Vad tycker ni??

Vad tycker ni så här långt i novellen? Har den blivit bättre eller sämre? Vi vet att början är lite seg men snart ska det hända något STORT som ändrar Lolas liv föralltid! Hehe, nej men vad tycker ni om novellen?

Vi har ju fått kommentarer på dom senaste kapilerna så vi hoppas att ni fortsätter med det för det gör så vi vill skriva ännu mer. Dom kommentarer som vi har fått är super bra och vi uppskattar dom jätte mycket. Och bara för att ni har varit så bra att kommentera på dom senaste kapitlerna så kommer det ett nytt kapitel lite senare ikväll som jag(Nora) ska fortsätta skriva på.

Innan jag ska skriva klart kapitlet så måste jag be er om en sak. Vi skulle bli jätte glada om ni kunde säga till era kompisar, syskon till och med mamma, pappa, mormor/morfar, farmor/farfar att dom ska börja läsa våran novell. Länka våran blogg på eran facebook,twitter,tumblr eller er blogg ni bestämmer. Om ni gör det så skulle vi bli jätte glada och kanske göra bloggen ännu roligare än vad den är nu:)

PS: Vad tycker ni om den nya designen som jag(Nora) har gjort.

xx Fanny och Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0