Vill du hjälpa oss med designen?

Om någon utav er som läser våran novell är duktig med att fixa design. Så skulle vi gärna vilja ha hjäp för jag (Nora) är inte precis nöjd med de tidigare designerna. Så om någon utav er vill så är det bara att lämna en kommentar och säga att ni gärna skulle vilja hjälpa oss.

Den som hjälper oss kommer vi då lägga till i länk listan, om den personen har en blogg. Och vi kommer skriva ett inlägg där vi länkar hennes/hans blogg/twitter/facebook.

Om just du vill hjälpa oss att göra en design så kan du lämna en kommentar i det här inlägget eller i kapitel 22 här under.

Nora och Fanny

Kommentarer
Postat av: ellinor

Tycker eran design är jättefin, jag kan bara hjälpa er med headern, men om det räcker så kan ni mejla eller skriva en kommentar på min blogg. Puss!

2013-01-19 @ 16:08:09
URL: http://onedshow.blogg.se
Postat av: eionovels

Hejsan tjejer!

Jag kan hjälpa er med en design om ni vill, det är bara att skicka iväg ett mail till mig, skriv "Olivia: design *eran bloggadress*"
Om ni vill ha hjälp alltså :)

xxOlivia.

2013-01-19 @ 16:35:18
URL: http://eionovels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0