Best Friends Forever? Kapitel 29

tidigare:
"och att Lola ska få komma på festen." och nu var det Liams tur att säga något. Jag vill säga nej men om jag gör det så kommer jag förstöra min prinsessas hjärta och det är något jag gärna undviker.
 
"Okej då, allt för min dotter." och när jag hade sagt det så hörde jag ett glädje rop.
 
"Tack så mycket Simon." hörde jag Zayn säga.
 
"Jaja men nu behöver jag faktiskt gå, så hej!" sa jag och jag fick ett fem stycken "hej då" tillbaka.
 
 
 
--Zayn's perspektiv--
Liam stängde ner samtalet på mobilen, och la ner mobilen på bordet. Jag var så glad just nu, jag skulle inte behöva ljuga för alla mina fans om att jag inte var pappan, nu måste jag bara berätta för Lola.
 
"Tack så jättemycket killar" Sa jag och dom log mot mig.
 
"Allt för dig Bradford boi" Svarade Louis. Jag log mot honom innnan jag stack upp till Louis's rum där Lola fortfarande var, jag hade lämnat henne där för att prata med Simon och killarna. Jag kom in i rummet och såg Lola ligga ner i sängen med stängda ögon, jag antag att hon sov, jag la mig ner brevid henne, och ströck hennes hår bakom hennes axlar. Hon var så vacker, jag älskade henne. Älskar hon mig? Hennes ögon öpnnades långsamt och jag kollade på henne och log mot henne. Man såg att hon försökte le tillbaka men det gick inte så bra, det gjorde att jag log större.
 
"Varför ler du så mycket" Sa hon till mig. Jag skrattade och hon kollade på mig med förvirrade ögon.
 
--Lola's perspektiv--
Borde inte Zayn vare ledsen nu? Simon hade ju just sagt att vi inte fick säga att han var pappan? Hur kunde han va glad efter det?
Jag kollade på honom med förvirrade ögon, och det ända han gjorde va att le mot mig.
 
"Vet du vad?" Sa han till mig med leendet kvar på läpparna.
 
"Jag vet ingeting" Svarade jag lite surt, jag vart trött på hans fjantiga leende.
 
"Jag är pappan" Sa han.
 
"Ehh... ja jag vet det" Sa jag förvirrat.
 
"Neej asså jag får vara pappan" Sa han och skrattade lite åt mig.
 
"Va? Seriöst?" Sa jag och kollade på honom, och log stort.
 
"Ja" Sa han och log mot mig och kysste mig på läpparna. Han berättade om samtalet med Simon, om att hans dotter skulle ha en fest och att dom skulle spela, och att också skulle berätta att han var pappan åt våra barn.
Jag kunde nog inte vara gladare just nu, jag märkte att Zayn också var det.
 
--Elin's perspektiv--
 Jag satt i min stora dubbelsäng och kollade runt lite på twitter, jag hade en skål med godis framför mig som jag satt och åt. Jag hörde min iphone plinga till och jag såg att det var ett sms från Katie. Katie var en av mina bästa vänner, hon var den ända som jag kunde berätta allt för.
 
From Katie<3
"Hello Elino! Har du pratat med din pappa än"
 
To Katie<3
"Ja det har jag, väntar bara på att han ska prata med dom"
 
Precis när jag hade skickat iväg det så knackade det på min dörr.
 
"Kom in" Skrek jag. Pappa kom in genom dörren, med ett leende på läpparna.
 
"Du får som du vill gumman" Sa han och jag log stort mot honom.
 
"Tack pappa tack tack tack!" Skrek jag glatt, jag sprang ur sängen och kramade om honom. Även om han var One Direction's manager så hade jag aldrig träffat dom,  jag ville verkligen träffa dom och nu skulle jag få det.

Så lite ur Elin's perspektiv! Vad tycker ni om det?
 
 4 KOMMENTARER!! xxxx
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Eriksson

Sjukt bra!

Svar: tackar :D
Fanny och Nora

2013-01-26 @ 17:11:09
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Postat av: My

Så bra!!!

Svar: tack :)
Fanny och Nora

2013-01-26 @ 20:59:47
Postat av: indra

superbra, som vanligt! :)

Svar: tack :)
Fanny och Nora

2013-01-26 @ 22:18:00
Postat av: Nadina

Yayy!!! Zayn får berätta att han är pappan! :D :D :D

Svar: YEAH! :D
Fanny och Nora

2013-01-27 @ 13:01:12
URL: http://jagsanaddisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0