Vi är så ledsna!!

Förlåt, att vi inte har lagt ut något nytt kapitel sen i tisdags men vi har haft fullt up alla tre har haft två-tre prov den här veckan, vilket betyder att vi faktikst måste priotera skolan före skrivandet. Vi gillar verkligen att skriva på den här novellen, så vi kommer inte sluta!! 

Förmodligen kommer det komma två-tre kapitel imorn, så ni kommer få mycket att läsa!! Så klicka in hitt imorgon!
 
Påtal om One Shoten vi kommer göra en lista, Nora skriver till några och jag(fanny) skriver till några! 
 
Kram på er & hoppas att ni stannar! 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Hur blir det på med min oneshot med Louis? Skriver från mobilen. Kram! xx

Svar: Eftersom vi redan har skrivit en till dig så väntar vi lite tills vi har skrivit dom andra, hoppas det är okej? :)xx
Fanny och Nora

2013-04-25 @ 20:23:06
Postat av: Josefin

Skullens kunna göra en oneshot till mig, spelar ingen roll om vilken av killarna det blir :)

Älskar er novell, kram på er :)

Svar: Visst :)xx
Fanny och Nora

2013-04-25 @ 21:20:35
Postat av: Melissa

Kan ni göra en med mig och Liam? Och 2 dagar på att inte skriva det är inget jag läser en blogg och på den har dem inte skrivit på 2 månader den här bloggen uppdateras så bra

Svar: Ja såklart, va bra! det är så jobbigt med noveller som inte uppdateras :)xx
Fanny och Nora

2013-04-25 @ 21:35:47
Postat av: Bella

Ja, det är okej :) xx har en idé, vill ni höra den?:) xxx

Svar: visst :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-25 @ 22:09:12
Postat av: Bella

Att jag och Louis är på semester i L.A och så är vi på stranden där kända personer är med och så slänger jag lite vatten på Louis på skoj och han ligger och sola och jag fnittrar och han säger babe you're in truoble now och skrattar och jag skrattar med och så börja jag springa på stranden och håret åker bakåt, springer i blå bikini och Louis springer efter mig, i badbyxor och så får han tag på mig och lägger händerna om mig midja och så lyfter han upp mig och han säger my turn och le roch jag ler tillbaka och sätter ner mig och lägger händerna fort om mig, ena handen under benet och ena handen runt nacken och springer ner i vattnet och så blir v blöta och han säger you're really beautufl Babe och jag rodnar lite och han kysser mig och jag bevsarar den och så går vi upp och vi sätter oss i solen och jag sätter mig emot hans mage och han lägger händerna om mig och pussar mig på huvudet och han säger I love you Isabell och jag säger I love you too Louis. :) vad tycker ni? :) kram! xxxxx

2013-04-25 @ 22:34:46
Postat av: Bella

Har en till idé, vill ni höra den med? det blir efter 16 idag! :) xxx

2013-04-26 @ 08:41:01
Postat av: Bella

efter kl 16 då :) xxx

2013-04-26 @ 08:41:14
Postat av: Melissa

Kommer ni göra en one shot till mig ?

Svar: jaa, du finns med på våran lista! :Dxx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-04-29 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0