Nytt kapitel på söndag!

Heeellooo, förlåt att vi inte har uppdaterat på några dagar nu, men jag(fanny) har varit ute på landet i en vecka och har inte kunnat skriva pga att jag inte haft min dator här. Och Cornelia o Nora har inte heller haft tid att skriva. Men eftersom jag kommer hem på söndag så kommer jag kunna skriva då, så ni får ett nytt kapitel. Ska bara skriva till er också att det är så kul att komma in på bloggen och se era gulliga kommentarer om hur ni gillar novellen osv.

Midsommar kramar Fanny, Nora & Cornelia xx

Kommentarer
Postat av: Bella

hur går det med oneshoten? :) xx

Svar: vi har inte hunnit med att skriva dem senaste dagarna och när vi har tid så skriver vi i först på våran novell "Stay away baby!" och när vi känner för att skriva mer eller har tid över så skirver vi One Shotsen. :)x
Nora,Fanny och Cornelia

2013-06-23 @ 10:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0