Stay away, baby! Chapter 16

"Du borde låsa dörren efter dig, vem som helst kan ju komma in." Säger jag till henne och ler.
 
"Vem som helst är ju du." Säger hon surt och kollar bort, jag skrattar lågt och ler.
 
"Va inte så sur Emy." Säger jag till henne, jag sätter mig ner i soffan brevid henne och vänder mig mot henne. Jag tar handen under hennes hacka och drar sakta upp den så att jag ska kunna kolla in i hennes vackra ögon. Hon kollar rakt in i mina ögon och jag kollar in i hennes underbara ögon, jag lutar mig sakta mot henne, och jag ser hur hon stänger sina ögon.
 
--Emy's perspektiv--
Jag ser hur Louis lutar sig närmare mig han har fortfarande handen under min hacka och jag stänger ögonen. Jag vet inte själv vad jag håller på med allt man hör är tvns låga volym och våra andetag. Jag tar sista steget och trycker mina läppar mot hans. Vad håller jag på med?
Kyssen är mjuk men på ett sätt hård och passionerad, jag gillade det. Jag tar upp mina händer i hans hår och drar fingrarna igenom det, Louis släpper taget om min hacka och istället placerar han båda sina händer runt min midja och trycker mig närmare honom. Jag känner hur han drar tungan emot min nederläpp för tillstånd att komma in med tungan i min mun, jag öppnar munnen lite och våra tungor "leker" med varandra i varandras munnar. Han håller fortfarande grepet om min midja, och han tar försiktigt ner mig i en liggande position istället för sittandes. Han lägger sig över mig, och tar tag i mina händer och lägger ner dom på varsin sida om mitt huvud, han håller ett ganska hårt grep om mina handleder, och kysser mig ändå hårdare. Han slutar kyssa mig och ger mig ett leende, och sedan kysser han mig bakom örat och ner för nacken, han suger hårt tag i huden, och jag stönar högt.
Om pappa, Maura eller Niall skulle vara hemma nu skulle dom kommit ner direkt till vardagsrummet för att se vad jag hållde på med. Pappa och Maura var på jobbet och Niall var hemma hos Josh. Mina tankar förvinner då jag känner att Louis biter tag i min hud på precis samma ställe som förra gången, på festen. Jag försöker komma loss med armarna, men det går inte så bra Louis håller bara ett hårdare grep om mina handleder.
 
"Du är min Emy, och det vet du." Säger Louis och kollar up och ler mot mig. Han släpper taget om mina handleder och går av mig och sätter sig brevid mig i soffan, jag reser mig sakta upp och slår en blick mot tvn, det är fortfarande Pretty Little Liars på tv skärmen. Jag sträcker mig efter fjärkontrollen och stänger av tvn.
 
"Erkänn att du gillade det?" Säger han till mig och ler stort.
 
"Kanske det." Säger jag till honom och då ler han bara ännnu större.
 
"Emy baby, jag vet att du gillade det." Säger han bara till mig innan jag hinner svara honom med att jag inte gillade de så hör jag hur ytterdörren öppnas.
 
"Hej Emy." Hör jag hur pappa skriker. Jag kollar på Louis med en chock och pekar bakom soffan, som ett tecken på att han snabbt kunde gömma sig där. Han ger mig ett leende innan han gömmer sig bakom soffan, jag sträcker mig snabbt efter filten som har ramlat ner på golvet, jag tar upp det och lägger det över mig och tar tag i mobilen och startar den och går fort in på twitter. Jag hör hur pappa kommer in i vardagsrummet och jag kollar mot dörröpnningen och där står han och han ger mig ett stort leende.
 
"Hej gumman, trodde att du hade somnat eftersom du inte svarade när jag kom hem." Säger han till mig.
 
"Ja, jag somnade till lite." Svarar jag honom.
 
"Jasså är du säker på det?" Frågar han mig, jag kollar på honom frågande, inom mig är jag helt chokad visste pappa att Louis var här?
 
"Ja, jag smsade lite med Miranda och sen så somnade jag." Säger jag till honom.
 
