Goda nyheter

Nora här, tänkte bara säga att vi vet att våran uppdatering suger just nu men vi försöker verkligen komma på något att skriva. Eller mest är det Cornelia och Fanny som försöker komma på medan jag bara tar åt mig äran, notera sarcasmen. Men allvarligt vi har bestämt att det bara är några kapitel kvar utav Stay Away, Baby! och antalet kapitel som är kvar är........ Ca 7 kapitel , så SAB blir alltså runt 85 kapitel . Vi hade först tänkt oss att skriva tills vi kom till 100 kapitel men våra idéer verkar slut och så känner vi att novellen börjar närma sig ett slut. Så de sista kapitlerna kommer va skrivna utav Fanny eller Cornelia.
 
Och då kanske ni undrar varför inte jag ska skriva, oj jag tänkte att jag skulle berätta det för er nu. Jag, Fanny och Cornelia har idag träffats och pratat lite om hur SAB ska sluta och så men vi pratade också om vad våran NYA novell skulle handla om. Så nästan hela dagen har gått till att planera våran nya novell, som jag inte tänker berätta vad den heter än utan ni kommer få reda på den i det sista kapitlet utav SAB. 
 
Vi har planerat allt, jag menar verkligen ALLT för att våran tredje novell ska bli så bra som möjligt. Vi har planerat vem tjejen är, vad hon ska hetta, vart hon kommer ifrån, om killarna ska vara kända eller ej, vi har till och med bestämt vem tjejen ska bli tillsammans med. Men allt detta ska bli en överaskning tills det första kapitlet kommer ut men vi hoppas att ni är taggade över att det blir en ny novell. Vi är i alla fall det, vi är taggade till 1000 och vi hoppas verkligen att ni kommer tycka om den här novellen lika mycket som vi gör.
 
I alla fall medan Cornelia och Fanny skriver de sista kapitlerna så kommer jag att börja skriva på den nya 'HEMLIGA' novellen. Vi hoppas att SAB kommer ta slut innom någon vecka eller två så att vi så snabbt som möjligt kan börja på den nya. Men den nya kommer inte vara likadan som BFF eller SAB som har blivit uppdaterade dagligen utan den nya kommer det att komma ett nytt kapitel varje onsdag och söndag. Vi hoppas verkligen inte att ni blir sura av att vi har bestämt så här utan vi har bestämt oss för att göra så här för att vi vill kunna läsa igenom kapitlerna, göra dem längre och lägga ner lite längre tid på varje kapitel. Så vi hoppas på att ni förstår hur vi tänker och ser det på samma sätt som vi gör. 
 
Men innan jag glömmer bort det så kommer det komma en trailer i sista kapitlet av Stay Away, Baby! om vad den nya novellen heter och vem som är tjejen. Vi hoppas att efter ni har läst det sista kapitlet utav Stay Away, Baby! att ni kollar in trailern till ******* och kommenterar vad ni tycker om den.
 
Nu när vi har gått igenom allt det här så har vi en fråga till alla er som kan göra Designer eller Headers! Vi undrar om någon utav er skulle kunna göra en ny design eller i alla fall en ny header till oss. Om ni kan skicka ett mail till oss, vår mail är : [email protected] 
Eller lämna en kommentar i det här inlägget. Och om ni har fixat några tidigare designer eller headers så skulle vi hemskt gärna vilja se några utav dem.
 
 
 
 
Kram Nora, Fanny och Cornelia

Kommentarer
Postat av: Bella

hur går det med oneshoten? :) xx

2013-07-09 @ 07:14:44
Postat av: Anonym

Kan ni skriva dialogerna på engelska i nästa novell?!? :D
Älskar alla era noveller!!

2013-07-09 @ 23:57:50
Postat av: fridaaa

Hej tjejer! Jag har tyvärr inte tid att göra en ny design åt er, eftersom jag sommarjobbar och måste ha tid till annat också. Men om ni vill, så har jag en design jag gjorde för ett par veckor sedan som inte kommer till någon användning. Så om ni skulle vilja ha den är det bara att höra av er! Här hittar ni en live version av designen: http://designettdnovell.blogg.se/

Puss och kram!

Svar: Ja, vi skulle gärna vilja ha den. Men vi har två frågor, första är om vi själva kan byta bakgrundsbild och den andra frågan är när du har tid och lust att göra en ny design skulle du kunna göra en åt oss då. Du behöver verkligen inte vi bara undrar!
Kram Nora,Fanny och Cornelia
Nora,Fanny och Cornelia

2013-07-11 @ 20:37:41
URL: http://fridasi.blogg.se
Postat av: Anonym

När kommer nästa kapitel upp?

2013-07-12 @ 12:49:24
Postat av: fridaaa

svar: ja ni kan byta bakgrundbild! antingen med hmtl kod (#ffffff t.ex) eller så en länk till en bild. Ni fattar nog själva tror jag! Hmm... ja såklart att jag skulle kunna göra en design till er när jag har tid, grejen är bara den att jag jobbar fem veckor framöver och vet inte hur mycket tid det kommer att finnas, sen börjar skolan om bara en vecka efter att jag slutat jobba.. Men om ni fortfarande är intresserade då, så kan jag göra en ny till er! skriv gärna till min mejl istället så blir det lättare att hålla kontakten hehe: [email protected]

Kram!

2013-07-12 @ 17:12:06
URL: http://fridasi.blogg.se
Postat av: Jooysann

Det blir jätte bra, jag tycker att ni borde bestämma och att man bara hänger på, för ni gör det så bra och idéerna verkar super. ;)
Kram på er!

2013-07-13 @ 01:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0