Stay away, baby! Chapter 13

 
Tidigare:
 
"Aaaj!" pep jag ut när jag kände någon slå till mig på rumpan. Både jag och Valerie vände oss om och såg Louis stå där med ett stort leende på läpparna.
 
"Emy, baby du ser het ut." sa han och gick närmare mig. Jag kände ilskan inom mig men jag kunde inte få ut ett enda ord så istället stod jag helt stum. Men såklart medans jag stod där helt stum så gled mina ögon över honom och stannade på hans sex pack.
 
"Gillar du det du ser?" frågade han och tog ett steg närmare.
 
Hans ena hand smekte mig ömt på kinden innan han kysste mig på kinden. Men när han hade kysst mig på kinden så kollade han på mina läppar och började komma närmare mig igen. Men kyssen kom aldrig så jag öppnade mina ögon som tydligen hade stängts och såg Zayn slå Louis rakt i ansiktet.
 
"GAY HELVETE!!" skrek Louis i ansiktet på Zayn men Zayn gav Louis en rak höger igen rakt i anskitet.
 
"OM DU RÖR HENNE IGEN, SÅ.." skrek Zayn men hann inte säga klart innan Louis slog till honom i ansiktet.
 
"SÅ VAD? BÖG!" skrek han i örat på Zayn.
 
"SÅ DÖDAR JAG DIG!" skrek han men det gjorde bara så att Louis började skratta.
 
"Du döda mig, haha. Vet du vem jag är, jag är Louis Tomlinson så om det är någon som ska dö så är det du, FAG!" och slog Zayn hårt i magen så att han ramlade ihop på badhusgolvet. Han sparkade Zayn en sista gång innan han gick mot mig igen.
 
"Du gör verkligen det svårt för mig att få dig, jag gillar det." viskade han in i mitt öra innan han gick sin väg. Jag ramlade ihop bredvid Zayn där han låg och blödde.
 
"Emy, vad fan har hänt?!" hörde jag Niall skrika där jag låg på golvet bredvid Zayn och grät.
 
"L-lou-i-s" fick jag fram när jag grät.
 
"EMY!!!" hörde jag Valerie skrika. " Jag är sååå ledsen Emy, Liam drog mig med honom så att jag inte kunde hjälpa dig. Jag är så ledsen!" sa hon med tårar rinnandes ner för hennes ögon. Jag tog några djupa andetag innan jag kunde ta in allt som hon hade sagt.
 
"Det gör inget men nu måste vi hjälpa Zayn."sa jag och kollade ner på Zayn som låg helt sönder slagen på det hårda och kalla golvet. Niall och Josh bar upp Zayn och gick ut med honom till Nialls bil medans jag och Val sprang till tjejernas för att snabbt bytta om.
 
-
 
Vi satt på sjukhuset utanför Zayn's rum, och bara stirrade in i vägen. Jag såg dörren öppnas och ut kommer den otrevliga läkaren vi hade pratat med innan.
 
"Är han okej?" Frågar Niall läkaren.
 
"Han kommer få gå hem senare ikväll." Säger han bara innan han går där ifrån. Jag går fram till dörren och öpnnar dörren till Zayn's rum. Jag ser honom ligga på sängen och han är helt blå i ansiktet, det känns som att allt är mitt fel. Men igentligen vet jag att det inte är det, men jag kände ändå skuld för det. Jag stängde dörren bakom mig och gick fram till hans säng och satte mig på stolen som var placerad brevid sängen. Jag tog tag i hans hand som var helt röd efter att han hade slagit Louis. Jag suckade och drog löst men sakta min hand över Zayn's kind som var helt röd/lila, och viskade ett "förlåt",jag såg hans ögonfransar fladdra lite innan han öppnade ögonon.
 
"Hej Emy." Säger han och försöker ge sig på ett leende.
 
"Hej Zayn." Säger jag till honom och släpper hans hand.
 
"Vad gör du här inne?" Frågade han mig och kollar på mig.
 
"Jag orkade inte sitta där ute och jag ville se dig." Säger jag till honom och ler. Precis när han tänker svara så hör vi en knackning på dörren, jag kollar ditt och ser att dörren öppnas. Valerie står vid dörren och kollar på mig med inget leende alls.
 
"Emy, någon vill möta dig nere i reception." Säger hon till mig jag nickar och vänder mig om för att le mot Zayn innan jag reser mig upp för att gå ner till receptionen.
 
"Emy va försiktig." Säger Valerie till mig innan jag hinner svara så har hon vänt sig om för att gå in till Zayn. Jag förstår inte alls vad hon menar med att jag ska vara försiktig, jag går ner till receptionen. Jag kollart mig omkring, jag stannar up då jag ser ett igenkänt ansikte kolla på mig, och då fattar jag vad Valerie menade med att jag skulle vara försiktig.

Vem är det som Emy känner igen? Och varför ska hon vara försiktig?
Vad tycker ni? Glöm inte bort att kolla in min och Nora's blogg Klicka HÄR!
 
7 kommentarer till nästa! xxx
 
   
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Otroligt super gryyymt kapitel, as usual! Haha. :))

Svar: haha tack så mycket :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-28 @ 17:41:19
URL: http://onedierction1dnovell.se
Postat av: My

Spännande nu!!Älskar era noveller sjukt mycket:)

Fanny jag fyller också år den 21/10:)<3<3

Svar: Tack så mycket! Aaaaa omg va roligt! xxx Fanny
Fanny och Nora

2013-02-28 @ 18:18:18
Postat av: Elin

Älskar det!:D

Svar: tackar :)xx
Fanny och Nora

2013-02-28 @ 18:38:21
URL: http://OneDiiiirection.devote.se
Postat av: Ida

Vem vet?! det kanske e Harry? elr Louis? elr ngn helt annan! Det är as spänande!!!! Jag personligen älskade kapitlet! precis som jag brukar!!

Svar: hahah vad kul, tack:)xx
Fanny och Nora

2013-02-28 @ 19:22:34
Postat av: Sandra Eriksson

super!

Svar: tack:)xx
Fanny och Nora

2013-02-28 @ 20:28:48
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Postat av: Nadina

OMG! Är det Louis???

Svar: haha vem vet? :)xxx
Fanny och Nora

2013-02-28 @ 20:34:41
URL: http://jagsanaddisss.blogg.se
Postat av: Anonym

Omg as bra :)

Svar: Tack:)xx
Fanny och Nora

2013-02-28 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0