Stay away, baby! Chapter 26

Tidigare:

 

"Ja, lovar." Säger jag till henne och kramar om henne innan jag går ut från skolan och bort till busshållplatsen. Bussen kommer och jag går in och betalar och sätter mig längst fram i bussen. Bussen kör in på gatan där jag bor och jag klickar på "stanna" knappen, och det plingar till i bussen. Bussen kommer fram till busshållplatsen och den stannar och dörrarna öpnnas jag går ut och går hem.

 

Jag låser upp dörren till huset och märker att ingen är hemma, jag var van vid att vara ensam hemma. Pappa var alltid på jobbet och Maura med och Niall var ofta med någon kompis. Jag hör en bil köra up på garageuppfarten och jag kollar ut genom fönstret, det var Louis's bil jag ser han gå ut från bilen och sen gå mot våran dörr. Vad gjorde han här?

 

 ________________________________________________________________

 

Jag tog Louis hand och ledde honom upp för trappan och in till mitt rum.

Så det här är mitt rum” sa jag medan Louis tittade runt i rummet. Jag satte mig på sängen som luktade nytvättade lakan. ”Vem är det här?” frågade Louis. Han vände sig om och höll ett foto av min mamma i sin hand.”Det är min mamma”

Louis satte sig bredvid mig på sängen och det såg nästan ut som om han studerade mitt ansikte. ”Du har så vackra ögon, vet du det?” det måste ha varit en retorisk fråga för innan jag hann svara kysste han mig hårt. Hans händer gick mellan att ta i mitt hår till att smeka min rygg. Min tunga utforskade hans mun. Så låg vi ett tag. Plötsligt låg jag i bara bh och trosor och kände att Louis smekte mitt bröst genom bh tyget mina bröstvårtor styvnade direkt av beröringen. Jag kunde känna hans stånd genom jeansen som pulserade mot min mage. Fumligt knäppte jag upp han byxor samtidigt som han tittade på mig med ett självsäkert leende. ”Och varför ser du självsäker ut då? Om jag får fråga” sa jag medan jag smekte hans bara rygg med naglarna. Han stönade till av välbehag och svarade, ”Jag tänkte bara på hur du verkade hata mig för bara några dagar sen och nu ligger du här med mig nästan naken och du är bara min” det sista betonade han lite extra innan han började kyssa mig igen. Hans läppar vandrade över mina kindben till min hals. Där nafsade han lite, inte lika hårt som sist nu gav det mig bara rysningar. Hans läppar fortsatte ner till mina nyckelben och jag kände att min kåthet steg till max. Jag tittade ner på Louis han gjorde något mellan att kyssa och slicka på mitt ena nyckelben. Hans händer letade sig in under min rygg och knäppte upp min behå försiktigt lirkade han mer mina trosor. Hans blick vandrade över min kropp och jag fick gåshud...

 

Louis perspektiv

 

