Stay away baby! Chapter 56

Tidigare:
 
"Vad fan gör du!?" grymtade han hest.
 
"Harry du är hemma hos mig du måste gå typ nu!" sa jag.
 
"Va Emy? Oh juste jag följde dig hem" sa han som han också kom ihåg gårdagen.
 
"Japp och tack för det men du måste gå nu ingen kan få veta att du var här!" sa jag i ett desperat försök att putta ut honom vilket inte gick.
 
"Lugn vi har inte bråttom plus att vi inte gjorde något men ändrar du dig så älskar jag morgon sex" sa Harry med ett flin på läpparna som spred sig i hela ansiktet. 
 
"Bara gå" mumlade jag, tomat röd i ansiktet. Han skrattade innan han reste sig och började gå mot dörren men innan vi ens hade hunnit ut ur vardagsrummet öppnades dörren.
 
"Emy, jag gömde mina idrottskläder ver du vart dom... vad fan gör den där jäveln här!?" Skrek Niall argt.
 
Niall's perspektiv

Jag kollade på Emy och sen på Harry men verken någon utav dom svarade på min fråga, jag gick fort fram till Harry och slog min knutnäve mitt på hans kind. Jag såg hur han vart röd på kinden direkt och precis när han tog upp sitt huvud igen så slog jag honom på andra kinden. 
 
"Niall sluta!!" Skriker Emy till mig. Jag kollar up på henne argt och går fram till henne.
 
"Så du försvarar honom nu också, först ligger du med Louis och nu med Harry! Vem blir nästa?!" Skriker jag rakt i hennes ansikte. Jag vänder mig om, och innan jag hinner reagera så har Harry slått till mig på kinden. Jag bryr mig inte utan fortsätter slå honom i magen, huvudet och typ överallt. 

"Niall seriöst sluta!!" Skriker Emy på mig igen. 
 
"Håll käften slampa!" Skriker jag till henne. Vad fan hade jag precis sagt, jag kallade en av dom personerna som   betyder mest för mig och som jag behöver mest i mitt liv för slampa. Jag kollade bakåt där Emy stog, jag såg hur det hade bildas tårar i hennes ögon och hur några av tårarna rann ner för hennes kinder. 
 
"Emy förlåt.. jag men..." Börjar jag men blir avbryten av Harry.
 
"Jag drar." Säger han och går ut ur rummet, vad hände precis? Harry går aldrig om inte hans "fiende" ligger i blod. Någonting måste verkligen vara på gång, han går aldrig utan en andledning. Tänk om andledningen är Emy? 
 
Emy's perspektiv

Jag vart förvånad när Harry gick, jag trodde han gick när det han ville hade hänt. Jag kollade på Niall som såg lika chokad ut som jag var. Jag hade ingen lust att vara kvar här nere i samma rum som Niall och jag hade ingen lust att gå till skolan. Jag gick upp på mitt rum och la mig ner i sängen, jag hörde hur ytterdörren öppnades och stängdes och låstes det var så jag visste att Niall hade gått. Jag reste mig upp igen och gick ner till köket för att äta lite frukost eftersom jag inte hade hunnit göra det innan. Jag tog fram tog lite flingor med mjölk pch ett glas juice och satte mig ner vid köksbordet. Jag tog fram dagens tidning som låg på bordet och såg vad det stog på framsidan. 
 
KILLE HITTAD IHJÄLSKJUTEN I SITT HEM SENT IGÅRKVÄLL! 
 
Det var en bild på framsidan och det enda man såg på bilden var huset och polisens avspärrningar. Jag suckade om någon skulle få reda på att det var Louis vet jag inte vad jag skulle göra. Visst jag är arg och besviken på honom just nu men jag skulle inte klara av att ha honom instängd i fängelset. 
 
1 dag senare

Jag stog framför mitt skåp i skolan och tog fram kemiböckerna, jag gick mot lektionen dörren var redan öppen så jag gick in och satte mig på min plats, Harry satt redan ner på platsen brevid min.
 
"Idag elever så ska ni få jobba lite med era rapporter som ni gör två -och två. Det är bara att börja på direkten."  Säger våran lärare och sätter sig ner vid sitt skrivbord. Jag kollar på Harry som sitter och kollar ner på bänken.
 
"Ehh ska vi gå ut och jobba i extra rummet?" Frågar jag honom. 

"Visst." Svarar han mig bara och vi reser sig oss upp och tar våra grejer och går mot rummet, jag stänger dörren efter oss. Jag vänder mig om och tänker gå framåt för att sätta mig ner på en av stolarna, men Harry står ivägen.  Han lutar sig fram mot mig och kysser mig, jag besvarar inte kyssen eller stoppar honom.
 
"Förlåt Emy." Säger han efter kyssen och kollar rakt in i mina ögon.
Ojojoj... vad händer nu?! Den här veckan kommer Cornelia vara i Spanien så hon kommer inte skriva någonting men det kommer jag/fanny) och Nora göra. Igår kunde ingen av oss skriva jag(fanny) hade dansuppvisning, Nora var tvungen att plugga och Cornelia kunde inte.
 
Asså kan ni fatta det om två dagar så är konserten!!!! Längtar så mycket!! Tänk att vara i samma rum som killarna!!! :D hahaha 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Omg!! Sååå bra!! :D

Svar: tackar :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-06 @ 10:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0