Stay away, baby!Chapter 58

tidigare:
"Ursäkta han gjorde vadå?" frågade Louis nu mer argt än vad han hade gjort tidigare.
 
"Louis jag kysste inte tillbaka jag lovar men han sa bara förlåt sen kysste han mig!" grät jag ut.
 
Louis gick fram till mig och kysste mig hårt, jag försökte backa men han vägrade att släppa mig. Det var inte en utav dom kyssarna jag älskade från Louis utan kyssen var så som Louis hade kysst mig innan vi blev tillsammans. Den här var grov och hård och det fanns ingen kärlek i den. 
 
"Du är min fattar du inte det Emy?" viskade han i mitt öra med en röst som fick mig att rysa av skräck. "Och om en jävel som Harry inte kan fatta det kommer jag personligen ta hand om honom"
 
Louis perspektiv
 
Den jävlen ska jag fan döda med mina egna händer. Hur vågar han röra min tjej, fuck it hur vågar han ens andas samma luft som henne. Hon är min och ingen annans. Men eftersom jag är jag och Emy betyder för mycket för mig så vill jag inte sattsa hennes liv i fara genom att göra vårat förhållande officiellt. Jag vill men jag kan inte, det skulle bli ett för enkelt hot som Dylan kan dra i mot mig.
 
"Från och med nu får du aldrig, jag menar det aldrig ha Harry hemma hos dig eller vara nära honom. För vem vet om han kommer göra något med dig." sa jag för att försöka skrämma henne lite. Och med ansikts uttrycket som spred sig på hennes ansikte så antog jag att jag hade lyckats.
 
"oooh okeej." sa hon med en tyst skaggig röst som bara jag kunde höra. Jag log och la mina händer på hennes höftben och drog henne närmare mig. 
 
" Jag älskar dig verkligen Emy." sa jag innan jag tryckte mina läppar mot hennes i en passionerad kyss.
 
Emys perspektiv
 
"Jag älskar dig verkligen Emy" var det sista han sa innan han tryckte sina läppar mot mina i en väldigt het kyss. Jag kände hur jag började le inombords och hur små fjärilar började byggas upp i min mage. För det var andra gången Louis sa att han faktiskt älskade mig och det gjorde mig så himla lycklig av att få höra att den personen man älskar mer än något annat faktiskt älskar en tillbaka. Det kanske är lite cheesigt men jag har verkligen fallit hårt för den här killen och jag hoppas att vi har en framtid tillsammans. Visst jag kanske bara är 16 och han kanske är 19 men vem bryr sig om åldern när båda är kära i varandra. Han tog min oskuld även fast jag sa att jag inte var det så var jag det. Jag vill ha min framtid med honom, flytta ihop, gifta sig, skaffa barn, bli gammla tillsammans. Okej nu börjar det gå lite överstyr i mitt framtids tänkande med just nu så är det min största önskan, att faktiskt ha en framtid med Louis, the one I love.
 
Våran kyss avbröts då vi båda började få brist på syre i våra lungor. Jag andades några djupa andetag innan jag sa det som jag ville ha sagt innan men han avbröt mig med att kyssa mig. 
 
"Louis jag älskar dig också." sa jag med hela mitt hjärta. Han log och började gå mot mig då vi hade tagit några steg i från varandra.
 
"Du vet - steg - att det är - steg - andra gången - steg - vi säger - steg - att vi - steg - älskar varandra." sa han och jag nickade medan han drog långsamt sin hand mot min kind ner till min hals för att sedan ta tag i den handra kinden och kyssa mig åter igen.
 
När kyssen avbröts så kunde jag inte motstå att le av att det kändes som att jag var den lyckligaste tjejen i värden.
 
"Vad ler du åt , miss?" frågade Louis med en väldigt snobbig ton som fick mig att fnissa till.
 
"Att jag är värdens lyckligaste tjej som är värdens underbaraste pojkvän." sa jag med en lycklig röst.
 
"Du ljug inte för mycket så du får en svart tunga." sa han med en lite bittrare röst som fick mig att bli väldigt förvånad över hans humörsvägning.
 
"Vi vet båda två att du är värdens underbaraste pojkvän." sa jag och drog långsamt ner min hand från hans bröstkorg till hans sex-pack.
 
"För i helvete Emy sluta fucking ljug." skrek han i mitt ansikte. Damer och herrar killen som jag har fallit så hårt för, min true love, my only love går i från mig efter att jag har sagt att han är underbar.
 
He's the one I love..

Kanske inte det bästa men endå det är ett nytt kapitel, YAY!!
 
bjsbdjkbvjckbfkdvj IMORGON ÄR DET KONSERTEN!!! GAAAAAAAASHSHHAS som fucking excited, are you? Vi hoppas att vi träffar några av er imorgon och såklart så hoppas vi att ni skit kul!
 
Kik:
noraszente
fannyhellmann

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud älskar den här novellen men har du alldrig tänkt på att ha dialogerna på engelska?? :)

2013-05-07 @ 22:32:15
Postat av: Anonym

Älskar novellen! As bra!!! I kväll e det konsert!!!!!!!!!!! 😝😄👍 :D

2013-05-08 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0