"Så det är Niall's skor som står ute i hallen då?" Frågar han mig och jag kommer snabbt på att Louis hade kvar sina skor ute i hallen.
 
"Ja, jag tror han köpte dom i helgen." Ljuger jag. Jag bruckade inte alls ofta ljuga för pappa, men nu visste jag inte alls vad jag skulle göra.
 
"Okej, inte hans stil riktigt men dom passar nog bra." Säger han till mig och jag nickar mot honom.
 
"Jag fixar lite mat Emy och så kan vi äta sen, Maura kommer hem sent ikväll." Säger han till mig och jag nickar som svar och ler stort. Jag ser hur han vänder sig om och går ut från vardagsrummet och hör hur han går up på övervåningen. Jag reser mig upp och kollar bakom soffan och ser hur Louis sitter där jag kan inte låta bli att le åt hur lustigt det ser ut, han reser sig upp och klättrar över soffan. Vi smyger ut i hallen och han tar på sig sina skor, när han har satt på sig sina skor så kollar han på mig och ger mig ett leende och innan jag ens hinner säga emot så är hans läppar emot mina, jag kan inte säga att jag inte gillar hans mjuka läppar mot mina för det gör jag. Han avslutar kyssen och viskar i mitt öra "Tack Emy, vi syns imorn" jag nickar bara sakta innan han tyst går ut från huset genom dörren.
Jag springer up på övervåningen och in i mitt rum, jag går in i min walk-in-closet och tar fram ett par gråa mjukisbyxor och en svart stickad tröja, jag vill ju inte att pappa ska se bitmärket som Louis hade gjort igen..

Tell the world I'm hereeee... Ulrik är bäst, har haft låten i huvudet hela dagen men jag(fanny) har ingenting emot det ;) Haha och jaaa David Beckham får spela hennes pappa i bilderna, kom inte på någon annan.. haha :D
I alla fall varsågoda här får ni ett nytt kapitel, asså redan kapitel 16? Det går så fort! Haha.
 
Hoppas att ni gillar det, tack för alla underbara kommentarer! xxx Fanny & Nora

Kommentarer
Postat av: Wilma

Aaahh, fan jag fixar inte detta längre! #Spännande.se ;)) Ni är verkligen sååå otroligt super jätte mega gryyymma på att skriva. "I don't care, I LOVE IT!!" :) xx

Svar: Hahah tack så jättemycket vilma:)xx
Fanny och Nora

2013-03-03 @ 20:55:20
URL: http://onedirection1dnovell.devote.se
Postat av: Julia

Det är så bra, man vill bara fortsätta läsa. <3 xx

Svar: Tackar:)<3xx
Fanny och Nora

2013-03-03 @ 21:00:54
Postat av: Frida

Jag älskar den här novellen!! Blir bara bättre och bättre!! :Dxx

Svar: Tack så mycket:)xxx
Fanny och Nora

2013-03-03 @ 21:42:14
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Elin

DU SKRIVER JU BÄST! Längtar till nästa del!

Svar: Haha Nora är lika bra hon, tack:)<3xx
Fanny och Nora

2013-03-04 @ 15:14:41
URL: http://OneDiiiirection.devote.se
Postat av: Anonym

Jag älskar det!!! OMG! mer! Ni är bäst på att skriva!!!! <3 :)

Svar: tackar :)xxx
Fanny och Nora

2013-03-04 @ 16:46:57
Postat av: Nathalie

Bra kapitel och det är sjukt spännande! Bra jobbat :D

Svar: tack :Dxx
Fanny och Nora

2013-03-04 @ 18:56:09
URL: http://allweneedisoned.blogg.se
Postat av: Felicia

Du är sjukt bra på att skriva!!! Det e såå spännande och man vill bara veta mer..! Längtar verkligen till nästa kapitel!!! :)

Svar: Tack så mycket! :)xxx
Fanny och Nora

2013-03-04 @ 19:25:42
Postat av: Anonym

OMG! denna novellen är såå bra och spännande att jag har slutat att läsa de andra novellerna som jag läste innan...

Svar: haha tack :)xxx
Fanny och Nora

2013-03-04 @ 19:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0