Stay away baby! Chapter 64

Tidigare:
 Men innan jag hade hunnit så långt kände jag hur marken flög mot mig och när jag slog i den försvann all luft ur mig. Jag vände mig om och hann precis se Niall stå över mig innan han sparkade till mig hårt i magen.
 
"Du är en jävel Tomlinson vet du det?" 
 
Jag hann inte svara innan Niall slog till mig igen. Jag låg kvar på marken med händerna om huvudet som lite skydd.
 
"Vet du vad du har gjort mot Emy?"
 
"Att slå en tjej lågt" en hård spark träffade min magen och jag röck till.
 
"Att lura henne så att hon börjar älska dig...lägre" skrek han och sparkade till mig igen.
 
"Hör du det? Hon...spark...fucking....spark...älskar...spark....dig!"
Louis's perspektiv:

Jag reste mig långsamt upp, jag kände hur det tog emot i hela kroppen jag hade ingen styrka kvar i kroppen det kändes som att jag bara skulle falla ner på marken. Jag visste att Niall någongång skulle få reda på Emy coh mig men jag trodde inte att hon skulle gå direkt till honom och berätta det. Men jag kunde inte glömma det han hade sagt att hon älskar mig, varför skulle hon då dumpa mig? Jag gick med långsamma steg mot huset där killen bodde som Dylan ville att jag skulle få tag på. Jag plingade på plingklockan och tog fram pistoln ur min ficka, dörren öppnades och där stog en kille runt 25 år kanske. Innan han äns hade hunnit öppna hans mun så skött jag honom i benet, han skrek till lite och tog händerna på benet och fallde ner på marken. Dylan hade ju sagt att han ville ha honom levande så jg sköt bara honom i benet. Jag gick därifrån och satte mig i bilen och körde bort en bit. 
 
Emy's perspektiv
 
Jag gick i korridoren själv och kände hur jag fick många blickar på mig, vid det här läget var jag van eftersom folk hade stirat på mig då ryktet kom ut att jag hade haft sex med Louis. Jag såg Josh stå lite läbgre bort i korridoren och jag gick mot hans håll. Jag hade inte träffat Josh på ett tag inte sens jag hade varit på en "dejt" med honom innan Louis och jag vart tillsammans. 
 
"Hej Josh." Säger jag till honom glatt när jag är en halvmeter ifrån honom.
 
"Hej Emy, det var ett tag sen?" Säger han till mig. 
 
"Visst var det, lust att ses ikväll och hitta på någonting kanske?" Säger jag till honom och han ler mot mig.
 
"Visst, bio?" Frågar han mig, jag nickar som svar och hör hur sedan hur det ringer in till lektion. 
 
"Vi ses sen." Säger jag till honom innnan jag drar iväg till min lektion.
 
-
 
Josh och jag stog utanför biosalongen och väntade på att dem skulle öppna dörrarna till bioigraffen, jag hållde i en stor popcorn som vi skulle dela och Josh hållde i våra två mellan drickorna. Mannen öppnade dörren och vi gick in med alla andra människor som skulle kolla på filmen. Vi hade fått platser längre bort i biosalongen så vi gick upp och satte oss. Dem hade redan börjat vissa reklamen på den stora skärmen, efter all reklam så började äntligen filmen. Ungefär hälften av filme hade gått och jag satt med mitt huvud lutat mot Josh's bröst och lyssnade på hans hjärtslag och blundade till lite. 
 
Jag känner hur någon skakar på mina axlar och när jag öppnar mina ögon så ser jag att Josh är framför mig och håller i mina axlar. 

"Du somnade, vill du ha skjuts hem?" Frågar han mig och ler. 
 
"Ja tack." Svarar jag honom.  
 
Vi börjar gå ut från biosalongen, regnet smattrade mot taken när vi gick genom dom stora glasdörrarna. Josh erbjöd sin jacka till mig men jag tackade nej. Då la han bara en arm om mig i skydd för regnet. Vi gick ett tag och jag njöt av att kunna va ute med någon utan att oroa mig för att jag eller någon annan kommer skadas men den känslan ändrades då jag såg en blåslagen Louis skjuta döds blickar mot Josh från sin bil. Jag stannade upp, Josh som klände att jag stelnade till tittade frågande på mig men jag tittade bara på Louis bil som långsamt åkte iväg hans blick fortfarande på Josh och jag hade bara en tanke i mitt huvud.
 
Åh nej....
FÖRLÅT!! Vi vet om att vi inte har uppdaterat, jag(fanny) skulle ha skrivit ett kapitel igår kväll men vi drog till landet då och där finns det inte så mycket internet. Bilderna kommer senare... Men vi hoppas att ni inte slutar läsa för det!! Ang. one shotsen så skriver vi dem när vi har tid över. Meddelar senare vem som är näst på tur!! 
 
7 kommentarer till nästa!! Kram Fanny, Nora & Cornelia! xx
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra!! :)x

Svar: tack:)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-19 @ 09:13:51
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Felicia

Meeeer!!! Det e ju as bra... Behöver veta resten.... Ni e bäst!! xD xox.

Svar: tack:)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-19 @ 11:15:25
Postat av: Julia

sjukt bra, är beroende av den här novellen. x

Svar: tack:)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-19 @ 11:28:12
Postat av: Moa

Jättebra!! Det är värt all väntan!

Svar: tack, åhh kul att höra!! :)♥♥
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-19 @ 13:25:27
URL: http://moajosefinesvensson.blogg.se
Postat av: Lisa

Jättebra :)

2013-05-19 @ 15:37:22
Postat av: Emy

hej.

längesedan jag kommenterade här.
men jag är fortfarande tacksam över att jag vann.
älskar novellen grymt mycket!
ni skriver så bra!
Kramisar/Emy

Svar: tack så mycket :)xx
Nora,Fanny och Cornelia

2013-05-19 @ 16:40:12
Postat av: Wilma

Ah, gud vad spännande! Lika cp bra som vanligt! xx

2013-05-19 @ 18:51:49
URL: http://onedirection1dnovell.devote.se
Postat av: Jasmin

SÅ BRAAAAA VILL VETA VED SOM HÄNDER NUU!!! :)

2013-05-19 @ 23:35:14
URL: http://oonednoveller.blogg.se/
Postat av: My

Jätte jätte bra!:)❤

2013-05-20 @ 23:30:56
Postat av: Felicia igen! :P

När kommer nästa kapitel!!! I need it!!!

2013-05-21 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0