj. När han berättade det för mig igår kväll så fick jag tårar i ögonen och några till och med rann ner för mina kinder. Fast då sa han att jag inte skulle gråta och han så också att han var glad att äntligen få kalla mig ”hans”. Men eftersom vi har ett privat förhållande då vi inte berättar för någon om att vi är tillsammans så har vi bara gett varandra blickar när vi ser varandra i skolan. Men under lunch rasten så drog Louis med mig in på en utav skolans toaletter och började kyssa mig.  Så min lunch rast spenderade jag på en utav skolans toaletter med Louis, min pojkvän. Han frågade mig vad jag skulle göra efter skolan men jag sa att jag skulle gå på stan med Valerie och han svarade med ett dystert okej. Men eftersom jag viste att Valerie inte kunde vara på kvällen så sa jag att vi kunde träffas senare när jag hade kommit hem från stan.  Då kysste han mig på läpparna innan han öppnade dörren för att gå ut men innan han gick så sa han att jag skulle vänta i några minuter innan jag gick ut. Så jag satt där i kanske 5 minuter innan jag gick ut från den lilla toaletten för att gå till mitt skåp och ta mina böcker till min sista lektion.

 

När skolan var slut så gick jag och Valerie till busshållsplatsen för att ta den första bussen till stan. Vi så att det var 10 minuter kvar tills den bussen skulle komma så vi satte oss ner och började prata om allt möjligt.

 

Vart var du på lunch rasten?” sa hon och såg lite sur ut och jag började tänka ut en bra ursäkt. Och så klart den enda som jag kom på var.

 

Jag var hos kuratorn.” sa jag och kollade skamset ner i mitt knä för jag kan aldrig hålla ett pokerface. Men just idag var Valerie väldigt lättlurad för det brukar hon inte vara i vanliga fall.

 

Niall hade ju sagt till mig att du gick hos kuratorn, förlåt.” sa hon och kramade om mig från sidan.

 

Det gör inget.” sa jag och kramade om henne också.

 

Och då kom äntligen bussen så vi reste oss upp och gick på bussen som började köra mot stan. Vi bestämde oss för att ta en fika först innan vi började våran shopping. När vi hade suttit på bussen i kanske 5-10 minuter så kände jag hur min mobil började vibrera så jag tog upp den och så att jag hade fått ett sms från Louis och ett från Niall. Jag öppnade Nialls först för att kolla vad han hade skrivit till mig.

 

From Niall

 

Ville bara säga att jag ska på fest ikväll så du blir själv hemma eftersom Pappa( Ja, han har börjat kalla min pappa för pappa) och Mamma fortfarande är bortresta.  Xx

 

När jag hade läst klart det så log jag lite diskret så Valerie inte skulle märka det.  Jag svara de med ett enkelt ”OK” innan jag gick in på Louis sms.

 

From Louis

 

Hej sexy face ;P Hoppas vi ses i kväll och att vi kan dela våran sexighet med varandra. När du väll är på stan kan du väll köpa några heta/sexiga Victoria Secret underkläder som du senare ikväll kan visa för mig, vet ju att du har små jobbat som modell.

 

Ps. I want you xxx

 

När jag läste Louis sms så kände jag hur jag började små rodna innan jag började skriva ett svar till honom.

 

To Louis

 

Kalla mig aldrig, ALDRIG sexy face igen! Hej Lou, kan ses ikväll eftersom jag är HELT ensam hemma men om du håller på att skriva så där så kanske du inte får komma ;) Ja, vi hade faktiskt tänkt att gå till VS men när du skriver att du ska se mig i dem så kanske jag köper de fulaste mormor underkläderna de har i affären.

 

Ps. I want you in a different way ;P xx


Nytt kapitel som jag skrev i det förra icke novell inlägg. Hoppas ni tycker det är ett OKEJ kapitel men kom ihåg att kommentera på det HÄR inlägget.

 

Kram Nora och Fanny xx

Kommentarer
Postat av: Eliiin

Jättebra kapitel!! :)

Svar: tackar:)♥
Fanny och Nora

2013-04-17 @ 19:43:25
Postat av: Felicia

As bra!!!!!!! :D

Svar: tack!!:)♥
Fanny och Nora

2013-04-17 @ 20:47:18
Postat av: Frida

Haha! Suuper braa!!! :)x

Svar: Tack!!:)xx
Fanny och Nora

2013-04-18 @ 07:27:26
URL: http://nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: My

Jättebra!:)❤

Svar: tack:)♥♥
Fanny och Nora

2013-04-18 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0