Stay away baby! Chapter 48

Tidigare:
"Louis kul att du kom, det är sjukt hur många tjejer det är här idag så det är bara att gå och hitta en full tjej att ta hem." sa han och tittade på mig. Jag tittatade tillbaka innan jag fattade vad han menade då gick jag till baren och hittade en full tjej jag snackade lite med. Jag såg att Dylan stod lite längre bort och tittade lite på mig. Tjejen böjde sig fram och innan jag hann reagera kysste hon mig och eftersom att Dylan såg på kunde jag inte sluta utan att det skulle se misstänkt ut, så jag fortsatte men jag kände mig hemsk. Jag och Emy hade delat något fantastiskt och det va som om den fulla tjejen tog bort allt finnt. 
 
"Ska vi gå hem till dig eller till mig?" sa hon. Gud jag vill inte han sex med henne inte när jag har Emy.
 
"Ömh dig..." hon tog min hand och började dra med mig ut från lägenheten där festen var.
 
"Jag bor nästan här..." sluddrade hon, vi gick ett litet tag och jag hade panik för jag visste inte vad jag skulle göra. Vi kom fram och hon låste upp och vi gick in. Hon började kyssa mig igen och jag backade.
 
"Vi kan väl gå till mitt sovrumm istället..." sa hon.

Jag gick brevid den fulla tjejen som bokstavligen drog i mig för att jag skulle följa med till hennes lägenhet. Luften var kall och det var mörkt ute, jag ville bara vara med Emy just nu, jag var tvungen att dra mig ur det här jag ville inte ha sex med någon annan när jag hade Emy. För en gångs skull så har jag hittat en tjej jag vill vara med, med den kan jag inte pågrund av alla jä**a sidor och Dylan & Ryan. Jag såg hur tjej började gå in i lägenhetsområdena och jag
kände hur paniken började komma.
 
"Hey, stanna här så kommer jag snart såg en gammal polare där borta." Säger jag till henne och peckar lite längre bort. 
 
"Men ska jag bara stå här?" Säger hon surt och lägger armarna om min nacke, jag backar och nickar. 
 
"Ja, jag kommer snart babe." Säger jag till henne och vänder mig om och går bort i en annan riktning. Att bara kalla henne "babe" fick mig att få skuldkänslor, jag vände mig om och såg hur hon stog där med ett uttråkad minn på läpparna. När jag visste att hon inte kunde se mig mer så sprang jag sakta ifrån, så att hon inte skulle komma ifatt mig om hon skulle börja leta efter mig. Jag tog up mobilen och kollade vad klockan var den var två mitt i natten, jag visste att Emy inte skulle vara vacken men jag kunde ju ändå gå ditt? Som tur var hade jag tagit hennes nyckel som låg på hennes skrivbord innan jag gick, jag visste att hon inte skulle orka resa sig upp och låsa dörren efter att jag hade gått så jag tog med mig den så jag kunde låsa om henne. Jag kom till gatan där hennes hus låg, jag såg att varken hennes föräldrars bil var hemma eller Niall's vilket betyde att hon fortfarande var hemma själv. Jag gick fram till dörren och satte tyst i nyckeln i nyckelhålet och vred om långsamt för att göra så lite ljud som möjligt. Jag öppnade långsamt dörren och gick upp till hennes rum på övervåningen, när jag kom in i rummet såg jag hur hon låg med det det rosa täcket över sig, hennes mun var lite öppen och hon tog djupa andetag. Jag tog tyst av mig skorna och mina andra kläder och behållde kalsongerna på. Jag tog up täcket lite grann och la mig brevid henne, hon verkade inte reagera men efter ett tag sin sömm så lägger hon handen på min mage och drar sig mot mig och lägger huvudet på mitt bröst, Hon var så gullig när hon sov, det såg ut som att ingen kunde störra henne som att allting var perfekt. 
 
"Mamma." Viskar hon tyst, jag kollar på henne och ler lite. Jag hade ingen aning om att hon pratade i sömnen. 
 
"Mamma, jag saknar dig.." Viskar hon lika tyst som innan. "Kom tillbaka mamma." Viskar hon några sekunder efter. Jag strycker handen på hennes kind och drar fingrarna igenom hennes hår, hon suckar tungt och borrar ner huvudet i mitt bröst. Jag kollar på henne ända tills mina ögonlock blir för tunga och jag somnar.
 
Emy's perspektiv

Jag vacknar up av att jag hör låga snarkningar, jag öppnar ögonen och ser att jag ligger på Louis bröst. Jag känner hur han har sin ena hand om min midja och hur den andra handen är i mitt hår men fingarna inflätande i håret. Jag ler för mig själv och drar fingrarna över hans mage, och målar cirklar. Jag ser och känner det snygga six-packet och jag ler. 
 
"Vad ligger du och ler åt?" Hör jag en röst säga, jag vet direkt vem det är, Louis. 
 
"Åt dig." Svarar jag honom, han skrattar bara som svar och han drar mig närmare honom. 
 
"Emy?" Frågar han mig och jag kollar upp på honom. 

"Ja." Svarar jag. 
 
"Vad har hänt med din mamma?" Frågar han mig. 
 
"Vad menar du?" Frågar jag honom och känner hur det bränner till lite i ögonen, jag gillar inte att prata om min mammas död, det var alltid någonting jag hade haft riktigt svårt för. 
 
"Du pratade om henne i sömnen inatt." Säger han till mig.
 
"Hon dog när jag var liten, hon var svårt sjuk i leukemi." Berättar jag för honom.
 
"Förlåt Emy, jag visste inte." Säger han och jag hör hur han menar det. 
 
"Det är okej du visste det inte." Säger jag till honom och ler smått och jag känner hur tårar rinner på mina kinder. 
 
"Du behöver inte gråta älskling, jag är här." Säger han till mig, och kysser mig på pannan.
Nytt kapitel, sent igen jag(fanny) vet!! Har någon förmåga att skjuta upp allting hela tiden, men bättre sent än aldrig eller hur? 
En av besökare kommenterade om vi kunde skriva en One Shot åt henne, hon gav en ide om vad det skulle handla om och så berättade hon lite om sig själv. Så om ni vill ha en One Shot skriven om er och har lite ideer så kan ni kommentera, så kan vi försöka skriva en till er som vi lägger up här på bloggen.
 
Till Bella, jag(fanny) har börjat med din One Shot så den kommer förhoppningsviss up imorgon :D
 
Kram Fanny & Nora

Kommentarer
Postat av: Bella

Okej! :) xxx

2013-04-22 @ 07:37:36
Postat av: Blondie

När kommer kapitel 49?? :-)

2013-04-22 @ 07:55:15
Postat av: Ellinor

Jag vill ha en! :)
Helst om Hazza :)
Jag heter btw ellinor och är 13 år :)

Ett tips!
Kolla igenom texten innan ni skickar den, lite stavfel,
Använd gärna google ! (Googla ordet :)

Svar: Okej, jag (Nora) börjar skriva på en one shot till dig som kanske kommer upp på torsdag. Kram xx
Fanny och Nora

2013-04-22 @ 15:53:02
Postat av: Frida

Åh, de är sååå söööta!!! Bra att han sprang ifrån dendär tjejen!! Jättebra kapitel!!! :)x

2013-04-22 @ 16:00:48
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0