Jag gjorde allt för att behålla självkontrollen, allt jag ville var att bara kasta mig över Emy. Men jag måste vänta hon måste få njuta lite först. Jag böjde mig ner över hennes bröst och slickade på det ena bröstet och masserade det andra. Emy gnydde och stönade och jag blev ännu hårdare även om jag trodde att det var omöjligt. Jag började smeka hennes mage ner mot hennes sköte, jag kunde känna gåshuden på magen och höra henne stöna mitt namn. Emy reste på sig och drog långsamt ner mina kalsonger och när hon fick se min kuk blev hennes ögon stora som tefat. ”Babe är du oskuld?” frågade jag, långsamt skakade hon på huvudet utan att släppa kuken med blicken.”Jag har bara gjort det en gång”sa hon och tittade upp och rodnade.”Med mina gamla pojkvän,” la hon till ”Asså herregud Louis du måste ju vara minst 20 centimeter! Hur ska det här gå?” sa hon och lät osäker. ”Älskling det kommer gå fint vänta bara.” sa jag och kysste henne hårt. Mina händer klämde på hennes rumpa. Jag kände Emys mjuka hand sluta sig över min kuk och jag släppte ut ett stön mitt i vårat grovhångel. Emy som hörde att jag gillade det tog tag lite hårdare och så slutade hon kyssa mig och jag kände hennes läppar sluta sig runt min kuk istället och jag bara stod och höll händerna på hennes huvud och njöt. Hon kunde inte ta in hela kuken i munnen så det som hon inte fick in runkde hon av med ena handen och med andra smekte hon mina pungkulor. Jag tog tag i hennes hår och började munknulla henne ganska hårt och efter bara ett litet tag slutade jag när jag kände jag att jag var nära att komma, Emy fattade det och fortsatte. ”Sluta annars kommer jag snart” men hon slutade inte ”Jag vill smaka på dig” sa hon jag kände orgasmen börja i magen sen sprutade jag, Emy svalde allt och slickade min kuk ren. Jag lyfte upp Emy och la henne i sängen med särade ben. Bara att titta på henne från den vinkeln fick mig att börja hårdna igen. Först drog jag med pekfingret på hennes lilla sköte och kände att hon var våt. Jag tryckte in ett finger och Emy stönade högt. Hela hennes inre var varmt och blött, jag började massera hennes inre väggar och med min tumme smekte jag hennes klitoris. Jag tryckte in ett till finger och Emy gnydde och vred på sig. ”Shh baby, jag ska göra det skönt för dig.” sa jag i min sexigaste röst. Jag drog ur mina fingrar och böjde mig fram, hon luktade fantastiskt och jag behövde smaka henne. Jag drog med tungan från botten av fittan till toppen, stoppade in hela tungan i hennes fitta knullade henne med min tunga och från alla läten tyckte hon att det var skönt. Jag bytte ut tungan mot fingrarna och pumpade fort och hårt.min tunga cirkulerade på hennes klitoris och plötsligt vibrerade hela Emy när hon fick sin orgasm jag slutade och lät henne återhämta sig lite...

 

Emys perspektiv

 

Jag satte mig upp och tittade på Louis, min hand smekte hans kindben och någon stans i mitt huvud gnagde tankar som ”Gillar Louis mig? Är det bara min kropp han vill ha? Hur många har han haft sex med?”men det fick jag tänka på senare för Louis höll på att trä på en kondom. ”Lägg dig ner” sa han med en bestämd röst. Han la sig över mig och jag kände hur han trängde in. Jag hade aldrig känt mig så här fylld, jag älskade verkligen känslan av Louis grova kuk fylla hela mig. Jag hör hur han stönar när nästan hela kuken är inne och jag håller mig för att inte låta honom veta att det gör lite ont.”babe spänn dig inte, då kan jag inte göra det skönt för dig.” jag nickade bara till svar och försökte slappna av. Han väntade tills jag hade anpassat mig till honom sen fortsatte han i ett högt tempo och vi båda började flåsa.”Mmmmh Emy du är så trång och skön” viskade han. Jag drog med naglarna på Louis rygg och jag slog vad på min prada väska att det skulle bli röda ”klös” märken imorgon. Jag började känna suget i kroppen sen krampade jag tag runt Louis kuk när jag kom i en orgasm så stark att det svartnade för ögonen. Louis kom strax där efter. Sen låg vi där några minuter och hämtade andan.” tack babe” va allt Louis sa innan han började klä på sig och sen gå. Innan jag hade förstått vad som hade hänt hörde jag hans bil åka iväg och lämna mig, jag hade bara en tanke i huvudet.

 

Varför hade jag sex med Louis Tomlinson

 

____________________________________________________________________________________________

Hej jag är Noras och Fannys kompis som har skrivit det här kapitlet tänkte att det skulle va lite kul att skriva ett "sex kapitel" men det är mitt första så ni får va snälla hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Dör så bra!:D

Svar: tackar :)xxx
Fanny och Nora

2013-03-20 @ 21:50:04
URL: http://OneDiiiirection.devote.se
Postat av: Denise

Haha, var lite smått pinsamt att läsa, men det var jätte bra! :D


Svar: haha jaa men tack :)xxx
Fanny och Nora

2013-03-22 @ 18:23:17
URL: http://oneedirection.devote.se
Postat av: Vendela

Lite konstiga ord.. Men jaja skit bra (:

Svar: tack, kan ha varit tröttheten som kom över haha :)x
Fanny och Nora

2013-04-15 @ 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0