Best Friends Forever? - kapitel 40

Tidigare: 
"Hej då Lola" Säger Megan till mig och kramar om mig och vinkar till Leo o Zoe.
 
"Hej då, jag kanske kommer någon mer gång och hälsar på" Säger jag till henne.
 
"Du är välkommen när du vill" Säger hon, jag vinkar till henne och hon vinkar tillbaka innan jag går ut genom dörren påväg hem.


 
"Jag är hemma!" Hörde jag Zayn skrika från hallen. 
 
"Inne i vardagsrummet!" Ropade jag som svar till Zayn. Jag hörde fotsteg komma närmare och närmare mig där jag satt i sovan och var allmänt trött och lat. Både Leo och Zoe hade jag precis lagt så nu sov dom sötaste barnen någonsin. 
 
"Hej älskling." Viskade han i mitt öra och han började kyssa mig i nacken så jag fick gåshud. Hans kyssar fortsatte från min nacke upp till min kind tills han äntligen förenade hans läppar med mina. 
 
"Hej" kyss "på" kyss "med" kyss. Våra kyssar blev hetare och hetare och våra kläder flög av så vi nu bara var i underkläder. Zayn lyfte upp mig från soffan och bar mig till sovrummet. Han placerade mig försiktigt på sängen innan han la sig på mig. Hans tunga slickade mina läppar som ett tecken på att han skulle vilja förenas med min tunga också. Jag öppnade munnen och våra tungor gjorde kontakt med varandra. 
 
När vårt hångel hade varit igång i ett par minuter så snurrade vi runt så jag nu låg över Zayn. Han började massera mina bröst som fortfarande var täckta av bh:n. Ett stön smög sug ut från mina läppar och det fick Zayn att le medans vi kysstes. Jag avbröt kyssen och satte mig rakt upp men fortfarande över Zayn. Jag la över mitt långa bruna hår på min höger sida så min vänstra sida av min hala var fri från hår. Där efter drog jag sakta ner mitt högra bh band från axeln. Efter det högra bandet blev det de vänstra bandets tur att åka av. När de båda banden var av från mina axlar så böjde jag mig ner och åter förenade mina läppar med hans. Han la hans händer på min rygg och började hålla på med spännet till bh:n. Han lyckades äntligen få upp bh:n efter några försök. Bh:n föll ner från mina bröst och landade på Zayn istället. 
 
Vi snurrade runt igen så nu låg Zayn åter igen överst. Han kastade iväg min bh så den låg på golvet bredvid sängen. Mina händer började fumla med resår bandet från hans boxer kalsongerna. Min hand åkte in i kalsongerna som fick honom att göra ett förvånat stön. Han kollade med upp spärrade ögon på mig. 
 
"Är du säker?" Sa han med min hand fortfarande i hans kalsong.
 
"Ja, jag är säker annars skulle jag väll inte göra det?" 
 
"Ja men ändå." 
 
"Ta bara på dig en kondom när det roliga börjar." Sa jag och blinkade flörtigt med mitt höger öga. Han började små skratta men nickade glatt innan han böjde sig ner för att fortsätta kyssa mig.
 
-
 
Min hand åkte fram och tillbaka medans jag slickade på toppen utav hans "grej".
 
"L-l-l-lola sl-l-l-luta retas-s-s!" Stammade han ut medans jag höll på med att reta honom. Eftersom jag var på mitt snälla humör så slutade jag reta honom och tog in hela "grejen" i munnen. Jag drog den fram och tillbaka i munnen, slickade på under sidan, drog och kittlade tills han kom. Han kom när jag hade den i munnen så jag svalde det mesta och lät resten rinna ner från min mun innan jag tog bort det med fingret och slickade av det.
 
Zayn gick till byrån som var någon meter ifrån oss, han öppnade översta lådan och tog ut ett litet paket. Han öppnade paketet och tog ut plast saken som fanns inuti paketet. Han trädde på den på hans längd och kasade skräpet på golvet. Hans steg var riktade mig där jag nu satt i sängen. Jag la mig ner och han la sig över mig, jag särade på benen för att ge honom tillträdde till att tränga in i mig. 
 
Han pressade sig in  i mig och jag släppte ut ett tyst skrik av smärtan från att jag inte var van vid hans storlek. Han började köra den ut och in, både åt höger och vänster. Jag kände att jag var nära att själv komma men kunde inte säga något allt jag kunde göra var att stöna.
 
Jag kände hur mina ögon åkte in i huvudet på mig och hur min kropp började skaka av alla känslor. Zayn drog ut hans längd från mig som nu var helt blött från både mig och han.
 
"Vi kom samtidigt."sa han när han hade tagit av sig kondomen.
 
"Det var otroligt!" Sa jag. 
 
"Du är den som gör det otroligt." Sa han och böjde sig ner och vi kysstes. Och precis då måste en utav tvillingarn börja som då får den andra att börja
 

Någon har börjat med sexualkunskap i skolan och vem kan det vara?? Hehe, det kan ni ta och tänka på:) men vad tycker ni om kapitlet? KOMMENTERA OCH SPRID BLOGGEN!! Vi tycker också att ni ska gå med i tävlingen om att få vara huvudpersonen i vår nästa novell. Anmäla er i Inlägget lite längre ner!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra Eriksson

bra att du har modet att skriva sånt här! Inte alla som har det!

super kapitel!

2013-02-08 @ 08:28:35
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Postat av: My

Håller med Sandra!:)

2013-02-08 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0