Stay away, baby! Chapter 46

Tidigare:
 

From Louis

 

Hej sexy face ;P Hoppas vi ses i kväll och att vi kan dela våran sexighet med varandra. När du väll är på stan kan du väll köpa några heta/sexiga Victoria Secret underkläder som du senare ikväll kan visa för mig, vet ju att du har små jobbat som modell.

 

Ps. I want you xxx

 

När jag läste Louis sms så kände jag hur jag började små rodna innan jag började skriva ett svar till honom.

 

To Louis

 

Kalla mig aldrig, ALDRIG sexy face igen! Hej Lou, kan ses ikväll eftersom jag är HELT ensam hemma men om du håller på att skriva så där så kanske du inte får komma ;) Ja, vi hade faktiskt tänkt att gå till VS men när du skriver att du ska se mig i dem så kanske jag köper de fulaste mormor underkläderna de har i affären.

 

Ps. I want you in a different way ;P xx


 
 
 
Emys perspektiv:
 

Jag stod inne på vs och höll i ett nattlinne eller nattlinne va nog att ta i med tanke på att det knappt var något tyg. Det va ett ljusrosa siden linne som slutade vid rumpan om ens det. Hmmmm undrar om Louis skulle gilla det? 
"Vill du ha hjälp?" Frågade en tjej. Hon va lång med axellångt brunt håt och bruna stora ögon.
"Nej går nog bra." svarade jag och fyrade av ett litet leende.
"Okej men det där nattlinnet skulle sitta fantastiskt på dig bara så du vet." sa hon och gick.
Jag kände att jag blev lite röd om kinderna men tog linnet och fortsatte titta runt. Min mobil vibrerade och jag kände hur magen pirrade i hopp o att det va Louis, men det va Val hon skrev att hon skulle bli en halvtimme sen och att om jag ville fick jag åka hem. Hon skulle fixa något med sin mamma sen skulle hon komma tillbaka men nu va hon en timme sen så jag kanske skulle åka hem. Jag gick till kassan och la upp ett par minimala spetstrosor och nattlinnet. 
 
 
Jag satt på bussen när mobilen vibrerade igen.
 
 
Louis: Har saknat dig hela dagen vi ska fortfarande ses om 2 timmar va? xx
 
 
Jag skrev snabbt ett svar till honom.
 
 
Emy: Har saknat dig också x men jag är snart hemma ska bara fixa lite grejjor först puss<3
 
 
Louis: längtar redan efter dig gurl! xxx
 
 
Jag log och skrev tillbaka.
 
 
Emy: Mig eller min kropp haha <3
 
 
Louis: DIg och din kropp sexy face xxx
 
 
Emy: USCH kalla mig inte det haha!!!!! 
 
 
Louis: Har du köpt något sexigt idag då naughty? xxx
 
 
Emy: OH NO du kallade mig inte precis det där!! men jag kan inte smsa nu ses om två timmar <3
 
 
Jag klev av bussen och gick mot huset,låste upp, gick upp och gick direkt in i duschen. Jag stresade lite men jag rakade mig där det behövdes sen gick jag ut. Dagens boddybutter luktade mango och hallon jag smörjde in hela kroppen sen gick jag in på mitt rum. Med darriga händer tog jag upp stringen och tittade på den, tänk om Louis inte gillade den? Men jag drog på mig trosorna sen det lilla nattlinnet. Min spegelbild såg riktigt sexig ut. Den lilla sidenklänningen svepte lite runt min kropp när jag röde på mig. Idag såg jag inte ut som en död fisk i ansiktet så jag brydde mig inte om sminket men efter jag hade fönat mitt hår så lockade jag det lite. Mobilden plingade till och jag sprang till den. Det var ett sms från Louis han sa att han började gå nu och jag svarade bara genom att skriva att dörren var olåst.
Jag tände varenda ljuslinga jag hade i rummet och allt lyste i ett svagt blått sken. Jag satte mig ner och väntade plötsligt hörde jag dörren öppnas sen stängas igen. Först var det ingen som sa något. HJÄLP tänk om det va Niall! Tänk om han kom upp och såg henne såhär! sen hörde jag hans ljuvliga röst.
 
