Stay away, baby! Chapter 69 (Le sexi time)

Jag stirrade på min pojken framför mig. Hans mörka lockar hade fallit lite framför hans ögon och en stor hand drog genom håret innan handen slöts om den blöta handduken. Jag kände hur han baddade mitt ansikte och jag log ett ledsamt leende mot honom.
 
"Tack, men Harry hur hittade du mig?" frågade jag och hans gröna ögon tittade upp på mig.
 
"Jag letade efter Liam och åkte till hans lägenhet men såg honom köra mot ladan men jag följde inte efter på direkten men sen bestämde jag mig för att åka till ladan och se om han var där, då såg jag dig där och slog ner Liam och tog med dig hem till mig" sa han i ett andetag och jag tog upp min hand och tog hans stora hand i min. 
 
"Tack Harry"
 

 
 Emys perspektiv: 
 
 
 

 

Harry log ett sånt där typiskt Harry leende där smilgroparna syntes och ögonen tindrade. Hans hand släppte min och strök mig över kinden.

 

"Gör det jätte ont?" 

 

"Nej...jo...jag vet inte" tårarna välde upp i mina ögon igen och jag torkade snabbt bort dom.

 

Emy, han kommer aldrig att skada dig igen” hans blick blev genast lite osäker. ”Jag kommer alltid att skydda dig...om du vill ha mig i ditt liv så kommer jag att finnas där” han lutade sig framåt och hans gröna ögon gömdes bakom hans ögonlock. Hans mjuka läppar hamnade på mina men det var ingen elektricitet eller fyrverkerier, inga fjärilar i magen inget annat än ett par mjuka läppar mot mina. Harry märkte att jag inte kysste tillbaka, först stelnade han till men bakade nästan direkt efter. Hans ögon stirrade in i mina, tog ett djupt andetag och stängde ögonen.

 

Louis?” frågade han med fortfarande stängda ögon.

 

Harry jag älskar honom, förlåt du är en snäll kille när man har kommit förbi Harry som lägger sexuella kommentarer så finns faktiskt en riktigt fantastisk kille under allt annat och jag vet att han kommer skämma bort flickan som stjäl hans hjärta” han öppnade ögonen och dom spärrades genast upp. Han puttade lite på mig och nickade bakom mig att jag skulle kolla dit. Jag vände mig om och såg ingen mindre än världens vackraste och finaste kille. Louis.

 

Älskar du mig fortfarande?” viskade han, blicken som han gav mig utstrålade så mycket kärlek att jag nästan kunde känna lukten utav den. Jag vände mig mot Harry men han tittade ner i golvet. Han vände upp blicken på mig och reste sig fort upp.

 

Jag...umh...ska...gå till....en vän..” han nästan sprang ut ur rummet, ytterdörren smällde igen och Louis satte sig bredvid mig. Hans blick borrade in i min hud och jag vände blicken mot honom.

 

Ja”

 

Hans ögon blev stora och munnen öppnades lite. Han lutade sig fram och kysste mig först lätt, en kyss av lycka men sen blev den mer och mer het för varje sekund. Jag började dra med fingrarna över Louis randiga t-shirt, han stönade lite mot mina läppar och jag log. Hans tunga petade på min underläpp för att få mig att öppna munnen igen. Jag tog tag i kanten på hans tröja och drog den över huvudet. Hans vältränade mage och bröst syntes precis i det nu mörka rummet. Mina naglar skrapade inte för hårt inte för löst mot hans rygg och ett nu högre stön slapp ut från Louis läppar. Han kysste min hals och hans tänder bet löst i skinnet. Min tröja hamnade på golvet likaså mina byxor. Hans blick blev stel ett ögonblick och jag förstod att han såg mina sår. Dom var inte så stora som jag trodde men dom skulle säkert vara värre imorgon.

 

Vill du inte så behöver du inte Louis, jag vet att jag är ful och äckl-”

 

Emy du är lika vacker som alltid” viskade han i mitt öra och hela min kropp rös till av hans ord.

