Stay away, baby! Chapter 47

Tidigare:
 
"Älskar den! Du är så jävla sexig Emy!" sa han och drog ner mig så jag satt gränslad över honom. Jag fnissade till. Louis stirrade på mig eller mer på min kropp men så tittade han upp rakt in i mina ögon och dom utstrålade bara kärlek. Jag drunknade nästan i hans grönblåa ögon. Mina fingrar gled genom hans hår och jag började kyssa hans hals. Louis blundade och njöt. Jag nafsade lile löst här och var Louis andetag skälvde och jag kände dom små hårfjunen resa sig i nacken. Jag lät mina läppar snudda hans innan jag backade jag gjorde så några gånger till och tillslut orkade intte Louis med att jag retade honom och han drog in mig i en het kyss. Kyssandet blev mer intesivt och Louis händer var överallt. Jag drog av honom tröja då vi fortfarande satt upp. Mina händer smekte hans mage sen upp för ryggen tills jag stannade vid skulderbladen. Jag puttade ner honom men jag stannade kvar sittandes. Långsamt drog jag av mig mitt nattlinne innan jag la mig ner på honom. Vi låg helt ihop trasslade när jag slutade och tittade på honom. Han såg lite förvirrad ut och tog bort en slinga som låg i mitt ansikte.
 
 
"Vill du inte?" han lät lite osäker och jag log.
 
 
"Jo men Louis...Jag älskar verkligen dig och...Jag hoppas du känner lika mycket för mig som jag för dig" Det va tyst ett tag sen sa han 
 
 
"Emy ord kan inte beskriva vad jag känner för dig" och kysste mig igen.
Den här gången tog vi det långsamt, vi låg och bara kysste varandra i säkert en timma innan vi började men allt annat.
Jag kände Louis hjärta mot min rygg och hans arm som höll mig tätt intill sig.
 
 
"Godnatt min finaste ägodel..." var det sista jag hörde Louis viska innan jag somnade.
 

Louis perspektiv:
 
 
Wow.. Var allt jag kunde säga efter det som Emy och jag hade gjort för någon timma sedan. När vi var klara med vårt älskande så somnade Emy nästan direkt på mitt bröst och jag var inte långt efter att somna. Men jag vaknade efter bara någon timma av att min mobil ringde. Jag suckade men sträkte mig efter den och då såg jag att det var Dylan som ringde. Jag suckade åter igen men svarade för jag visste hur förbannad han skulle bli om jag inte svarade.
 
 
"Ey Louis var fan är du?!" skrek han genom telefonen. Jag hörde den höga musiken dunka i bakgrunde och förstod då att jag hade missat festen.
 
 
"Bro sorry, fastnade med ett ligg." viskade jag så Emy inte skulle vakna och bli ledsen över att jag kallade henne "ett ligg".
 
 
"Kom hit." sa han med en bitter röst. Jag la på och ställde mig upp från sängen, tittade ner på Emys nakna bröst som visades när jag hade dragit bort täcket får att resa på mig. Jag tittade på henne en sista gång innan jag suckade och började dra på mig mina kläder. Jag började gå mot dörren när jag hörde en sömndrucken röst från sängen.
 
 
"Vart ska du?" Jag vände mig om och såg Emy resa på sig samtidigt som hon drog upp täcket till axlarna.
 
 
"Jag måste träffa Dylan."
 
 
"Måste du?" Jag suckade innan jag svarade.
 
"Du vet vad som händer om jag inte gör som han säger." Hon tittade på mig med en besviken blick innan hon nickade. Ett litet leende spred sig på mina läppar för att hon såg så jävla gullig ut när hon låg i sängen med sitt knullruffs. jag gick fram och gav henne en kyss.
 
"Vi ses sen sexy face" viskade jag mot hennes läppar.
 
Hon puttade till till mig och jag skrattade innan jag gick ut. Festen var mitt i stan i en stor lägenhet och fullt med folk. Det var sjukt varmt och musiken var öronbedövande. Det tog ett tag innan jag hittade Dylan han satt i ett hörn och hånglade med en tjej. Dylan såg mig och puttade undan tjejen, han gick fram till mig och sa.
 
"Louis kul att du kom, det är sjukt hur många tjejer det är här idag så det är bara att gå och hitta en full tjej att ta hem." sa han och tittade på mig. Jag tittatade tillbaka innan jag fattade vad han menade då gick jag till baren och hittade en full tjej jag snackade lite med. Jag såg att Dylan stod lite längre bort och tittade lite på mig. Tjejen böjde sig fram och innan jag hann reagera kysste hon mig och eftersom att Dylan såg på kunde jag inte sluta utan att det skulle se misstänkt ut, så jag fortsatte men jag kände mig hemsk. Jag och Emy hade delat något fantastiskt och det va som om den fulla tjejen tog bort allt finnt. 
 
"Ska vi gå hem till dig eller till mig?" sa hon. Gud jag vill inte han sex med henne inte när jag har Emy.
 
"Ömh dig..." hon tog min hand och började dra med mig ut från lägenheten där festen var.
 
"Jag bor nästan här..." sluddrade hon, vi gick ett litet tag och jag hade panik för jag visste inte vad jag skulle göra. Vi kom fram och hon låste upp och vi gick in. Hon började kyssa mig igen och jag backade.
 
"Vi kan väl gå till mitt sovrumm istället..." sa hon
Den här har både jag( Nora) och Cornelia men mest Cornelia eftersom hon inte låter mig skriva det jag vill... But I  love her anyway. 8 kommentarer till nästa del!! 
 

Kram Fanny, Nora + Cornelia xx

Kommentarer
Postat av: Sicktwisted

Klockan 12 idag så kommer det upp en video på våran blogg speciellt gjord för Svenska Directioners! Så om du är en Directioner så tycker vi att du ska ta dig en liten tit vid 12 idag, ha en bra dag! :)

2013-04-21 @ 11:24:36
URL: http://sicktwisted.blogg.se
Postat av: Bella

jag har en bra idé om en oneshot med mig och Liam. :) xx vill ni höra den? :) xx

Svar: ofc, berätta :) // Nora
Fanny och Nora

2013-04-21 @ 12:32:19
Postat av: My

Så bra!❤

Svar: tack :)♥
Fanny och Nora

2013-04-21 @ 14:42:41
Postat av: Blondie

Kan inte vänta till nästa kapitel… så spännande :-)

Svar: tackar:)♥
Fanny och Nora

2013-04-21 @ 14:50:23
Postat av: Anonym

jättebra som vanligt!!!!♥♥

Svar: tackar!!♥
Fanny och Nora

2013-04-21 @ 20:13:40
Postat av: Lisa

det var jättebra!♥ man vill verkligen att det ska komma ett nytt kapitel så snart som möjligt! kollar nästan varje timme!!☺

Svar: haha va gulligt, tack :)♥
Fanny och Nora

2013-04-21 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0