Best Friends Forever? Kapitel 36

"Oskuld? Harry vad trodde du jag fyllde 16 igår!" Sa jag irriterat.
 
"Jag är..." Sa han men jag kunde inte låta honom säga klar för jag kom på att min pappa var Harrys chef. Elin vad har du ställt till med nu...
 
"Min pappa!" Skrek jag ut och Harrys ögon blev större.
 
"Din pappa?" Sa han som om han inte visste vem det var.
 
"Du vet min pappa som är din CHEF!!!" Skrek jag ut i ren rädsla för vad han skulle om han fick reda på vad Harry och jag hade gjort.

 
--Harry's perspektiv--
Jag tänkte precis på vad jag hade gjort jag hade haft sex med min chefs dotter och tagit hennes oskuld. Vad fan hade jag gett mig in på?
 
"Elin förlåt så himla mycket." sa jag lungt till henne med förhoppningen om att hon skulle prata lugnare med mig.
 
"VADÅ FÖRLÅT?" Skrek hon på mig och kollade på mig med arga ögon. Jag svarade henne inte, jag visste inte vad jag skulle säga det var ju inte bara mitt fel hon var lika delaktig som jag.
 
"Du vet om min pappa får reda på det här kommer han få panik, jag kommer aldrig mer få se dig eller någon av killarna." Sa hon lite lugnare än förut.
 
"Han behöver inte få reda på någonting" Sa jag och tittade på henne med ett snett leende.
 
"Antar att du har rätt, lova att du inte berättar för någon så lovar jag samma sak." Sa hon till mig med ett litet leende på läpparna.
 
"Pinky promise?" Sa jag till henne och log stort. Jag hållde fram mitt lillfinger och hon krockade fast sitt lillfinger med mitt och log.
 
"Pinky promise" Sa hon och log innan hon gick ur sängen för att plocka up sina kläder och gå in till badrummet för att byta om.
 
-
 
"Elin, vill du ha frukost?" Skrek jag till Elin som fortfarande var inne på toaletten.
 
"Varför skiker du?" Sa hon, jag vände mig om och där står hon med ett stort leende på läpparna.
 
"Ehh.. jag trodde att du var på toan fortfarande." Sa jag och vände mig om igen för att hälla upp två glas med juice.

"Kan gärna ta frukost föresten." Sa hon till mig med en glad ton på rösten. Jag tog fram varsin macka och bredde dom med smör, och hyvlade ost som jag la på mackorna. Jag tog tag i en bricka och la mackorna på och varsit glas med juice, jag gick in till vardagsrummet där Elin satt i soffan och kollade på tvn hon kollade på Ellen Show det avsnittet då jag och killarna var med. Det var den delen när några av fansen skulle hitta rätt på en av oss hon skrattade lite när jag tog up Niall på ryggen. Jag satte mig brevid henne och ställde brickan på bordet.
 
"Seriöst hittade du inget bättre än det här?" Frågade jag henne och skrattade.
 
"Vadå dåligt?" Svarade hon tillbaka.
 
"Det måste ju finnas något bättre?" Sa jag till henne.
 
"Nej asså jag älskar det här pogrammet och det här avsnittet är ganska bra" Svarade hon bara med blicken fortfarande fast på tvn. Jag skrattade bara och tog tag i min macka och kollade på tvn. Det vart reklam och vi hade ätit up våran frukost även om det mer vart som lunch.
 
"Jag kanske borde gå" Sa hon och reste sig ur soffan. Jag nickade bara och följde med henne till dörren. Hon satte på sig sina skor, hon hade precis tänkt att krama mig när det knackar på dörren. Hon kollar på mig med en frågande blick, jag går fram till dörren och kollar i titt-hålet för att se vem det var. Jag lutade mig fram för att se vem det var när jag ser att det är Elin's pappa som står utanför med mobilen i handen.
 
"Elin få inte panik men din pappa är utanför" Säger jag till henne lågt för att det inte ska höras ut.
 
"Va?" Skrik-viskar hon. 
 
"Spring in i sovrummet och göm dig" Säger jag till henne, hon nickar och springer bort till sovrummet. Det knackar på för andra gången och jag öppnar dörren. Jag ser Simon stå där med ett litet leende på läpparna.
 
"Hej Harry" Säger han med en ganska glad ton på rösten.
 
"Hej Simon, vad gör du här?" Frågar jag honom och kollar på honom frågande.
 
"Jag letar efter Elin, Zayn's flickvän sa att hon hade sett henne gå hem med dig igår kväll." Säger han och kollar på mig med en förvirrad och frågande blick.

Så vad tycker ni? Kommentera!
 
Var det någon av er som kollade på melodifestivalen igår, vad tyckte ni om det? Vilken var eran favorit?
Kram Fanny & Nora xxx

Kommentarer
Postat av: Lol

Spännande! :D

Svar: haha jaa! xxx
Fanny och Nora

2013-02-04 @ 06:59:09
Postat av: My

Jättebra!!<3

Svar: tack<3
Fanny och Nora

2013-02-04 @ 16:19:17
Postat av: Mathilda

PERFEKT!!:D

Svar: tack! xx
Fanny och Nora

2013-02-04 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0