Best Friends Forever? Kapitel 25

Tidigare:
"Mamma, pappa, Ellie, Ella och, uhm din mamma." sa hon och när hon sa att min mamma visste så kände jag hur mitt hjärta brast.
"Mamma visste??"
 
"Ja, min mamma informerade din mamma och så möte jag henne och då sa hon att hon visste om det."
Jag visste inte vad jag skulle göra så jag gjorde vad mitt hjärta hade velat göra enda sedan vi kom tillbaka till Storbritanien.
 
Jag kysste henne.

Allt kändes så rätt där vi stod jag hållde i hennes midja som hade blivit större sen jag lämnade henne i Bradford
och kysste henne passionerat, jag hade inte trot att hon skulle kyssa mig tillbaks men det gjorde hon. Jag hörde hur Louis harklade sig bakom oss, och hur ett fnitter kom från Lola's mun jag släppte taget om hennes midja och kollade på Louis.
 
"Vi kanske ska gå in?" Sa Louis med ett roande leende på läpparna. Jag kollade ner på Lola, och hon log mot mig och nickade lätt på huvudet. Jag log mot henne och la en arm runt om hennes axlar, Louis gick och öppnade dörren och gick in. Lola började gå inått men jag stoppade henne.
 
"Vilken månad?" Frågade jag henne och hade ögonkontakt med henne.
 
"Femte" Sa hon och kollade bort samtidigt som hon la en hand på sin mage.
 
"Jag är så ledsen Lola" Sa jag och hon kollade tillbaka på mig. Hon log ett litet leende mot mig.
 
"Det är lungt, jag lovar" Sa hon och jag kramade om henne hon la armarna runt om mina axlar, och ställde sig på tå och viskade i mitt öra "Jag är glad för det". Jag släppte taget om kramen och kollade på henne.
 
"Jag med" Sa jag och log mot henne med ett stort leende som hon svarade med att le lika stort. Jag tog tag i hennes hand och vi gick in i lägenheten. När vi kom in i vardagsrummet så vände sig alla om i soffan och stirrade med stora ögon på Lola, alla förutom Eleanor eftersom hon redan visste att Lola var gravid. De alla tre ställde sig upp och gick fram till oss med sina stora ögon.
 
"Vad har hänt, Lola?"
 
"Vem?"
 
"Har du ätit för mycket?" såklart Niall skulle säga det när han såg Lolas stora mage. Men Lola började skratta som aldrig för medans Niall stod där utan att förstå något. När hon hade lugnat ner sig så tog hon några djupa andetag innan hon började förklar för Niall.
 
"Niall, jag är inte fet. Jag är gravid." sa hon och Nialls ögon blev större. Hans mun öppnades en liten bit men stängdes innan han började dregla.
 
"Jag som trodde du att du var oskuld, damn vad jag hade fel." sa han och slog sig lätt med handen i pannan.
 
"Men vem är pappan?" frågade Harry. Jag tog Lolas hand lite diskret innan jag öppnade min mun för att berätta att det var jag som var pappan.
 
"Harry, Niall, Liam och såklart Eleanor." sa jag innan jag skulle säga den stora överaskningen.
"Det är jag som är pappan. Lola bär på mina barn, Leo och Zoe." när jag sa det sista så kollade jag ner på Lola som log upp på mig. Jag böjde mig ner och kysste henne lätt på kinden innan jag vände mig mot dom andra igen. Alla stod fortfarande med vidöppna ögon men nu också med munnarna hängandes.
 
"Men hur, när, hur?" frågade Liam
 
"Dagen innan ni skulle åka iväg på eran turné i USA så hade Zayn och jag vår första dejt. Det ena ledde till det andra och vi hade sex. Jag är nu gravid med tvillingar i femte månaden, det kommer bli en tjej och en kille som jag redan har döpt till Zoe och Leo. Jag har också flyttat hem ifrån och bor nu i en rätt så stor 3:a i centrala London och är bara en kvart ifrån vart jag jobbar. Så jag har tänkt på allt så du kan vara lugn, Liam." sa hon och log mot honom.
 
"Men har NI tänkt på hur NI ska ta hand om ERA barn." sa han och pekade på oss. Vi båda kollade på varandra innan vi kollade tillbaka på Liam.
 
"Nej, men jag fick nyss reda på att jag skulle bli pappa."
 
"Och jag har nyss berättat för Zayn att jag är med barn."
 
"Så vi kommer lösa det här så småning om." sa jag och log mot Lola som log mot mig.
 
"Så småningom, så småningom, ni har mindre än 4 månader kvar innan ni har två levande varelser att ta hand om. Vi kommer bli större och vi kommer åka på flera turnér så ni måste börja nu att diskutera hur det ska bli när Leo och Zoe har kommit till värden." Både jag och Lola stod där som två fån, ingen av oss hade nog tänkt på det. Vi skulle bli större och kommer säkert åka på flera turnér runt om i värden och vad kommer Simon säga om att jag ska bli pappa när jag nyss har fyllt 20.
Hur kommer Lola och Zayn klara det, vad tror ni? KOMMENTERA !!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Eriksson

Hoppas det inte blir något bråk eller liknande och att det löser sig på ett posetivt sätt. Det här är seriöst den bästa novell jag läst. Finns ingen bättre, tack för att ni gör mina dagar med era underbara kapitel, tack!

2013-01-22 @ 16:33:43
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej!
Om du gillar One direction så kan du kika in på min blogg för där skriver jag berättelser om dom där du själv får möta dem i dina drömmar.
Haft en bra dag?:)

Svar: Haha jag(fanny) ska kika in direkt, säker på att Nora gör det med! Den har varit bra, tack! :D
Fanny och Nora

2013-01-22 @ 18:37:14
URL: http://oneedfanfic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0