Stay away baby! Chapter 63

Tidigare:
"Jag måste prata med Emy." sa jag och jag såg hur Emy ryckte till men hon tittade inte mot mig utan höll kvar sin blick i den bok de använde.
 
"Okej, ni får 10 minuter sen vill jag att du inte stör min lektion något mer." sa hon och jag nickade snabbt. Jag gick mot Emy med åter igen snabb steg. När jag kom fram till henne så tog jag hennes hand och drog upp henne från hennes plats och drog med henne ut genom dörren.
 
"Louis vad vill du?" sa hon forfarande utan att titta på mig.
 
"Vi kan inte ha en paus jag behöver dig och du behöver mig." sa jag och tog hennes händer i mina. Men bara efter några sekunder så drog Emy bort sina händer från mitt grep.
 
"Louis jag behöver inte dig och du behöver inte mig. När jag menar paus så menar jag att det är slut." sa hon med en riktigt irriterad röst. Jag kände hur mitt hjärta sjönk och hur allting runt mig började gå långsammare bara för att hon sa att det var slut.
 
"Men men vi kan inte... du är min och ingen annan får ha dig förutom jag." sa jag med en röst som var nära att brista.
 
"Vi kan och vi är över och jag är inte din, jag är ingen och du bestämmer inte över mig." var det sista hon sa innan hon gick tillbaka in i klassrummet och lämnade mig själv ute i korridoren.
 
Emys perspektiv: 
 
Jag hade gått in i klassrummet igen och alla stirrade på mig. Antar att mitt och Louis förhållande inte var så hemligt längre. Jag plockade snabbt upp mina böcker och stormade ut ur rummet. Jag kunde höra Mrs Andersson ropa bakom mig men jag brydde mig inte. Jag tog upp min mobil och började skriva ett sms.
 
Till Zayn: Hej har du lektion nu? 
 
jag hann inte ens stänga ner mobilen inna jag fick ett svar från Zayn.
 
Zayn: Nej sitter utanför skolan, vänta har inte du lektion nu?
 
Jag svarade inte utan gick ut genom dom stora dörren och såg direkt Zayns stylande hår bakom muren. Jag gick dit. Bakom muren stod Zayn och Niall. Nialls ögon stirrade på mig i undran och Zayn med sorg.
 
"Emy vad har hänt? Har inte du lektion nu?" frågade Niall.
 
"Emh jo...men jag måste prata med Zayn...eller eftersom alla kommer veta det snart så kan jag väl säga det nu" jag pausade lite och drog ett skakigt andetag. "Jag gjorde det... det är slut mellan oss Zayn" han förstod precis vad jag menade och Niall tittade förvirrat på oss. 
 
"Emy vad menar du?" 
 
"Niall..." jag visste inte vad jag skulle säga. 
 
"Hon har varit tillsammans med Louis hela tiden i hemlighet och det var han som slog henne och nu har hon gjort slut med honom!" sa Zayn hans röst tydde på frustration. "Så när pratade du med honom?" 
 
"Typ på morgonen men han kom nyss in på lektionen-" 
 
"Har du varit tillsammans med Louis hela den här tiden?" Niall stirrade argt på mig och jag backade lite av rädsla, Niall märkte såklart det hans ögon mjuknade och han drog in mig i en kram. 
 
"Den jäveln ska få betala för att ha skadat dig!" viskade Niall.
 
 
Harrys perspektiv: 

Jag öppnade skoldörren och tog upp en cigg. Men när jag hörde Nialls arga röst la jag ner ciggen igen och smög mig närmare. 
 
"Har du varit tillsammans med Louis hela den här tiden?" hörde jag Nialls arga röst säga och några snyftningar som var Emys. Va fan hade Louis inte dumpat henne eller? Nialls sa något om att han skulle få betala för det han hade gjort mot Emy och ikväll kunde jag inget annat än förvänta mig att Louis kom hem helt blåslagen.
 
"Snälla Niall skada honom inte, visst jag gjorde slut med honom men jag älskar honom fortfarande!" sa hon och jag frös till. Jag vet inte ens varför men jag kände hur något brast i mig.
 
Varför?
 
Jo för du börjar få känslor för Emy... viskade en liten röst inom mig.
 
vänta vadå känslor för Emy? Hon är ju Louis slampa!
 
Men du ser inte henne som slampa sa den lilla rösten i mitt huvud.
 
Okej vad händer här? Tycker jag om Emy?! Det kan jag inte! tjejen har trubbel tatuerat i pannan.
 
Jag började gå in i skolan igen. Väl inne i skolan gick jag över till skolans slampa. Jag drog med mig henne till toaletten och ja ni vet ju alla vad som kommer hända nu. Jag kysste henne hårt och skoningslöst.
 
