Best Friends Forever? Kapitel 13

tidigare:
Vi kom in i hans hus, vi tog av oss skorna och gick direkt upp till hans rum eftersom han hade en egen tv där inne. Han öppande dörren åt mig och jag gick in och ett skratt kom ut från mina läppar men det stoppades snabbt när han stängde sin dörr och tryckte sina läppar mot mina.
"Vad vill du se för film?" sa han och kopplade in sin dator i teven. Jag gick till sängen men sen kom jag på att vi fortfarande var fulla med choklad. Jag log åt det som nyss hade hänt på var gamla skolas aula scen och ett litet fniss lyckades smitta från mina läppar. Zayn skakade på huvudet när jag inte hade svarat på hans fråga och vände sig om. Han ena ögonbryn åkte upp så hans ansiktuttryck såg frågande ut. Jag fortsatte fnissa när Zayn började gå imot mig och la sina händer på min höft och tryckte mig mot honom.
"Vi kan inte se på film nu vi är ju täckta med choklad, dummer." sa jag och la mina runt hans hals så våra ansikten bara var några centimeter ifrån varandra. Hans frågande ansiktsuttryck blev istället till ett stort leende som visade hans vita tänder som man såg hade blivit blekta, inte för att det var något fel med det.
"Vad har du tänkt att vi ska göra åt det då?" frågade han och blinkade med hans ena öga. Jag tog ett steg ifrån hon om och satte mina händer på min höft.
"Vad det där ett försök att flörta med mig?" sa jag och gjorde ett zig zag mönster med min höger hand. Zayn började små skratta och började sakta gå fram till mig.
"Ja det var ett försök att flörta med dig." viskade han i mitt öra som gav mig gåshud och jag kände att mina ben blev svagare.Han tog åter igen tag om mina höfter och drog mig närmare honom igen. Han började kyssa min nacke och det hjälpte inte precis för mina ben blev ännu svagare när han hittade min svaga punkt. Ett litet stön lämnade mina läppar som gjorde att Zayn fortsatte att kyssa mig på det stället. Efter ett tag när han hade kysst på min hals så började hans kyssar vandra upp till mitt ansikte. Jag la mina armar runt hans hals och började snurra håret som han hade i nacken.Våra kyssar blev mer och mer passionerade och våra händer fumlade runt på varandras kroppar. När vi avslutade vårt hångel party så lutade jag mig närmare Zayns öra och började kyssa hans hals.
"Make love to me" viskade jag i hans öra och jag kände hur han stelnade till. Jag ställde mig på tå för att nå upp till hans läppar och kysste han hårt. Han besvarade min kyss genom att lyfta upp mig så jag nu satt med benen runt hans höft. Han började gå framåt men han avslutade inte kyssen inte förens vi stötte till sängen och vi ramlade bakåt så jag hamnade under honom. Ett stön flög ut ur mina läppar när hans kroppsvikt var på mig. Han lyfte snabbt upp sig från mig med hjälp av hans armar som var på var sin sida om mitt huvud.
"Är du säker att du vill det här?" 
"Om jag inte ville det här skulle jag ens ha sagt det då?" sa jag och kysste han igen. Mina fingrar fumlade med slutet av hans tröja och jag började dra upp den långsamt men stoppade när jag kände att Zayn reste på sig. Han drog av sig tröjan och en mage med sexpack fångade min blick, jag satte mig över honom drog mina fingrar ner från hans bröst tills jag kom till kanten utav hans kalsonger. Jag tog tag i kanten av hans kalsonger och drog långsamt ner dom. Jag kröp upp och kysste honom på passionerat och hårt på läpparna. Han rullade över oss, så jag kom under honom igen, han kysste mig hårt och började kyssa min nacke och hela vägen ner till min mage. Han tog tag i min tröja och drog av mig den, han drog av mig min kjol jag hade på mig. Han tog tag i mina rosa trosor och drog långsamt ner dom. Han la sig sen ovan på mig och kysste mig samtidigt som hans händer försökte få upp knäppet på min bh. När han fick upp knäppet så slängde han bh med resten av kläderna som låg lite över allt på golvet. Han kollade på mig och jag kollade tillbaka i hans glittrande ögon.
-Är du redo? Frågade han och blinkade mot mig, jag gjorde en lät nickning tillbaka som svar. Han tryckte sig långsamt in sig i mig, jag stönade högt när han åkte in och ut i mig. Han fnissade lite åt mig när jag stönade högt och tydligt. Han la sig brevid mig jag kollade på honom och han kollade på mig och ett leende smög up på hans läppar.
-Det där var helt underbart. Sa han och kollade på mig med leendet kvar på läpparna.
-Det är en sak jag kan hålla med dig om. Sa jag och skrattade lite. 
Jag kollade upp på klockan som satt fast på hans väg och den var nästan halv elva. Zayn så att jag kollade på klockan "vill du stanna kvar" frågade han mig.
-Visst. svarade jag. Jag kollade på honom och gav honom en passionerad kyss innan jag vände mig om, han skedade mig. Jag somnade efter en stund av han lätta andetag på min nacke.

Vi kan båda säga att det här kapitlet var pinsamt att skriva. Hihi^^

Kommentarer
Postat av: Nadina

Haha jag kan tänka mig att det var lite pinsamt ;)
Men ni skriver så bra och man kan inte sluta läsa! :D

2013-01-04 @ 20:09:43
URL: http://jagsanaddisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0