Best Friends Forever? Kapitel 41

tidigare:
Jag kände hur mina ögon åkte in i huvudet på mig och hur min kropp började skaka av alla känslor. Zayn drog ut hans längd från mig som nu var helt blött från både mig och han.
 
"Vi kom samtidigt."sa han när han hade tagit av sig kondomen.
 
"Det var otroligt!" Sa jag. 
 
"Du är den som gör det otroligt." Sa han och böjde sig ner och vi kysstes. Och precis då måste en utav tvillingarn börja som då får den andra att börja
 
 
 Zayn och jag satt i soffan och försökte få tyst på Leo. Zoe hade redan somnat i Zayn's famn och han satt och vagade henne långsamt. Leo började tystna lite och tillslut så somnade han. Zayn kollade up på mig och sedan log mot våra barn, jag kollade på våra underbara barn och log stort. Jag reste mig upp och började gå mot tvillingarnas sovrum, Zayn följde efter vi la i dom i varsin spjällsäng.
 
-
 
Zayn och jag låg i våran dubbelsäng och hade bara mysit ett tag, ingen av tvillingarna hade börjat gråta än vilket var ganska skönt.
 
"Lola bli inte arg på mig nu." Sa Zayn till mig och jag kollade frågandes på honom.
 
"Va? Varför skulle jag?" Frågade jag honom. Han satte sig up och lutade sig mot vägen, jag gjorde samma sak och la mitt huvud mot hans bröst´, och han la armen om min midja.
 
"Jag har typ beställt en resa till oss och vi åker imorn." Berättar han för mig.
 
"Va? Men tvillingarna då." Frågade jag fortfarande förvirrad.
 
"Killarna tar hand om dom det är bara en vecka." Säger han.
 
"Säkert? Får man veta vart?" Frågar jag honom.
 
"Dom lovar att ta hand om dom. Det du det är en överaskning" Säger han till mig och ler stort. Vi la oss ner igen och gosade in i varandra. Jag kände hur mina ögon blev tyngre och tyngre och till slut blev allt svart.
 
 
-- Nästa dag --
 
Jag och Zayn hade vaknat runt 6 tiden då Leo och Zoe hade börjat gråta och skrika. När jag satte mig och gjorde mig iordning för att börja amma Leo och Zoe så började Zayn att packa våra väskor. Jag började amma Leo så jag förde honom upp till mitt bröst så han fick börja äta. När han var klar med sitt bröst så var det Zoes tur med det andra. Hon började suga och jag kände smärtan från när hon fick i sig mjölken, det gör så jävla ont när dom suger och drar. När hon var klar så bar jag upp båda två och gick med dem till vardagsrummet och la dem i en slags bebis pool fast utan vatten och den var gjord utav kuddar. Där fick dem ligga medans jag satt och kollade på något tråkigt program som gick på teven vid halv 6 på morgonen. Jag kände hur min mage började låta så jag reste mig upp och gick till köket för att börja göra frukost till mig och Zayn.
 
"Zayn vad vill du ha till frukost?!" ropade jag från köket. Jag hörde hur det blev tyst inne i sovrummet så jag förstod att han tänkte efter vad han ville ha.
 
"Överraska mig, älskling!" ropade han tillbaka. Jag suckade djupt och öppnade kylskåpet för att se vad vi hade hemma. Vi hade det mesta hemma så jag bestämde mig för att göra choclate chip cookies och choclate chip pancakes, för vem älskar liksom inte choclate chip cookie douge? Jag började blanda alla ingredienser så det blev en smet innan jag hade i choklad bitarna i smeten. Jag la ut små klumpar utav degen på en plåt som skulle in i ugnen och bli kakorna. När klumparna var utplacerade och smeten var slut så stoppade jag in plåten i ugnen så kakorna fick bli riktiga kakor och inte deg bollar.
 
När kakorna var inne i ugnen så började jag göra smeten till choclate chip pancakes:en . Jag gjorde smeten till pannkakorna och blandade tills det blev en slät smet. När smeten var slät så hällde jag i ytligare ett paket med choklad bitar i pannkaks smeten och rörde om. Jag satte på en utav de fyra plattorna som fanns i köket och satte en stekpanna på den plattan. Jag la i en klick smör i stekpannan och lät smöret smällta innan jag började göra pannkakorna.
 
