Förlåt!!

Ikväll kommer det tyvärr inte up något kapitel pågrund av att Nora och jag(fanny) har två stycken prov den här veckan. Men vi ska försöka skriva lite när vi har tid över. Och nästa vecka så åker Nora till Tyskland som utbyttesstundent så då kommer det bli att jag uppdaterar, jag lovar er att ni ska få era kapitel! Haha vi hade också råkat fylla i rutan att man inte fick/kunde kommentera, men det är nu borttaget.
 
Och svar till Wilma från mig Fanny, jag kommer sitta med en av mina bästa kompisar på läktare 3, sektion 305 höger, rad 16 och plats 11 & 12 
 
Kram på er och ni som fick sportlov nu, ha ett superbra sportlov! xxxx Fanny & Nora

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ofta uppdaterar ni??!

Svar: Vi uppdaterar varje dag förutom den här veckan då vi har två viktiga prov:)
Fanny och Nora

2013-02-26 @ 16:54:33
Postat av: Jasmin

Synd, jag som älskar denna novell! Men jag förstår och vet hur det är :)

Svar: va kul! Skolan tar verkligen bort sin fritid, haha :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-26 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0