 
"Emy?" ropade han.
 
 
"Här uppe" ropade jag tillbaka, jag försökte låta så sexig som möjligt. Plötligt blev jag nervös över att visa upp mig så här så jag sprang in på toaletten men lät dörren stå öppen.
 
 
"Emy?" sa Louis igen fast nu var han i mitt rum.
 
 
"Sätt dig på sängen" sa jag. Jag hörde en duns och jag kikade ut och han satt med ryggen mot mig jag tassade fram till honom hans ögon blev stora som tefat när han såg mig och jag började fnissa lite nervöst.
 
 
"Wow!" va allt han sa.
 
 
"Tycker du om den?" sa jag och snurrade ett varv.
 
 
"Älskar den! Du är så jävla sexig Emy!" sa han och drog ner mig så jag satt gränslad över honom. Jag fnissade till. Louis stirrade på mig eller mer på min kropp men så tittade han upp rakt in i mina ögon och dom utstrålade bara kärlek. Jag drunknade nästan i hans grönblåa ögon. Mina fingrar gled genom hans hår och jag började kyssa hans hals. Louis blundade och njöt. Jag nafsade lile löst här och var Louis andetag skälvde och jag kände dom små hårfjunen resa sig i nacken. Jag lät mina läppar snudda hans innan jag backade jag gjorde så några gånger till och tillslut orkade intte Louis med att jag retade honom och han drog in mig i en het kyss. Kyssandet blev mer intesivt och Louis händer var överallt. Jag drog av honom tröja då vi fortfarande satt upp. Mina händer smekte hans mage sen upp för ryggen tills jag stannade vid skulderbladen. Jag puttade ner honom men jag stannade kvar sittandes. Långsamt drog jag av mig mitt nattlinne innan jag la mig ner på honom. Vi låg helt ihop trasslade när jag slutade och tittade på honom. Han såg lite förvirrad ut och tog bort en slinga som låg i mitt ansikte.
 
 
"Vill du inte?" han lät lite osäker och jag log.
 
 
"Jo men Louis...Jag älskar verkligen dig och...Jag hoppas du känner lika mycket för mig som jag för dig" Det va tyst ett tag sen sa han 
 
 
"Emy ord kan inte beskriva vad jag känner för dig" och kysste mig igen.
Den här gången tog vi det långsamt, vi låg och bara kysste varandra i säkert en timma innan vi började men allt annat.
Jag kände Louis hjärta mot min rygg och hans arm som höll mig tätt intill sig.
 
 
"Godnatt min finaste ägodel..." var det sista jag hörde Louis viska innan jag somnade.
 ____________________________________
detta kapitel är skrivet av Cornelia, hoppas ni gillar det. 7 kommentarer till nästa kapitel

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bäst elr vad??! Älskar kapitlet!!!!! :) (som vanligt) :P

Svar: tack:)♥
Fanny och Nora

2013-04-20 @ 02:41:50
Postat av: My

Så himla bra!❤

Svar: tack♥
Fanny och Nora

2013-04-20 @ 08:33:01
Postat av: Anonym

så bra!

Svar: tack♥
Fanny och Nora

2013-04-20 @ 08:39:23
Postat av: Rebecca

Bra😊

Svar: tack♥
Fanny och Nora

2013-04-20 @ 11:15:00
Postat av: Lisa

Jättebra :)

Svar: tack♥
Fanny och Nora

2013-04-20 @ 11:50:20
Postat av: sissela

Guud vad bra älskar hur ni skriver :D

2013-04-20 @ 13:19:57
Postat av: Moa

Jätte bra!! Ni är verkligen sjukt duktiga!!

2013-04-20 @ 15:08:44
URL: http://moajosefinesvensson.blogg.se
Postat av: Bella

Gör ni OneShots? ) xx

Svar: i bland , när vi får någon bra idee :) <3 // Fanny och Nora
Fanny och Nora

2013-04-20 @ 17:33:06
Postat av: one direction novell

grym del å är helt kär i din design! hihi.
Kika gärna in min novell ifall du får lust! :D kram

Svar: tackar, btw snygg blogg :)xx
Fanny och Nora

2013-04-20 @ 17:39:47
URL: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0