Stay away baby! Chapter 51

Tidigare:
När läraren äntligen kom så gick jag in och satte mig, jag tog platsen längst back i mitten. När alla eleverna hade satt sig ner så satt jag själv, jag var vann på kemin satt jag nästan alltid ensam det var för att jag inte kände någon i gruppen. Plötsligt hör jag hur dörren öppnas hastigt och jag vänder huvudet ditåt, det är Harry. Jag kollar bort och fortsätter att lyssna på läraren som pratar om kolväten, jag hör hur stolen dras ut brevid mig och hur Harry sätter sig ner och slänger ner böckerna på bordet. 

"Så nu har jag bestämmt vad det är för grupparbete vi ska göra, ni ska få göra en stor raport om det vi har lärt oss det senaste året, och ni ska jobba med den person ni sitter brevid." Säger han, han måste skoja? Varför måste jag jobba med Harry för? Jag vill inte.
 
Emys perspektiv:
 
Från Louis: Kan jag komma om en timme? Eller är du ensam hemma då? x
 
Emy: varken mamma pappa eller Niall kommer vara hemma men du kan inte komma... x
 
Louis: Varför... har jag gjort något? x
 
Emy: Nej men Harry är här...x
 
Louis: VA menar du killen som bor i samma hus som mig??? :o x
 
Emy: ja vi har en kemi grej tillsammans men jag messar dig när han har gått :) x
 
"Hey sexi kan man få lite uppmärksamhet här eller är det bara din mobil som får det?" frågade Harry med ett flin på läpparna. Jag stönade lite innan jag tittade irriterat upp och blängde på honom.
 
"Baby jag vet att jag är sexig och jag älskar dina stön så vad säger du ska vi gå till din säng?" sa han och tittade menande bort mot sängen i mitt rum. 
 
"Jag ska ta lite mjölk vill du ha?" sa jag och reste snabbt på mig. Harry skrattade lite lågt inan han skakade på huvudet och jag gick ut. 
 
När jag kom tillbaka satt Harry på min säng och log. "Och jag som trodde du va en liten pryd tjej." sa han och jag tittade oförstånde på honom innan han höll upp det lilla nattlinnet jag hade köpt för några dagar sen. Jag kände att hur hela mitt ansikte blev varmt och jag gick fram och röck till mig nattlinnet innan jag la det i min garderob.
 
"Baby varför la du tillbaka den, slår vad om att du är jävligt sexig i den?" sa han och log stort.
 
"Det skulle du ändå inte få veta, så skulle vi kunna gå tillbaka till kemin?" 
 
"Nej det här var mycket roligare och jag måste bara säga att din rumpa ser fantastisk ut i dom där jeansen och sättet ditt linne drar sig över dina bröst får en att förstå hur jävligt het kropp du har."
 
Han reste sig från sängen och började gå fram till mig och jag fick lite smått med panik.
 
"Kommer du närmare lovar jag att jag kommer knäa dig i skrevet du vet att jag har gjort det en gång och jag kan
göra det igen!" sa jag med ett påklistrat leende.
 
"okej okej vi gör kemi uppgiften då. Men ändrar du dig är det bara att säga till" han och blinkade. 
 
Gud varför skulle jag behöva stå ut med honom...
 
Louis perspektiv:
 

Jag stod inne hos Dylan väntade på att han skulle avsluta sitt telofonsamtal. Han hade smsat mig att jag skulle komma till hans lägenhet för han hade ett jobb som jag skulle göra och jag undrade vad det var den här gången. Troligast var nog att jag skulle slå ner någon som inte betalat för något men jag vet inte det kunde vara vad som helst. 
 
"Louis!" hörde jag Dylan säga.
 
"Mm" sa jag och tittade på Dylan 
 
"Jo jag har ett jobb förstår du" paus "det är en liten skit... Jack han har inte betalat på tre veckor nu och jag är trött på att vänta han är skyldig mig mycket och jag vill att du åker till honom och berättar att jag inte vill vänta längre." jag visste att med berätta menade han slå ut några tänder eller en bruten näsa. 
 
"Hur mycket är han skyldig?" frågade jag så nonchalant som jag kunde.
 
" 18 000" svarade han.
 
Jag fick veta adressen och jag  åkte för att "träffa" den här Jack. Jag var säker på att Dylan gjorde det här för att testa om jag va en pussy eller inte och om jag gjorde det som han hade bett mig att göra kanske han skulle glömma Emy och jag kunde va med henne utan att vara rädd för att hon skulle skadas....

Lilla söta Cornelia skrev ett nytt kapitel till oss, så ni får två! 
 
KOMMENTERA!! xx
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Jätte bra kapitel:)❤👍

Svar: tack :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-27 @ 08:21:47
Postat av: Heeey

Hej, jag skulle ju få en one shot juh :(

Svar: det kommer, vi har haft fullt up :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-27 @ 09:11:04
Postat av: Frida

Jättebra! :)x

Svar: tack :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-27 @ 09:28:45
URL: http://nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Felicia

As bra!! Ni alla skriver jättebra!! Vet du ca när jag får min One shot? Jag kan vänta, men vill verkligen läsa den! :P

Svar: du är andra personen på våran lista så antar att det blir på måndag :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-27 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0