Best Friends Forever? Kapitel 32

 
tidigare:
Eleanor var äntligen klar så vi gick ut till hallen och tog på oss skorna och jackorna eftersom det var i mitten av december. Och det betyder att det snart är jul och att det är svin kallt i London. När alla hade fått på sig sina skor så gick vi ut från lägenheten så jag kunde låsa innan vi gick till de två bilarna. Medans de andra satte sig i Louis bil så satte sig Zayn och jag i Zayn´s bil. Och ja, Zayn har skaffat kör kort allt på grund utav att vi snart ska ha barn, bara 3 månader kvar tills de kommer. Min läkare tror att Zoe och Leo kommer komma den 17 eller 18 mars så det är nästan exakt 3 månader kvar tills det är dags att födda.Zayn satte på bilen och började köra efter Louis range rover som var likadan som Zayn´s fast hans var mörk blå och Zayn´s är svart..
 

 
Elin´s party outfit
 
 
 
--Elin´s perspektiv--
Jag kom ut från duschen inlindad i en vit fluffig handuk runt kroppen och en lika dan runt huvudet. Jag gick in i min walk and closet och öppnade underklädes lådan och tog fram ett par svarta victoria secret trosor med en passande bh i svart som den också kom från victoria secret. Jag stängde den stora fyllda lådan med underkläder och gick istället till delen i garderoben där alla mina hundratals kläningar fanns. Det fanns allt från bas klänningar till vardagsklänningar till event klänningar till gala klänningar. Event klänningarna och gala klänningarna brukade jag bara använda om jag skulle följa med pappa på något event eller någon speciell gala. Medans bas klänningarna och vardags klänningarna brukar jag ha hemma eller när jag och mina kompisar åker på olika semestrar. Jag kollade runt bland alla klänningar tills jag fick ögonen för en svart klänning som hade cut outs lite här och var på klänningen. Cut outsen var täckta med ett lite tunnare svart tyg så man fortfarande såg igenom medans de privata delarna var täckta med ett svart tyg som man som tur inte såg igenom. Jag tog tag i klänningen och höll den framför mig när jag kollade mig i spegeln. Jag nickade nöjt och bestämde mig för att den klänningen fick äran att gå med på festen.När klänningen var fast klistrad på min kropp så gick jag till min sko hörna där jag såklart hade alla mina skor.
 
Pappa hade fixat en stor walk in closet efter att mamma hade dött för han kände väll att han var tvungen att skämma bort mig lite eller så. Fast han har ju inte precis slutat att skämma bort mig utan jag får fortfrande allt jag vill ha och till och med det jag inte äns vill ha. Jag tror nog inte att han bry sig så mycket vad han köper till mig för allt han vill är att göra mig lycklig och jag blir väldigt lycklig när jag får nya saker. Plus att han är så jävla rik så han kan faktiskt skämma bort mig så mycket han vill för pengarna bara rullar in på bank kontot.
 
Jag tog mina ny Louis Vuitton skor som var helt täckta med diamater och nitar och första gången jag såg dem så blev jag kär. Men jag har aldrig använt de så nu får det väll bli första gången.. Jag tog skorna och gick till delen där sminket och accessoarerna var.
 
Jag satte mig på stolen jag hade framför spegeln och började lägga en bas med hjälp av concealer och foundation. Över det tog jag ett puder för att produkterna skulle sitta kvar hela kvällen. Jag gjorde ett fisk ansikte när jag skulle börja lägga på bronser för att jag ville ha en lite sol kysst och inte se ut som ett spöke i ansiktet. När jag var klar med min bas så började jag med ögonen, jag bestämde mig för att göra sotiga ögon eftersom jag tyckte det blev sjuk snyggt till kläderna. Jag började applicera både ljusa och mörka ögonskuggor för att få till den perfekta looken. När ögonen var klara så tog jag bara lite läppglans på läpparna innan jag satte på locktången.
 
Jag lockade mitt blonda långa hår när det knackade på dörren och in kom Olivia. Olivia som var min BFF och som hade varit det sedan 7:an då vi först träffades. Vi klickade direkt och har varit oskild aktiga sedan dess, om man ville ha med Elin så fick man Olivia på köpet och om man ville ha Olivia så fick man Elin. Och därför är det ingen av oss som har haft någon riktig pojkvän för de har aldrig klarat av båda oss.
 
"Heeeej! Är duuu klar?" frågade hon när hon satte sig på soffan som stod mitt i min walk in closet. Olivia var i kläd en vit tight klänning med ett par Louis Vuitton skor. Klassiskt med det funkar så bra på henne med hennes model kropp. Jag lockade den sista hår slingan innan jag stängde av locktången och tog fram en svart liten väska som hade ett handtag som fyra ringar,ett par nitt örhängen. Och i en speciell låda fanns min mammas bröllops ring som jag hade fått utav pappa efter att hon hade dött och det var den enda saken jag älskade mest av allt. Jag satte på mig ringen på mitt högra ringfinger för att alla inte skulle tro att jag var gift liksom jag är bara 16.
 
"Nu är jag klar." sa jag och log mot henne när jag hade satt på mig mina klack skor och sprutat några sprut av min parfym. Hon log och reste sig upp från soffan och hon kramade om mig i en hård kram innan hon pussade mig på kinden som ett "grattis på födelsedagen" för sånna är vi, vi pussar varandra på kinden när vi säger tack.
 
"Taxin väntar, så det är nog bäst vi går innan vi kommer för sent till din födelsedags fest." sa hon och vi gick tillsammans ut till taxin som stod på uppfarten till huset.

Så vad tycker ni om Elin och Olivia, BFF´s ? Så ni förstår så är Elin ,Candice Swanepoel och Olivia ,Nina Agdal. Herregud Candice och Nina är så himla snygga, liksom vem vill inte se ut som en Victoria Secret model...
 
Jag vet att jag(Nora) vill!!
 
5 KOMMENTARER!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Perfekt!!!

Svar: tackar xx
Fanny och Nora

2013-01-30 @ 15:17:43
Postat av: Lol

Nice! ;)

Svar: tack xx
Fanny och Nora

2013-01-30 @ 16:51:27
Postat av: Ida

Jättebra! :)

Svar: tack :)
Fanny och Nora

2013-01-30 @ 18:55:04
Postat av: indra

Känner att jag kommenterar varenda inlägg men jättbra novell iaf :)

Svar: det är bara kul :) tack xxx
Fanny och Nora

2013-01-30 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0