 

Helt oförberett knäppte han upp min BH och drog av mina små trosor, dom hamnade på golvet. Han kysste mig ner för halsen, till brösten och ner till magen. Min kropp skakade av förväntning, Louis skrattade till och började kyssa mina lår. Högre och högre upp rörde sig hans mun. Jag försökte kväva ett stön men jag tror att Louis hörde det ändå. Hans blick lämnade inte min och jag drog mina fingrar i hans hår, tryckte honom närmare mig. Hans varma andedräkt fick håret att resa sig på armarna och nacken. Innan jag ens hann reagera kände jag hans mjuka tunga mot mig och jag drog efter andan. Hans tunga torterade mig nästan och min kropp lyftes från madrassen, pressades närmare honom. Hans namn flög från mina läppar när med hjälp av tunga, läppar och fingrar fick mig att känna som om jag svävade på moln.

 

Min kropp exploderade och det svartnade för ögonen i några sekunder. Jag räknade till fyra innan synen kom tillbaka, då satte jag mig upp och tittade på den vackra man pojk...killen framför mig. Han hade världens flin på läpparna och ögonen glittrade busigt.

 

Tyckte du om det?” viskade han sexigt i mitt öra, jag var helt matt i kroppen så jag kunde knappt svara. Jag lyckades att nicka vilket fick honom att skratta lite. Jag ruskade lite liv i mig själv och vände mig om.

 

Ner” Jag puttade honom lite så att han låg ner. Jag knäppte upp hans byxor och inte så oskyldigt drog med handen över hans skrev. Hans var hård som sten och hans ögon stängdes av min beröring. Jag kröp upp och började kyssa på hans kropp. Först en lätt kyss på läpparna därefter fick ögonlocken var sin lätt kyss, näsan fick också ett möte med mina läppar. På halsen lämnade jag blöta kyssar som fick Louis att stöna mitt namn högt. Jag tänkte jävlas lite med honom så som han hade gjort mot mig så jag började kyssa hans bröstkorg och sen ner mot hans magrutor. Jag kysste kanten på hans kalsonger men stannade där. Precis när Louis trodde att jag skulle dra ner dom började jag kyssa honom hela vägen upp igen. Han grymtade irriterat och jag flinade.

 

Efter min lilla resa som bestod att kyssa och smeka varje del utav Louis kropp förutom där han mest ville att jag skulle röra honom bestämde jag mig för att jag hade plågat Louis tillräckligt.

 

Jag drog långsamt ner han kalsonger och Louis tittade på mig med en blick som sa 'äntligen'. Jag fnissade lågt men mina ögon blev stora som tefat. Hans storlek förbluffade mig alltid.

 

 

Min hand slöts kring honom och ett stön hördes från hans läppar. Han var så fin, Louis, min Louis.

 

Ja jag är din, bara din” viskade han.

 

Sa jag det högt?!

 

Mina kinder kunde lika gärna ha brunnit så varma som dom blev, jag slutade inte att pumpa men jag tittade ner i golvet.

 

Nej Emy titta inte bort du är också fin och du behöver inte skämmas för det”

 

Helt plötsligt kom massor med mod till mig och jag tog in hela Louis i min mun. Jag kunde höra Louis skrik viska 'fuck' innan ett stön hördes och jag fnissade lite, eller ja jag fnissade så gott det gick. Mitt huvud guppade upp och ner innan jag flög upp med Louis armar om min midja. Panna mot panna och kärlek i våra blickar.

 

Redo?” viskade han och jag nickade. Han plockade upp en kondom ur en liten låda bredvid sängen. När den hade rullats på så vände han sig mot mig, kärleksfyllda kyssar gavs från den ena till den andra och jag fnissade lite. Louis var väldigt försiktig men det gjorde ändå lite ont i början.