"Jag har väntat på att du ska komma till mig Harry" fnissade hon. Jag hade aldrig tyckt om henne och trodde aldrig att jag skulle göra det här med henne men vad som helst för att ta bort tankarna på Emy. Tjejen som jag tror heter Jane började kyssa mig på halsen. Hela hon gjorde mig äcklad, hennes ansikte var fullt med smink och om hon tog bort allt skulle hon va två kilo lättare men jag lät henne fortsätta. Jag orkade inte ens bry mig om hon hade det skönt så när hon tröck sin kropp mot mig la jag bara mina händer på hennes rumpa. Hennes egna händer trixade med knappen på mina jeans och så högljudd som hon var tror jag att hela skolan kunde höra oss.
 
Louis perspektiv:
 
FAN FAN FAN!!!! 
 
Jag kastade mig på sängen. Det var ingen hemma och jag kunde äntligen släppa ut allt. Mina ögon tårades och jag snyftade lite. Varför hade jag förstört allt med Emy? Jag älskar henne över allt annat, jag skulle ge bort världen bara för att få se hennes leende. Hon fick mig att glömma all den skiten jag har gjort i mitt liv. Jag krävde henne, hennes skratt, hennes kyss, hennes kropp, hennes kärlek... Jag krävde min Emy. Bara det att hon inte var min längre. Men jag skulle få tillbaka henne, på något sätt skulle jag få henne att bli min igen. Jag kommer inte ge upp om oss vi skulle klara det här och vi kommer bli tillsammans igen. Jag låg kvar i sängen i säkert en timme innan jag släpade mig upp. Min tanke var att gå och duscha men precis när jag skulle gå in i badrummet så ringde min mobil. Jag vände mig om och gick tillbaks in till sovrummet. Det var Dylan som ringde. Jag orkade verkligen inte med honom nu men jag svarade ändå.
 
"Hej" 
 
"Louis jag har jobb som du måste göra!" 
 
Allt jag ville göra var att ligga i sängen och tänka på Emy! Är det för mycket att begära? tydligen var det det och jag började gå mot min bil. Jag fick en adress efter det satte jag mig i bilen. "Jag behöver honom levande så du vet. Men han överlever även om han har lite mindre blod i kroppen" var det sista Dylan sa innan han la på. Jag hade aldrig riktigt tyckt om att tortera någon eller tortera och tortera mer att slå honom tills han ligger blodig och medvetslös på marken. Det känns bättre att bara avsluta det rent och snabbt så det inte lämnar några spår efter sig. När jag var framme stannade jag bilen och hoppade ut. Jag började gå då jag hade stält bilen precis utanför lägenheten. Men innan jag hade hunnit så långt kände jag hur marken flög mot mig och när jag slog i den försvann all luft ur mig. Jag vände mig om och hann precis se Niall stå över mig innan han sparkade till mig hårt i magen.
 
"Du är en jävel Tomlinson vet du det?" 
 
Jag hann inte svara innan Niall slog till mig igen. Jag låg kvar på marken med händerna om huvudet som lite skydd.
 
"Vet du vad du har gjort mot Emy?"
 
"Att slå en tjej lågt" en hård spark träffade min magen och jag röck till.
 
"Att lura henne så att hon börjar älska dig...lägre" skrek han och sparkade till mig igen.
 
"Hör du det? Hon...spark...fucking....spark...älskar...spark....dig!"
 Hola! Jag har typ suttit halva dagen och skrivit det här. Ändrade om det hela tiden men nu blev jag inte helt onöjd med det här slutet... Nora och Fanny vill att en jätte hemsk sak ska hända buhuhuhhuu det vill inte jag... och det tror jag att ni inte heller vill dom vill att... hahah nej jag tänker inte säga men ni får fortsätta läsa så kanske den hemska saken kommer hända...
 
xoxo Nora, Fanny & Cornelia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Omg! As bra som vanligt!!! ;) <3 xxx

2013-05-15 @ 23:08:51
Postat av: Felicia (igen) ^^

Nä kommer nästa???? Längtar...

Svar: ikväll tror jag(nora) fanny ska skriva det nya kapitlet
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-17 @ 12:55:53
Postat av: Anonym

När kommer min oneshot med Louis? :)

2013-05-17 @ 21:48:16
Postat av: Bella

Jag var Anonym, blev Anonym.

2013-05-17 @ 21:48:40
Postat av: Anonym

Super bra!!!

2013-05-17 @ 22:34:53
Postat av: My

Super bra(som vanligt)!❤:)!!

2013-05-17 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0