När både pannkakorna och kakorna var klara så tog jag började jag duka fram allt annat som vi skulle ha. Jag ställde fram talrikar, bestik, smörgåsar, pålägg, smootie, kaffe osv.
 
"Zayn, frukosten är klar!" ropade jag så han skulle höra mig från köket till sovrummet. Jag hörde hur han började gå mot köket så jag ställde fram pannkakorna på bordet och satte mig på ena sidan av bordet. När Zayn kom in i köket så sniffade han runt i luften.
 
"Det luktar super gott." sa han och log mot mig. Han satte sig så vi satt mittemot varandra med matbordet i mellan oss. Vi började ta för oss och började äta den mat vi hade plockat till oss.
 
"När ska vi åka till flygplatsen?" frågade jag honom. Han kollade på klockan som satt på en utav väggarna i köket.
 
"Killarna kommer klockan 12 och planet åker klockan 14. Så vi åker när killarna kommer." sa han och log stort innan han tog min hand. Han lyfte upp den och kysste baksidan utav handen som fick mig att rodna lite. Jag kollade på klockan och såg att klockan nu var runt halv 9. Ungefär 4 och en halv timma kvar innan vi skulle iväg och man kan ju säga att jag är nervös. Jag ska lämna mina ungar för första gången sedan de föddes till några killar som inte har några barn. Vad har vi gett oss in på?
 
 
 -- På flygplatsen --
 
Vi hade precis kommit fram till flygplatsen och började gå mot där man checkade in sina väskor. Vi ställde oss i kön till att få lämna in våra väskor. När vi hade väntat ungefär 10 minuter så var det äntligen våran tur så Zayn la upp våra väskor och betalade för dem. När det var klart så hämtade vi våra biljetter och började gå mot gaten där man kunde gå på planet.
 
När vi kom fram till planet så letade vi upp våra sätten och satte oss, jag fick sättet närmast fönstret och Zayn tog sättet längst ut. Bältlystet började lysa som ett tecken på att det var dags att sätta på sig bältet för vi skulle strax åka upp i luften. Men innan vi kunde åka någonstans så vissade flygvärdinorna vart alla säkerhets saker fanns och vart alla nödutgångar låg. När de var klar med att vissa det så kände jag hur vi började rulla och till slut så började vi flyga uppåt.
 
 
-- Några timmar senare --
 
"Lola, vi är framme." viskade Zayn i mitt öra.
 
"Äntligen." sa jag i min inte så sexiga morgonröst. Han skrattade och hjälpte mig upp från flygplans stolen. Vi tog vårat handbagage innan vi gick av planet. Från att komma av ett rätt så svalt flygplan till att komma ut i ett väldigt varmt klimat och bor i ett land som nästan aldrig blir så här varmt så blir man överlycklig. 
 
Vi tog våra väskor från rullbandet och började gå mot taxi bilarna för att åka till dit vi skulle bo. När vi kom ut till taxi bilarna så var de rosa och det gjorde mig överlycklig igen för då visste jag ungefär vilket land vi var i.
 
"Zayn är vi Brasilien?" sa jag och log stort mot honom. Han nickade och log tillbaka mot mig och vi gick tillsammans till en ledig taxi bil. Taxi chauffören la in vårat bagage i baklukan innan han satte sig vid ratten, Zayn sa adressen och bilen började rulla.
 
-
 
"Vällkommen hem, Lola!" sa Zayn när vi hade kommit fram till den stora villan och taxin hade åkit iväg. Jag kände hur min mun hängde vidöppen så jag stängde den snabbt.
 
"Har du hyrt det här huset?"
 
"Lola, jag har köpt det." och det gjorde så jag gapade ännu en gång. Zayn gick ner på knä framför mig och tog upp en liten svart ask.
 
"Lola, du var och är min bästavän men du är också den person som jag älskar mer än något annat. Jag råkade få dig gravid men på ett sätt är jag glad över det för då vet jag att vi alltid kommer ha något gemensamt. Jag ville göra det lite annorlunda genom att ha våran smekmånad nu istället för efter bröllopet. Men såklart måste du säga 'ja' innan det kan bli våran smekmånad. Så Lola jag frågar dig nu ,även fast jag är super svettig och äklig, om du skulle vilja gifta dig med mig?" jag kände hur en tår rann ner för min kind innan jag började nicka som en galning.
 