 

Förlåt Emy, jag vill inte att det ska göra ont...” viskade Louis han saktade in och började dra sig ur. Jag fick panik och höll fast hans rygg så att han inte skulle kunna backa. Jag vill vara nära honom, åh vem försöker jag lura jag behöver vara nära honom. Han är mitt allt även efter allt han har gjort så älskar jag honom fortfarande. Han tittade lite förvirrat på mig men drog sig inte ur.

 

Fortsätt Louis” viskade och kysste hans hals. Hans stönade ut något om hur fantastisk jag var och mitt ansikte sprack upp i ett leende. Han var så försiktig, så så så försiktig. Som om han tog i för hårt skulle jag gå sönder. Plötsligt kände jag hur han ryckte till inuti mig och han kom. Framför mina ögon såg jag hur denna änglalika killen stängde sina ögon och föll ner över mig. Han rullade av mig och la sig bredvid mig i sängen.

 

Louis perspektiv:

 

Jag älskar dig Emy” viskade jag men när jag tittade upp så sov hon redan. En hårslinga hade fastnat i hennes mun och jag tog försiktigt bort den.

 

Jag älskar dig till månen och tillbaka” den sköna känslan jag hade i kroppen försvann när jag tänkte på Nialls och min konversation som vi hade precis innan jag lämnade av honom vid hans hus.

 

Flash back:

 

Louis, när vi hittar Emy vill jag att det blir den sista gången du någonsin pratar med henne!” han var fullt seriös och jag blev lite nervös.

 

Det är ditt fel att hon är borta så jag vill att du håller dig borta från henne, fattar du?” jag satt fryst som en pinne i förarsätet, blicken fastklistrad på Nialls hotfulla ansikte.

 

För om du inte håller dig borta kan jag lova dig det här Tomlinson... Att jag kommer döda dig”

 


HAHA! Trodde ni att det skulle hända något mellan Emy och Harry där?! Jag är så elak att jag bara lurar er ;)

Men herre gud har suttit sen...typ halv fyra till vad är klockan nu... 19.29!!!!! ändrat om allt om och om igen!! Men eftersom jag är så snäll så lägger jag upp det här kapitlet utan en bild så ni slipper vänta tre timmar till så fanny eller nora kan dra deras lata rumpor till datorerna och fixa bilder ;) Men nu ska jag skriva lite på min bieber fan fic så adios amigos :)

xoxo

 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Lika bra som vanligt!! Älskar verkligen denna novellen!!

2013-06-03 @ 19:54:43
URL: http://moajosefinesvensson.blogg.se
Postat av: Jasmin

SÅ BRA!!!!!!!!!!! LOUIS FÅR INTE DÖ!!!!! SERIÖST!!!!!!! DET FÅR BARA INTE HÄNDA!!!!!!!!! OMG SÅ SPÄNNANDE!!!!!!!!!!

2013-06-03 @ 22:12:09
URL: http://oonednoveller.blogg.se/
Postat av: Felicia

As bra kapitel!!! :D

2013-06-03 @ 22:15:42
Postat av: Stina

Blev lite lurad där... Men hoppades på att Emy inte skulle göra något med Harry iaf!

2013-06-03 @ 23:51:36
Postat av: Bella

jättebra! :) xx

2013-06-05 @ 20:10:57
Postat av: Bella

Kan jag får vara med i nästa novell och spela huvudperson och blir tillsammans med Liam? :) kram! xx

Svar: vi har redan börjat planera lite på våran kommande novell och den kommer tyvärr inte handla om Liam, vem som ska vara huvudpersonen har vi inte riktigt bestämt om hur vi ska välja en så vi får se :)x
Nora,Fanny och Cornelia

2013-06-06 @ 10:18:40
Postat av: Bella

ok :(

2013-06-06 @ 19:42:10
Postat av: Bella

ok :) :( *

2013-06-06 @ 19:42:22
Postat av: Bella

Annars så kan jag blir tillsammans med Harry eller Louis men helst med Liam! :) <3 xx

2013-06-06 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0