Best friends forever? kapitel 34

tidigare:
"så nu är det din tur att berätta lite om dig själv." Sa jag och log. Jag såg hur han började tänka för att vi stod under en tystnad en rätt så lång stund.
 
" Jag är faktiskt med i ett band, One direction heter bandet. Så det är väldigt mycket av min tid som går åt till det. Annars är jag som en helt vanlig tonåring, du vet tjejer och dator." Sa han och gjorde en likadan blinkning som jag. Jag började skratta och lika så gjorde han.
 
"HARRY DU MÅSTE KOMMA!!!" Var det någon som ropade. Harry suckade och sa ursäkta innan han gick, herregud varför måste han vara så sexig så man får ont i ögonen...
 
--Harry´s perspektiv--
När jag hörde Louis ropa efter mig så visste jag att det var dags för mig att gå och göra mig redo. Jag sa uräkta till Elin innan jag gick min väg mot killarna. Jag ska vara ärlig och säga att Elin så jävlit bra ut i den klänningen men hon såg också jävlit bra ut tidigare idag när jag hade kommit och kollat hur det såg ut. Man får väll bara hoppas på att det bästa ska hända ikväll.
 
"Harry, så får du inte säga det är för fan Simons dotter."
 
"Ehm sa jag det där högt?"  sa jag och kollade på killarna som nickade.
 
"Du och hon, inget kan hända." röt Liam tyst åt mig.
 
"Okej.." sa jag men jag kunde inte bry mig om vad de tycker. Det är för fan mitt liv så jag bestämer vad jag får göra och inte göra.
 
"Det är dags att gå upp på scenen nu killar!" hörde jag någon ropa där vi stod bakstage. Vi tog varsin mikrofon och sprang ut på scenen.
 
-
 
"Vi vill säga ett stor grattis till Elin!!" sa Niall in i mikrofonen och alla blev galna, eller i alla fall tjejerna.
 
"Så vi skulle vilja tillägna den här låten till dig, Elin." sa jag i mikrofonen.
 
"Men innan vi börjar sjunga så vill vi att födelsebarnet kommer upp hit på scen." sa Zayn i mikrofonen men innan någon annan hann säga något så sa han det.
 
"Men innan det så vill jag bara säga att om ungefär 3 månader så kommer två stycken människor på denna jord att kalla mig pappa." sa han och allt skrik och stoj slutade och allt blev knäpp tyst.
 
"Ni hörde rätt jag, Zayn Malik ska bli pappa till tvillingar, Leo och Zoe." sa han och log som en idiot.
 
"Vem är mamman?" var det någon som ropade från publiken.
 
"Min underbara flickvän, Lola." sa han och blev äntligen tyst. Hur hade han tänkt att vi skulle fortsätta nu, festen var ju inte gjord för honom precis utan för Elin. Men som tur så har vi Louis som kan vända nästan vilken situation som helst till något helt annat.
 
"Så nu tycker jag att alla ni i publiken säger grattis till Zayn och Lola." sa han och rummet fylldes med applåder och skrik. "Och så vill vi att Elin ska komma upp på scenen, KAN ELIN KOMMA UPP PÅ SCENEN!" skrek han in i mikrofonen.
 
Elin kom upp till scenen efter några sekunder och satte sig på stolen som hade blivit placerad i mitten utav scenen. Introt till låten började och skriket blev öronbedövande men det tystnade när Zayn började sjunga första ordet.
 
Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be
And I'm joining up the dots
With the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me

I know you've never loved
The crinkles by your eyes when you smile
You've never loved
Your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine

But I'll love them endlessly

I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do, it's you,
Oh it's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things

You can't go to bed,
Without a cup of tea,
And maybe that's the reason
That you talk, in your sleep
And all those conversations
Are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

I know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But,

You're perfect to me

I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true,
It's you,
It's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things

You'll never love yourself
Half as much as I love you
You'll never treat yourself right, darlin'
But I want you to,
If I let you know, I'm here for you,
Maybe you'll love yourself,
Like I love you
Oh

And I've just let these little things
Slip, out of my mouth,
'Cause it's you, oh it's you,
It's you,
They add up to
And I'm in love with you,
And all these little things,

I won't let these little things
Slip, out of my mouth,
But if it's true,
It's you, it's you,
They add up to,
I'm in love with you,
And all your little things
Vi är så ledsna att vi inte uppdaterade igår men idag så hade vi NO-prov och vi båda behövde plugga inför det. Så ni fick ett kapitel idag istället så vi hoppas att ni gillar det :)
 
5 KOMMENTARER NU, KOM IGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra Eriksson

super!

Svar: tack :)
Fanny och Nora

2013-02-01 @ 20:18:22
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jaaag äälskar er novell!!! :)

Svar: tack!!! :D
Fanny och Nora

2013-02-01 @ 20:43:44
Postat av: My

Älskar er novell!!Ni kommer på så bra saker att
skriva om(eller vad man nu ska säga). :)

Svar: tack så mycket :)
Fanny och Nora

2013-02-02 @ 00:06:11
Postat av: indra

Ni är bäst!!

Svar: tack xx
Fanny och Nora

2013-02-02 @ 21:58:14
Postat av: Nadina

Ni är såååå braa!!! :D

Svar: tack xx
Fanny och Nora

2013-02-02 @ 22:03:58
URL: http://jagsanaddisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0