Dålig uppdatering

 
Vi vet att uppdatering verkligen suger men jag har tänkt att jag ska förklara varför. Så just nu är Fanny i Turkiet och har varit där ca en vecka och ska vara där i två veckor till. Det gör så att det bara är Cornelia och jag som kan skriva. Jag vet att Cornelia har teater hela sommaren som gör så att hon inte kan skriva hela tiden plus att hon har en till novell blogg med en annan utav våra kompisar. Så då måste hon skriva kapitel på både den och den här bloggen. Som Cornelia skrev i ett kapitel så får inte jag eller Fanny avsluta novellen då hon har tänkt ut hur den ska sluta och därför vill hon inte att vi två ska förstöra hennes planer. I alla fall medan hon håller på med SAB så har jag börjat med den nya novellen som just nu är hemlig men jag kan säga att det finns några kapitel i lager och jag ska fortsätta skriva kapitel.
 
Back to the point, det är alltså Cornelia som håller på att skriva SAB själv nu men hon har andra saker som hon måste göra som kommer före att skriva. Men jag vet att hon håller på med ett kapitel just nu så jag hoppas att ni står ut i någon eller några veckor till innan den nya novellen börjar för då kommer det komma uppdateringar varje Onsdag och Söndag.
 
Kram Nora.
 
Lite spamm på bilder, så här brukar jag och fanny spamma facebook(some random facts)
 
 
Vi vet nu att Harry bär Calvin Klein kalingar i BSE, YAY!!
 
Jag känner mig som Niall i Fanboy( en fanfic på wattpad om NARRY, sjukt bra)
 
This is just a perfect gif...
 
Thadaaaaaaaaa!! Marcel, mitt lilla fangirl hjärta hoppar varje gång jag ser honom, gash!!
 
Leeroy, mah gaaaay love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0