Trailern till Skyfall

Så nu är SAB officiellt slut *fäller en tår* men det gör det dags för oss att dra igång med våran nya fanfic. Och som Cornelia skrev i det senaste inlägget så heter fanficen Skyfall men hon skrev en sak fel, vi kommer inte uppdatera på torsdagar och måndagar utan på onsdagar och söndagar. Så ni får alltså inget kapitel idag men ni får trailern till Skyfall. 
 
Så ni alla vet så är jag, Nora ingen proffersionell video maker eller något likande utan det här är den första videon jag någonsin har gjort och redigerat. Hoppas att ni gillar den och att ni kommer vara taggade inför den nya fanficen efter att ha sett trailern. 
 
Lämna gärna en kommentar eller två på saker som ni tror kommer hända i fanficen eller vad ni hoppas kommer hända eller till och med vad ni vill ska hända i fanficen.
 
IFY: jag har velat skriva *ny säsong* och *serien* på allt som jag har skrivit, bytt ut alla fanfics eller likande till de orden eller liknande så fattar ni nog, iaf är här trailern.
 
 
 
Och nu lite gifs och bild spam på killarna:
 
 
Fabulous, THANK YOU SO MUCH!!!
 
Niall James Horan you keep doing that twerk so I can keep looking at your butt
His smile, to perfect to be true
his eyes!
you´re butt looks fine to me.
And your willy too, ofc!
Hans muskler är bara umf!!
de var värda alla priser de vann, så stolt. #prouddirectioner
mmmmmmmh come to mama!!
LARRY!! typ..
*DIED
*DIED AGAIN*
Jag fattar inte att jag satt och kollade på det här, jag har rört honom *host* *host* på dataskärmen..
Just perfect!
Strips and Louis, YAY!!
I, I, I.... I just can't *piiiiiip* *died*
 
Erkänn du kan inte hålla dig från att skratta, jag erkänner jag kan inte sluta skratta, hahahha:)
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Den värkar bra! :) förlåt att jag tjatar, men hur går det med oneshoten? :) xx

2013-08-15 @ 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0