"Ja, ja , JA!!" skrek jag och Zayn reste sig upp och jag hoppade på honom och kysste honom hårt på läpparna,
 
"Tack för att du gör mig till den lyckligaste tjejen någonsin." viskade jag till honom.
 
"Det är du som gör mig till värdens lyckligaste kille." sa han.Våra läppar förendes åter igen i en kyss.
 
 
 
¨Best Friends Forever? Nah, I want to be more than just best friends more like Forever Together.¨
Sista kapitlet utav Best Friends Forever? Så vad tycker ni om hela novellen nu när den är klar. Vi vill gärna vet och så säg gärna vad ni skulle vilja att den nya novellen ska handla om.
 
Vem vill ni att det ska handla om? Niall, Louis, Liam , Harry eller Zayn?
 
// Nora och Fanny
 

Kommentarer
Postat av: My

Måste den va sluuuut!!!!!.Jag vill inte att den ska va slut,men ni kommer nog att skriva andra jättebra noveller:)<3
Jag älska den här novellen!!!<3

Svar: Tack så jättemycket vi hoppas att du kommer läsa våran nu novell sen! <3
Fanny och Nora

2013-02-08 @ 21:36:39
Postat av: My

+Det skulle va kul om den andra handlade om Harry
För Harry är min favorit;)

Svar: vem gillar inte den lockiga killen? hahah :) xxx
Fanny och Nora

2013-02-08 @ 21:38:33
Postat av: Brudaaaaan

Niall eller Harry!:) My Cupcakes ;D

Svar: Best cupcakes in the world! :D xxxx
Fanny och Nora

2013-02-08 @ 21:39:39
URL: http://OneDiiiirection.devote.se
Postat av: Selma♥

Louis! :D har nästan aldrig läst en novell om honom :)

Svar: håller med dig det finns inte många om louis, vi får se vad vi gör! :)xxxx
Fanny och Nora

2013-02-08 @ 21:44:14
Postat av: Sandra Eriksson

super bra novell! Kan vi få som ett kapitel några år efter(en epilog) xx

Tycker att den ska handla om Harry!

Svar: Vi får se förhoppningsviss blir det en epilog :D xxxxx
Fanny och Nora

2013-02-08 @ 21:44:26
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Postat av: Frida

Super bra avslut på en super bra novell!!!!!! :)xx

Svar: tack så jättemycket! :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-08 @ 22:04:19
Postat av: Lakki

Jag tycker det ska handla om Harry eller Louis.
Jätte bra novell!

Svar: tack så mycket! :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-08 @ 22:17:04
Postat av: Mathilda

Åååh snälla kan de inte bli en epilog?? , men iaf tycker att den nya novellen kan handla harry :)

Svar: förhoppningsviss kommer det up en epilog! :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-08 @ 22:41:39
Postat av: Elin

Jättebra slu!! Jag skulle vilja att nästa novell handlade om Louis :D

Svar: tackar! xxx
Fanny och Nora

2013-02-08 @ 23:07:31
Postat av: Nadina

Åh vilket fint slut! Fick seriöst tårar i ögonen :)
Det skulle vara jättekul om nästa handlade om antingen Harry eller Louis :D

Svar: Awww tack så mycket xxxx
Fanny och Nora

2013-02-09 @ 00:23:44
URL: http://jagsanaddisss.blogg.se
Postat av: Lol

Synd att den är slut nu, verkligen jättebra! :)
Skulle nog vilja att den handlade om antingen Harry eller Liam! Alltså det finns inte många om Liam liksom, inte vad jag vet iaf så! :)

Svar: tack :) helt sant det finns inte många om Liam alls :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-09 @ 08:10:34
Postat av: Yasmina

Hej, kan du vara snäll och kolla in min blogg? Jag har skrivit en novell och det skulle betyda mycket om du läste den. Kram x

Svar: själklart går vi in och kollar KRAMAR!! xxx
Fanny och Nora

2013-02-09 @ 09:02:18
URL: http://www.directionworld.devote.se
Postat av: indra

JÄTTEBRA!!!
Nästa kanske kan handla om Niall eller Liam? :)

Svar: tack :) det får vi se, hahah xxx
Fanny och Nora

2013-02-09 @ 16:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0