Stay away baby! Chapter 76

Tidigare:

"Shh babe, gråt inte" viskade Louis vilket bara fick mig att gråta mer.

 

"Jag vill bara inte att någon ska skada er..." snyftade jag in i kudden och jag hoppades att dom kunde höra vad jag sa.

 

"Inget kommer hända, allt kommer bli bra" tröstade Louis mig och jag log in mot kudden lite, gud vad jag älskar den pojken.

 

"Förlåt, jag älskar er alla och jag kan inte ens tänka på vad som skulle hända om något hände med er" det sista hörde man knappt men dom fortsatte att trösta mig.

 

"Det är okej, allt kommer bli okej" sa Harry tyst innan jag somnade.


 

 

"Det är okej, allt kommer bli okej." Det hade jag sagt till mig själv i en hel vecka nu, ingenting hade hänt än och jag hoppades på att inget skulle hända. Jag hade varit med Louis i skolan men efter skolan så var han med killarna för att planera. Jag hade sett honom några gånger när dem hade varit hemma hos mig, men då fick jag inte vara med. Dom vet att jag inte gillar det dem håller på med, så dom tycker inte att jag ska vara där.

Men idag så ska jag och Louis göra någonting tillsammans men vad vet jag inte, för han ville att det skulle vara en överaskning. Jag hör hur dörrklockan ringer nerre i hallen och jag kollar mig en sista gång i spegeln innan jag springer ner till hallen. Jag öppnar dörren och där står killen jag älskar så mycket. 

 

"Hej." Säger jag glatt till honom. 


"Hej baby." Säger han och kysser mig. 

 

"Redo?" Frågar han mig samtidigt som vi går ut till bilen. 

 

"Ja, men kan du inte säga vart vi ska?" Frågar jag honom. Han skakar på huvudet samtidigt som vi sätter oss i bilen, han startar motorn och börjar köra. 

 

-

 

Efter runt tjugo minuter så har Louis stängt av motorn. Jag går ut ur bilen och ser den stora skylten "London Zoo" jag ler och kollar på Louis. 


"Ska vi gå på zoo?" Frågar jag honom och ler. 


"Ja, det var det bästa jag kunde komma på." Säger han osäkert som att jag inte gillade hans idé.

 

"Louis, det kommer bli jättekul, kom nu!" Säger jag till honom, han tar min hand i hans och vi går inåt mot zoot. 

 

-

 

"Jag hade det jätte roligt, Louis." Säger jag och lägger armarna runt hans nacke, han tar händerna om min midja. 

 

"Bra, jag med." Säger han och kysser mig på pannan. Jag ler för mig själv, allting är så perfekt just nu men jag visste att direkt när vi kom hem så skulle allting vara som vanligt igen. Han skulle vara tvungen att vara med killarna för att planera och jag skulle sitta där själv eller vara med Valerie. 

 

"Louis?" Frågar jag honom och han kollar ner på mig. 

 

"Ja?" Svarar han oroligt. 

 

"Kan jag få stanna hos dig ikväll?" Frågar jag honom. 

 

"Alltid Emy." Säger han och kysser mig passionerat på läpparma. 


 

Jag vet att det här kapitlet blev riktigt kort men jag ville att ni skulle få det ikväll. Bättre kort än inget, eller hur? 

Vad gör ni nu på sommarlovet? Vad ska ni göra? Vad har ni gjort? KOMMENTERA!! 

Kram Fanny, Nora & Cornelia! xx

 
 Är dom inte söta?? /Fanny xx

Kommentarer
Postat av: Bella

Jättebra! :) btw skriver från mobilen. :) kram! :) xx

Svar: tack, okey:)x
Nora,Fanny och Cornelia

2013-06-30 @ 12:27:27
Postat av: Felicia

As bra!!! :D
Älskar nya kapitel! Särskilt på denna bloggen! :)

På sommarlovet gör jag inget speciellt, men jag ska spela mycket fotboll och bl.a. Vara med i södra Sveriges största cup! :) själv da?! :) kram

Svar: tack så mycket :) Ohh va roligt! Jag(fanny) ska till turkiet, nora ska till spaninen tror jag och cornelia vet jag inte riktigt haha. Kram :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-06-30 @ 12:49:44
Postat av: Bella

Hur går det med oneshoten? Btw skriver från mobilen! :) kram! :) xx

2013-06-30 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0